48

Анонимен

преди 2 години

Някои много се натискат да изплатим едни милиони на македонците...

47

Анонимен

преди 2 години

А дупките ,пропаданията ,изтритата маркировка изгнилите мантинели и не на последно място святкащите *** не да ли проблем?

46

Н. от Алабама

преди 2 години

Браво! Получи своите 5 минути известност! Сега някой след теб да пусне водата.

45

aa1830

преди 2 години

От къде го намерихте този инженер, ако такива са ни и проектантите бог да ни е на помощ

44

До 37

преди 2 години

Живея в Люксембург бе шушляк!Аз ли не съм излизъл никъде, дето всяка седмица съм я в Германия, Белгия, Франция?!?Няма напълно осветена магистрала от край до край!! НЯМА!Дава ти пример с една отсечка преди Игименица! Александрополи - Тесалоники цялата ли осветена!?!Тесалоники - Антиррио цялата ли е осветена?!Светила цялата магистрала до Игуменица друг път!Има няма 45km преди Игименица са осветени!Всяко лато съм по 6 седмици в Гърция на почивка,хайде да не ми обясняваш,а?!?

43

Инж. Продажников

преди 2 години

Абе трябва и идеално прави магистрали да се проектират и да се построят. Без завои за да не изправи завоя някой уморен водач. Трябва и през 50 м. да се монтира противопожарна система с термодатчици, следващия път когато се блъсне някой шиптар от Вардарска бановина, прекарващ контрабандно бензин в допълнителен резервоар на пътнически автобус, веднага да почне да пръска вода и да гаси.

42

vlady

преди 2 години

Браво! Трябва да има мрак!

41

Анонимен

преди 2 години

До Що за глупости!? най-малкото е да има видими знаци достатъчно преди опасност, отразители на мантинелата и добра маркировка. Навсякъде в нормалния свят виждаш ясно маркировката, защото ти свети в тъмното, а мантинелите все едно са с червени лампи от светоотразителите. Знаците в Австрия ми допадат- огромни сигурно по метър в диаметър ниско до пътя, а не вдигнати. Виждаш ги от стотици метри. В една Гърция преди светофар ти слагат знак на примерно 500м и мигащ в жълто светофар на 100м от истинск

40

ДА БЕ ДА

преди 2 години

и знаците заслепявали, обяснаваше накаква госпожа три дни по телевизора, то щом професионалните шофьори не се справят, след изминати милиони километри в студ и пек, на мъгла и дъжд и сняг... НЯМАМ ДУМИ

39

Хаха

преди 2 години

До АнонименИма и осветени и неосветени. От личен опит смятам липсата на адекватни светлоотразителни елементи по мантинелите за по- голям проблем

38

Гиб Мелсън

преди 2 години

Въпреки клетвите на Винету колко много магистрали е построил, сега болезнено разбираме, че нямаме нито една нормална магистрала, осветена нощем като в другите по-нормални страни.

37

Анонимен

преди 2 години

Прав е, осветление трябва! Хората, които се затрудняват да шофират ноще, го избпгват, но понякога се налага. Не е нормално да няма нито маркировка, нито осветление, и това при лоши метереологични условия си е чисто проба късмет да няма произшествие. Това че толкова хора са минали през въпросния участък не е аргумент че е ок, един се е объркал и белята е на лице. Коментиращите говорят колко би струвало, ами да не се крадеше, за осветление и знаци и маркировка можеше и да стигне!

36

stiling

преди 2 години

Да по принцеп всичко може да се направи, и осветление и маркировка на 3 месеца да се прави и знаци и мантинели всяка година да се сменят! Може няма проблем, ама тогава винетката няма да е 97 лева а ще е 500 лева и тогава ще има по-голям вой от сега на хийтърите! Българина много мрази да плаща, а без пари не ще да работи обаче! За всичко трябват пари, колкото по-хубаво, толкова по-скъпо! Няма хем евтино, хем хубаво!

35

Анонимен

преди 2 години

Важното е в спалнята на бай чекмеджан да е пълен мрак и нищо да не се вижда, особено даровете на Мата Хари.

34

Анонимен

преди 2 години

Абсолютно е прав. Градове, села, пътища, цяла България е в мрак - черна дупка.

33

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 26В ЕУ няма осветени магистрали? Я пак, ти излизал ли си от Бг? Примерът в статията за Гърция е абсолютно верен, там всички магистрали са осветени от началото до края. А да не говорим че прекалено силните и високи фарове също за предпоставка за произшествие, защото заслепяват, колко са шофьорите в Бг, които минават на къси когато се разминават? И ти не отчиташ ли факта колко много хора имат прблеми със зрението и на тях това им е супер проблем да карат по пътища тъмни като в *** г*

32

aa1830

преди 2 години

Може първо осветлението в тунелите да си оправим.....

31

Муахаха

преди 2 години

С такива специалисти, такива пътища .....

30

aa1830

преди 2 години

Преди да оправяме осветлението, аре една маркировка да направим както трябва. После може знаци, после мантинели, пътна настилка....

29

Що за глупости!?

преди 2 години

Никъде в Европа не съм видял изцяло осветени магистрали! Осветление има преди тунели и големи отбивки! Пътищата ни не се цвете, но в този участък минават хиляди коли и автобуси всеки ден! Два автобуса са минали 20 мин преди този!Ако мантинелите бяха такива,ако осветлението беше такова, ако не беше автобус,а влак!Стига с това ако!Явно е човешка грешка,явно автобуса е без разрешителни!Стига сме си търсили сами повече вина от колкото имаме!За минутка слава с поредната критика