88

Анонимен

преди 2 години

Най важна е качествената хоризонтална маркировка, осветление не е нужно.

87

wakashimitsu

преди 2 години

Не мисля,че осветлението е проблем... В САЩ не мисля ,че съм виждал магистрала да има осветление или поне е само на отделни очастъци ....

86

Анонимен

преди 2 години

Въпросът е дали имаме нужното количество произведено електричество и можем ли да захраним нашите магистрали и градове-------А какво квичeнe беше преди години за да си затрием АЕЦ Белене. Колко политически седесарски и герберски кариери започнаха с това предателство.

85

Муахаха

преди 2 години

от Къде Ток за Осветление - ти имаш ли си Идея какъв ще ни е Въглеродният Отпечатък, ако имаме ток и магистралите да осветяваме?!

84

Абе хора

преди 2 години

След качеството на настилката най-важното е МАРКИРОВКАТА ! При това много по-добра за ориентирането е страничната, а не само осева линия, както е на много места ! Отделно може да говорим за светоотразителна боя и т.н. !

83

хан Крум

преди 2 години

Тоя е изперкал. Сега ще правим осветление на магистралите ли?! То по селата и градовете няма кой лампите да смена ..... Ами цената на тока? Аман от "експерти"!

82

.

преди 2 години

Който реве че магистралите ни са лоши да иде да види Вия Егнатия около Кавала.За без пари -толкова,на който не му харесва да върви в Белгия.И да плаща по 0,2 евра на км.Тук е без пари,ще карат внимателно и ще се съобразяват. Ясно е че и тук да въведем по 0,2 Е/км. магистралите ще са хубави.Но София - Пловдив ще е 120 лв. на кола,па тогава ще ви питам.

81

1212

преди 2 години

Не е лошо и по често да се подновяват маркировките на пътните платна. На много места не се вижда нищо. И с тази скорост човек губи орентация

80

1

преди 2 години

Неприятната истина е че в България не се генерират пари.Имаме брутен нац.продукт 100 милиарда и бюджет 50 милиарда.Това са по 8 хиляди лв.на човек,нищо пари.От 20 г. ползваме пари от ЕС,които са голяма помощ но тази година сами се прецакахме и не получихме нищо от плана за развитие.Зелените чорапи взеха 4 милиарда заеми,но и това ще свърши.Ще трябва да се вдигат тол таксите до нормалните нива от 20-30 ст./км.И който има пари да плаща,другите ще гледат,а пътищата ще са такива каквито са.

79

(-_-)

преди 2 години

Абе колкото и да осветяваш безумно проектирани участъци от пътища и магистрали, то това няма да помогне особено.. Нито маркировката е като хората, нито разделителя между двете посоки на движение, нито знаците, да не говорим, че няма едно единствено място за отдих снабдено с течаща вода и тоалетна.. Така е цялата ни страна. Правена, недоправена, мислена, недомислена..

78

Анонимен

преди 2 години

мисля,че само в Белгия са всички осветени

77

Анонимен

преди 2 години

Ужасно е вечер да се пътува по Хемус, особено ако е зима... шансът да останеш жив е малък

76

Мдаа

преди 2 години

Излиза един "експерт" и казва - В Гърция всичко е осветено!И нищо че лъже, вързвате му се!Излиза един новоизлюпен политик и казва - за 4 години ще спра корупцията!И нищо че в световната история няма държава без корупция, вярвате му!Излиза някой и казва - в Германия средната заплата е 3000 Евро. И нищо, че еднофамилна къща струва 600 000 - 800 000 Евро, си мислите,че живеят супер и ревете,че не сте като тях!Преди да се вържете на нещо - проверявайте!Иначе си седите разочаровани,без да знаете щоо!

75

До 64

преди 2 години

Пак излъга! Не е осветена цялата магистрала от Солун до Атина!Гърция съм я обиколил цялата континентална част + 1/2 от островите последните 10 години!Комплексар можеш да викаш на сина на майка си!Нали до Игуменица всичко беше светло, що се извъртя!И по-долу са ти препоръчали - Google Street View - отваряш, поглеждаш, лампи няма!Поне това направи преди да тръгваш да лъжеш!! Шушляк!!

74

До 75

преди 2 години

Значи който не вижда в тъмното да не кара и това как ще подобри безпопасността на хората, които не виждат в този мрак, но им се налага да шофират, нали се сещаш че това застрашава и теб самия, това че на теб или Ганчно не му трябва осветление, не значи че за всички е така. По тази логика и аз мога да кажа, който няма пари за данъци и винетки да хваща влака! А от така наречението византийци от теб, повярвай ми има много да учим!

73

К Х

преди 2 години

Много експерти ,много разбирачи !?Кой им дава право да изразяват и налагат мнение , докато има разследване на катастрофата ? По този начин те пречат на компетентните органи . Ей много претенции от тези "специалисти"? Дразнещо е , няма ли кой да ги спре ?

72

ikar

преди 2 години

До Само да припомняЧовешкият живот няма цена. Преди 10 години пътувахме до Истанбул, на магистралата имаше осветление с фотоволтаични панели. Бяха осветени и мостовете, под които минава магистралата. Всичко е въпрос на мисъл и да не се икономисва за сметка на животите.

71

Анонимен

преди 2 години

ПРИ ТАЯ ЦЕНА НА ТОКА САМО ОСВЕТЛЕНИЕ ЛИПСВА НА МАГИСТРАЛИТЕ

70

Само да припомня

преди 2 години

Инженерите правят каквото правят, ама накрая показват сметката и счетоводителя и търговеца казват решаващата дума за продукта. Само си помислете, ако ви предложат примерно Опел и Мерцедес с еднакви параметри на ДВГ кой ще си купите, ако нямате много пари, и кой бихте си купили, ако мерцедеса е примерно с 5% по-скъп. Никой не отрича, че ще е добре да са осветени всички пътища, ама кой ще плаща?

69

Един Българин

преди 2 години

До 72 Ами като не виждаш в тъмното не карай в крайна сметка! Борим се за зелена планета, глобално затопляне обаче не искаме да се откажем от "всичкото лукс". За участъци с висока концентрация на ПТП съм съгласен - нека има осветление, но да осветим всички пътни участъци е безумие и проблемът не е в парите. Това че византойците са направили нещо безсмислено не означава че целият свят трябва да го копира. Нека има добра маркировка, знаци, отражатели, електронни знаци за ограничения и указания.