108

Joro

преди 2 години

Пичове, що се правите на треснати! Кой ви говори за аварийна лента. Тракия до отбивката за Нови хан е 3+1 ленти. Хемус на виадуктите е 3+1, Струма на изкачването е 3+1, Северната тангента почти ялата е 3+1, Околовръснното южната - 3+ локално. Винетки имате ли въобще? Излизали ли сте от София? На въпросното място съм минал в неделя. Жалко, че се е случило това.

107

Анонимен

преди 2 години

Къде е видял този експерт напълно осветена магистрала по света?Нужна е качествена маркировка и знаци и най-вече светлоотразяване-котешки очи!Пътищата ни в това отношение са пълна трагедия!А някъде да сте видяли светлинни табла с актуална информация за силен вятър,гъста мъгла и т.н?Хемус от Правец до София също е като блато.Някой да пита защо не се поддържа светлоотразяване и маркировка?А какво да кажем за хилядите билбордове,непосредствено до пътното платно и то на "магистрали"?

106

Колкото

преди 2 години

Ток за осветление?Направо е абсурдно!ЛЕД СВЕТЛИНИТЕ СА без пари почти(в сравнение с кражбите които се правят от магистрални строежи)Отгоре на туй ток не трябва!Има евтини слънчеви панели и ЛЕД лампи.Не трябва кой знае колко светлина.Просто човек да види накъде да се ориентира!

105

Откъде,а?

преди 2 години

Най-лесното е да се обвинява някой,след като толкова много(прекалено много) невинни хора умират заради икономии.Амидай да си напазуваме евтино от Турция и после и евтино гориво си вземем и после да напълним всичко с колкото се може повече багажИ най-накрая за огромно съжаление се случва немислима грешна трагедия.За съжаление хората се заспали и най вероятно тесния коридор е бил блокиран с багаж.И те са се озовали в ужасен капан.И сигурно горивото(евтиното от Турция)се е запалило.Иначе как?

104

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 103 Сръбската магистрала е по-тясна от българските. И забрави да кажеш, че по българските магистрали за 50Е караш цяла година, а по сръбската дали 50е ти стигат да идеш еднократно от Калотина до Хърватско и обратно. В Германия много от извънградските магистрали са точно като българските 2+1.

103

Веселен

преди 2 години

И в Германия не е много осветлението.

102

123

преди 2 години

Joro ти изби рибата. Нашите магистрали са с 2 ленти за движение и аварийна лента. Интересно защо тези 5% включително и ти шофирате в аварийната лента. Ако има аварирало МСП ще се избитее бе хора.

101

Анонимен

преди 2 години

По света много малко магистрали са осветени, но пък маркировки, знаци, мантинели всичко е както трябва, за разлика от тук.

100

Анонимен

преди 2 години

"от Къде Ток за Осветление." - LED улично осветление със слънчеви колектори. През деня събират енергия, за да могат да светят през нощта автономно.

99

Анонимен

преди 2 години

До JoroМи в средната лента, къде да се кара? То има две ленти и аварийна. Разбира се че ще карам в средната, в аварийната ли да карам. Ти не си нормален бре.

98

Анонимен

преди 2 години

До Joro, кой е казал че карам в най лявото платно? От всичките 6, аз карам във второто отдясно на ляво. Вляво от мян има 4 свободни. Там аварийни платна няма, там има отбивки. Не спираш на средата на пътя както тук, щот ти са пикае или ***. Спираш на отбивка. А отбивки знаеш ли колко много има... карал той по магистрала, виждал си магистрала ти. Това тук не е магистрала, избий си го от главата, това са скоростни пътища. Ако е магистрала, къде ти е ускорителната лента? Май няма, нали.

97

Joro

преди 2 години

До Анонимен 104. Моля, да ме извиниш, но такива като теб имах предвид като написах неадекватни шофьори. Първата работа като се качите на магистралата е да отидете в средната лента, защо? Движението в България е в ДЯСНО! Всики ден карам по магистрала. Само 5% от колите ползват най-дясната лента, защо бе хора!?! Но за това вината е на бездействащите полицаи.

96

Joro

преди 2 години

Круме 91, с теб съм! Колко от "експертите" генерират БВП и внасят пари в бюджета. Ми то е лесно, да осветим всичко! Ама кой ще го плати да се направи и поддържа? Аз карам по над 50 000 км на година и съм достатъчно заинтересован пътищата да са добри. Не чух нищо за тези, които са зад волана. Според "експертитите" вероятно са безгрешни. Но аз виждам нещо съвсем различно всеки ден, крещяща неадекватност. Накрая, аз самият също правя грешки, дано да нямам фатална.

95

Анонимен

преди 2 години

Изпреварват те отляво и дясно. Луд стааш първия път когато се качиш на тази магистрала. Аз така си карам и виждам че ме настига зверски, обаче не присветва и понеже не може от лявата страна, изпревари ме от дясната страна. И не само една кола. Там така карат, свикнали са. И по-добре, щото ако ти светне и ти тръгнеш надясно, не се знае зад тоя дето ти свети какво се движи. Оставят те да се мъкнеш по пътя и те изпреварва откъдето може. Казвам ви, луд станах когато се качих на тази магистрала....

94

Анонимен

преди 2 години

В Сърбия имаше война, Белград беше разрушен. Сега една от магистралите на Сърбия, минава през Белград. Аз когато минах от там за първи път, просто не повярвах какво са направили сърбите след войната... Дори в Сърбия, магистралите са осветени на опасните места. Не е нужно цялата магистрала, просто на опасните места. Това тук не са магистрали, лъжат ви. На това в ЕС му казват скоростен път - 2 ленти + 1 аварийна. В Германия 5-та магистрала с 6 платна. Изпреварват те отляво и дясно. А тук?.....

93

1

преди 2 години

До азМагистрали в БГ се строи от края на 70те мин век

92

1

преди 2 години

До МуахахаЗатова човека ти рече АЕЦ

91

шофьор

преди 2 години

чак сега ли разбрахте таз работа нали пътувате и виждате че тз *** есамо в БГ-ЕС му е през оная работа кой окрал парите по магистралите

90

Гербер

преди 2 години

Ало експерта , това го знаят и малките деца и да не би да откри топлата вода мушморок!!!

89

аз

преди 2 години

10 години строим магистрали. Резултата е на лице!