56

Германец

преди 5 дни

И осветена магистрала в Германия не съм видял. Не се учудвам, че две тухли не можете да закрепите една върху друга, ако това са ви инженерите.

55

Германец

преди 5 дни

Таратанци. В Германия слагат бетонни огради, защото са по-евтини и по-бързи за инсталация. Ламаринените са в пъти по-безопасни, защото с огъването си ламарината много по-лесно поема енергия от удара, която иначе отива в колата и пътниците.

54

До 45

преди 5 дни

За знаци и маркировка не споря! Дори излезе информация, че през април са спуснати разписания за подмяна на знаци (защото са били съборени) и поправка на маркировка!Това е от преди 7 месеца!Защо още няма виновни за това?!? Както казах - има си кусури и пътя и всичко, но хайде да не говорим излишни глупости за пълно осветление на магистрали!Така се замита това което може да се направи!Осветление няма да се ложи!Но по добри маркировки и значи може да стане за ден!

53

Анонимен

преди 5 дни

Отваряш google maps. Превключваш на street view. Намираш магистралата която ти трябва. И виждаш дали има стълбове за осветление. Та въпросната магистрала към Игуменица има доста участъци, които не са осветени.

52

Анонимен

преди 5 дни

Някои много се натискат да изплатим едни милиони на македонците...

51

Анонимен

преди 5 дни

А дупките ,пропаданията ,изтритата маркировка изгнилите мантинели и не на последно място святкащите *** не да ли проблем?

50

Н. от Алабама

преди 5 дни

Браво! Получи своите 5 минути известност! Сега някой след теб да пусне водата.

49

aa1830

преди 5 дни

От къде го намерихте този инженер, ако такива са ни и проектантите бог да ни е на помощ

48

До 37

преди 5 дни

Живея в Люксембург бе шушляк!Аз ли не съм излизъл никъде, дето всяка седмица съм я в Германия, Белгия, Франция?!?Няма напълно осветена магистрала от край до край!! НЯМА!Дава ти пример с една отсечка преди Игименица! Александрополи - Тесалоники цялата ли осветена!?!Тесалоники - Антиррио цялата ли е осветена?!Светила цялата магистрала до Игуменица друг път!Има няма 45km преди Игименица са осветени!Всяко лато съм по 6 седмици в Гърция на почивка,хайде да не ми обясняваш,а?!?

47

Инж. Продажников

преди 5 дни

Абе трябва и идеално прави магистрали да се проектират и да се построят. Без завои за да не изправи завоя някой уморен водач. Трябва и през 50 м. да се монтира противопожарна система с термодатчици, следващия път когато се блъсне някой шиптар от Вардарска бановина, прекарващ контрабандно бензин в допълнителен резервоар на пътнически автобус, веднага да почне да пръска вода и да гаси.

46

vlady

преди 5 дни

Браво! Трябва да има мрак!

45

Анонимен

преди 5 дни

До Що за глупости!? най-малкото е да има видими знаци достатъчно преди опасност, отразители на мантинелата и добра маркировка. Навсякъде в нормалния свят виждаш ясно маркировката, защото ти свети в тъмното, а мантинелите все едно са с червени лампи от светоотразителите. Знаците в Австрия ми допадат- огромни сигурно по метър в диаметър ниско до пътя, а не вдигнати. Виждаш ги от стотици метри. В една Гърция преди светофар ти слагат знак на примерно 500м и мигащ в жълто светофар на 100м от истинск

44

ДА БЕ ДА

преди 5 дни

и знаците заслепявали, обяснаваше накаква госпожа три дни по телевизора, то щом професионалните шофьори не се справят, след изминати милиони километри в студ и пек, на мъгла и дъжд и сняг... НЯМАМ ДУМИ

43

Хаха

преди 5 дни

До АнонименИма и осветени и неосветени. От личен опит смятам липсата на адекватни светлоотразителни елементи по мантинелите за по- голям проблем

42

Гиб Мелсън

преди 5 дни

Въпреки клетвите на Винету колко много магистрали е построил, сега болезнено разбираме, че нямаме нито една нормална магистрала, осветена нощем като в другите по-нормални страни.

41

Анонимен

преди 5 дни

Прав е, осветление трябва! Хората, които се затрудняват да шофират ноще, го избпгват, но понякога се налага. Не е нормално да няма нито маркировка, нито осветление, и това при лоши метереологични условия си е чисто проба късмет да няма произшествие. Това че толкова хора са минали през въпросния участък не е аргумент че е ок, един се е объркал и белята е на лице. Коментиращите говорят колко би струвало, ами да не се крадеше, за осветление и знаци и маркировка можеше и да стигне!

40

stiling

преди 5 дни

Да по принцеп всичко може да се направи, и осветление и маркировка на 3 месеца да се прави и знаци и мантинели всяка година да се сменят! Може няма проблем, ама тогава винетката няма да е 97 лева а ще е 500 лева и тогава ще има по-голям вой от сега на хийтърите! Българина много мрази да плаща, а без пари не ще да работи обаче! За всичко трябват пари, колкото по-хубаво, толкова по-скъпо! Няма хем евтино, хем хубаво!

39

Анонимен

преди 5 дни

Важното е в спалнята на бай чекмеджан да е пълен мрак и нищо да не се вижда, особено даровете на Мата Хари.

38

Анонимен

преди 5 дни

Абсолютно е прав. Градове, села, пътища, цяла България е в мрак - черна дупка.

37

Анонимен

преди 5 дни

До Анонимен 26В ЕУ няма осветени магистрали? Я пак, ти излизал ли си от Бг? Примерът в статията за Гърция е абсолютно верен, там всички магистрали са осветени от началото до края. А да не говорим че прекалено силните и високи фарове също за предпоставка за произшествие, защото заслепяват, колко са шофьорите в Бг, които минават на къси когато се разминават? И ти не отчиташ ли факта колко много хора имат прблеми със зрението и на тях това им е супер проблем да карат по пътища тъмни като в кучи г*