116

Joro

преди 1 седмица

Пичове, що се правите на треснати! Кой ви говори за аварийна лента. Тракия до отбивката за Нови хан е 3+1 ленти. Хемус на виадуктите е 3+1, Струма на изкачването е 3+1, Северната тангента почти ялата е 3+1, Околовръснното южната - 3+ локално. Винетки имате ли въобще? Излизали ли сте от София? На въпросното място съм минал в неделя. Жалко, че се е случило това.

115

Анонимен

преди 1 седмица

Къде е видял този експерт напълно осветена магистрала по света?Нужна е качествена маркировка и знаци и най-вече светлоотразяване-котешки очи!Пътищата ни в това отношение са пълна трагедия!А някъде да сте видяли светлинни табла с актуална информация за силен вятър,гъста мъгла и т.н?Хемус от Правец до София също е като блато.Някой да пита защо не се поддържа светлоотразяване и маркировка?А какво да кажем за хилядите билбордове,непосредствено до пътното платно и то на "магистрали"?

114

Колкото

преди 1 седмица

Ток за осветление?Направо е абсурдно!ЛЕД СВЕТЛИНИТЕ СА без пари почти(в сравнение с кражбите които се правят от магистрални строежи)Отгоре на туй ток не трябва!Има евтини слънчеви панели и ЛЕД лампи.Не трябва кой знае колко светлина.Просто човек да види накъде да се ориентира!

113

Откъде,а?

преди 1 седмица

Най-лесното е да се обвинява някой,след като толкова много(прекалено много) невинни хора умират заради икономии.Амидай да си напазуваме евтино от Турция и после и евтино гориво си вземем и после да напълним всичко с колкото се може повече багажИ най-накрая за огромно съжаление се случва немислима грешна трагедия.За съжаление хората се заспали и най вероятно тесния коридор е бил блокиран с багаж.И те са се озовали в ужасен капан.И сигурно горивото(евтиното от Турция)се е запалило.Иначе как?

112

Анонимен

преди 1 седмица

До Анонимен 103 Сръбската магистрала е по-тясна от българските. И забрави да кажеш, че по българските магистрали за 50Е караш цяла година, а по сръбската дали 50е ти стигат да идеш еднократно от Калотина до Хърватско и обратно. В Германия много от извънградските магистрали са точно като българските 2+1.

111

Веселен

преди 1 седмица

И в Германия не е много осветлението.

110

123

преди 1 седмица

Joro ти изби рибата. Нашите магистрали са с 2 ленти за движение и аварийна лента. Интересно защо тези 5% включително и ти шофирате в аварийната лента. Ако има аварирало МСП ще се избитее бе хора.

109

Анонимен

преди 1 седмица

По света много малко магистрали са осветени, но пък маркировки, знаци, мантинели всичко е както трябва, за разлика от тук.

108

Анонимен

преди 1 седмица

"от Къде Ток за Осветление." - LED улично осветление със слънчеви колектори. През деня събират енергия, за да могат да светят през нощта автономно.

107

Анонимен

преди 1 седмица

До JoroМи в средната лента, къде да се кара? То има две ленти и аварийна. Разбира се че ще карам в средната, в аварийната ли да карам. Ти не си нормален бре.

106

Анонимен

преди 1 седмица

До Joro, кой е казал че карам в най лявото платно? От всичките 6, аз карам във второто отдясно на ляво. Вляво от мян има 4 свободни. Там аварийни платна няма, там има отбивки. Не спираш на средата на пътя както тук, щот ти са пикае или ***. Спираш на отбивка. А отбивки знаеш ли колко много има... карал той по магистрала, виждал си магистрала ти. Това тук не е магистрала, избий си го от главата, това са скоростни пътища. Ако е магистрала, къде ти е ускорителната лента? Май няма, нали.

105

Joro

преди 1 седмица

До Анонимен 104. Моля, да ме извиниш, но такива като теб имах предвид като написах неадекватни шофьори. Първата работа като се качите на магистралата е да отидете в средната лента, защо? Движението в България е в ДЯСНО! Всики ден карам по магистрала. Само 5% от колите ползват най-дясната лента, защо бе хора!?! Но за това вината е на бездействащите полицаи.

104

Joro

преди 1 седмица

Круме 91, с теб съм! Колко от "експертите" генерират БВП и внасят пари в бюджета. Ми то е лесно, да осветим всичко! Ама кой ще го плати да се направи и поддържа? Аз карам по над 50 000 км на година и съм достатъчно заинтересован пътищата да са добри. Не чух нищо за тези, които са зад волана. Според "експертитите" вероятно са безгрешни. Но аз виждам нещо съвсем различно всеки ден, крещяща неадекватност. Накрая, аз самият също правя грешки, дано да нямам фатална.

103

Анонимен

преди 1 седмица

Изпреварват те отляво и дясно. Луд стааш първия път когато се качиш на тази магистрала. Аз така си карам и виждам че ме настига зверски, обаче не присветва и понеже не може от лявата страна, изпревари ме от дясната страна. И не само една кола. Там така карат, свикнали са. И по-добре, щото ако ти светне и ти тръгнеш надясно, не се знае зад тоя дето ти свети какво се движи. Оставят те да се мъкнеш по пътя и те изпреварва откъдето може. Казвам ви, луд станах когато се качих на тази магистрала....

102

Анонимен

преди 1 седмица

В Сърбия имаше война, Белград беше разрушен. Сега една от магистралите на Сърбия, минава през Белград. Аз когато минах от там за първи път, просто не повярвах какво са направили сърбите след войната... Дори в Сърбия, магистралите са осветени на опасните места. Не е нужно цялата магистрала, просто на опасните места. Това тук не са магистрали, лъжат ви. На това в ЕС му казват скоростен път - 2 ленти + 1 аварийна. В Германия 5-та магистрала с 6 платна. Изпреварват те отляво и дясно. А тук?.....

101

1

преди 1 седмица

До азМагистрали в БГ се строи от края на 70те мин век

100

1

преди 1 седмица

До МуахахаЗатова човека ти рече АЕЦ

99

шофьор

преди 1 седмица

чак сега ли разбрахте таз работа нали пътувате и виждате че тз *** есамо в БГ-ЕС му е през оная работа кой окрал парите по магистралите

98

Гербер

преди 1 седмица

Ало експерта , това го знаят и малките деца и да не би да откри топлата вода мушморок!!!

97

аз

преди 1 седмица

10 години строим магистрали. Резултата е на лице!