76

Анонимен

преди 1 месец

ПРИ ТАЯ ЦЕНА НА ТОКА САМО ОСВЕТЛЕНИЕ ЛИПСВА НА МАГИСТРАЛИТЕ

75

Спрете

преди 1 месец

Много странен експертУникални плъхове излизат от канализацията, когато имат възможност

74

Само да припомня

преди 1 месец

Инженерите правят каквото правят, ама накрая показват сметката и счетоводителя и търговеца казват решаващата дума за продукта. Само си помислете, ако ви предложат примерно Опел и Мерцедес с еднакви параметри на ДВГ кой ще си купите, ако нямате много пари, и кой бихте си купили, ако мерцедеса е примерно с 5% по-скъп. Никой не отрича, че ще е добре да са осветени всички пътища, ама кой ще плаща?

73

Един Българин

преди 1 месец

До 72 Ами като не виждаш в тъмното не карай в крайна сметка! Борим се за зелена планета, глобално затопляне обаче не искаме да се откажем от "всичкото лукс". За участъци с висока концентрация на ПТП съм съгласен - нека има осветление, но да осветим всички пътни участъци е безумие и проблемът не е в парите. Това че византойците са направили нещо безсмислено не означава че целият свят трябва да го копира. Нека има добра маркировка, знаци, отражатели, електронни знаци за ограничения и указания.

72

ЛАМБИ

преди 1 месец

на мен осветление по междуградските пътище не ми трябва, имам си фарове и ако спазваш нормите да не заслепяваш и другите да не те заслепяват всичко е ОК, а колкото до пътната маркировка... силно се съмнявам, че професионалните водачи, а това са на камиони, тирове, автобуси и др. се водят по тях, както и аз си гледам пътя, а не маркировката, знаците за ограничение на скоростта в БГ-то са само за украса и тях не ги гледам

71

ману

преди 1 месец

"Пътен експерт: Липсата на осветление е голям проблем за магистралите ни"...аз бих казал,че липсата на експерти в проектирането,изпълнението,поддръжката и контрола е проблема.

70

Анонимен

преди 1 месец

Ами да вдигнат данъците и винетките, но само ако наистина се направят реални подобрения, в крайна сметка животът цена няма! Евалата на всички, които искат да шофират в мрак, то не състоянието на цялата държава е отражение на манталитета, не са виновни само политиците, ами всички, които засичат по пътищата, които не дават предимство, които заслепяват. В цивилизования свят отдавна са открили огъня и електричеството, вие си живейте в мракобесието на Средовековието, крепостни с. такива!

69

Макс Верстапен

преди 1 месец

Този експерт сутринта в друга телевизия каза за наклона в този участък: Не отговаря на стандартите на ЕС но е допустим.Ти да видиш хем е допустим хем не отговаря ???

68

Плащам си всичко

преди 1 месец

За да има Ламби, плащаме ние. Щом искаме да е светло, ще ни вдигнат данъците и винетките. Безплатен обяд няма. Всичко е на нашата гърбина. Аман вече! Черен аман!

67

Хаха

преди 1 месец

То маркировки Нема оня чак осветление иска хахаха

66

Анонимен

преди 1 месец

До Инж.Ганев - Да, аз съм в Дания, където определено няма свръхпроизводство, защото основната част от енергията е ветрогенератори и подобни. И не, не всичко "свети", но пвеочете завои са осветени, дори да е до някакви загубени села. Около големите градове и границите е същото.

65

Хм

преди 1 месец

Осветление е възможно реално само на местата за почивка,с оглед на ресурса.

64

До 48

преди 1 месец

Не ми се спори с поредния *** комплексар и само хайде да не си ги мерим, кой къде е ходил и кой по колко седмици прекарва в Гърция, *** такъв! От Атина до Солун е осветена цялата магистрала, но ти сигурно си стигал само до Халкидики и Кавала, кавал такъв и по-добре ! Само изказването на когото не му отърва да не кара нощем или да си сложи хубави фарове, показва че си поредният неадекватен, който не осъзнава, че когато мисли само от собствената си камбанария застрашава всички останали!

63

Анонимен

преди 1 месец

Много абдали говорят в загуба за България. Толкова куухи лейкии няма никъде по света. Сега като осъдят България роднините на изгорелите хора ще трябва България да прати за всеки от 250 000 до 500 000 лева. Просm народ- слаба държава.

62

Инж.Ганев

преди 1 месец

България е пълна с пътни експерти.На този инжинер мога му обясня ,че само в Белгия са осветени магистралите защото имат свръхпроизводство на ел,енергия от ядрени централи и за да се поправи КПД светят ,ако той знае какво е това. В ЕС са осветени пътни възли,мостове и входовете на тунели. В този участък от скоростният път ТИР ове,товарни коли и автобуси набират скорост за да изкачат наклона без да превключват на ниска предавка за икономия на гориво.Скорост и пак скорост =смърт

61

aa1830

преди 1 месец

New Jersey, та New Jersey, Осветление та осветление, АЕЦ та АЕЦ - голем лобист! Нещо за маркировката обаче не каза....толкова е елементарно и толкова важно и толкова ту я има ту я няма в БГ

60

Петър Младенов

преди 1 месец

Катастрофата е причинена само и единствено от човешкия фактор зад волана! До вчера по този път са минавали хиляди автобуси, без да се ударят в предпазната мантинела на тази отбивка! Стига теории на конспирацията и свободни съчинения на псевдоексперти! Преди повече от 10 години 15 наши съграждани се удавиха в Охридското езеро поради технически неизправен плавателен съд. Никой в Скопие не пое отговорност заради неупражнен технически надзор, нито пък е имало такова самобичуване по техните медии!

59

Анонимен

преди 1 месец

Комитова отклони парите и спряха ремонтите.Питайте кокорчо къде са парите!

58

Нет

преди 1 месец

Маркировката ни е лоша - факт! Прави се от кофти материали дето след две седмици ги няма - факт! В дъжд и през нощта е абсурд да видиш маркировка на много участици - факт. Но е факт, че при такива условия трябва да намалиш скоростта драстично! Като вадим от 10 кладенеца вода да се изкарваме колко сме лоши, няма да върнем горките хора!Трябва спешно да се предприемат изпълними мерки! Ламби на всеки 10м са илюзия!!

57

Анонимен

преди 1 месец

Много лесно нощем човек се бърка по българските пътища