В държави със средна класа няма такива проблеми. Кой сиромах си е купил ново возило? Изслушайте дилърите, че и на тях им иска повече хора в България да имат финансови възможности да си закупят ново автомобил. Ама анализа им показва, че в държавата са останали олигарси и мутри, тук там преуспели българи и другото са хора с възможности за оцеляване.
и какво се втренчили всички в ауспуха? Ами замъряването на водите и почвата при производството на един "луксозен" автомобил. Знаете ли с кви химикали и щп кожа се обработва за тъй наречения "кожен" салон. Ами алуминиевите отливки! Не са само джанти. Едно от най-мръсните производства. Защо мислите половината скоростни кутии се отливат у нас? Финансистите са ***. Смята с молива: ако накараме 3 милиарда да сменят колата на 10 години - 1000 милиарда печалба. На 5 години - 2000 милиарда.
Честно ще ви кажа, докато властва този *** и крадец от Банкя, ще се гърчим в бедност, простотия и корупция. Вече 9 години властва, нищо разумно, с переспектива поне 20 години, на парче, слугинаж на САЩ и ЕС, да стои на власт. Над 30 милиярда е изнесъл и продължава. Само за него. Разсипа здравеопазването, уби образованието, корупцията е ужасна и той е в основата. Знае, че за да ме му се търси сметка има начин, мачкай народа с такси, забрани и ограничения. Докога ще го търпим???
Разбрахте ли, червени каскети, ще ви спрат завинаги 30 годишните таратайки от движение. Това трябваше да стане още много отдавна. Вие сте бедни и страшно мързеливи търтеи!
В 90% от случайте в БГ въздухът се замърсява от бедността в коята е принуден да живее народеца!Всичко останало е демагогия и празни приказки!
Нека някой забрани дизела у нас и ще и с отстреляни на дузини от Вальо Златев, който работи на "загуба". От тази "загуба" храни Тиквара и партията му. И той ще започне да губи??Ха-ха-ха!!! Никой не го мачка за качеството на дизела, а тези по бензиностснциите които го смесват с друго за по-големи прчалби. А картела който се разследваше за горивата, кво стана, оказа се, че няма, нали?Кой го контролира, майката на депутат от ГЕРБ.И не взима пари за да скрие фактите?Висок стандарт ни трябва, не БУДА
Ако сериозно се анализират замърсителите, самото производство на автомобили е страшно вредно. Трябва да се слагат огромни данъци на новите автомобили и акциз също за луксозни стоки, за да се стимулира обществения транспорт. Една кола трябва да се използва оптимално 35-40 години. И това, че отделя малко повече пушек е ала-бала защото старата кола се движи доста по-рядко и на малки разстояния..
Като нямаш пари да я поддържаш, не караш кола. Ако бях с доход 700-800 лева, не бих си помислил да имам кола, ама българчето юруш на най-големия дарак за 2-3 хиляди лева, след това няма за гуми, за консумативи и кара на магия. Спестете си малко пари докато нямате кола, научете нещо ново, намерете си по-добра работа. Автоталибанска нация.
Отното мерките рефлектират върху народа. Оправете първо горивата, които се продават по бензиностанциите, че качестовто е меко казано лошо, особено за дизела. Колата ми е внос от Италия. Докато все още беше с италианска нафта не изкарваше абсолютно нищо от ауспуха и показваше един разход. След като започнах да зареждам българска нафта разходът се вдига с 2-3 литра на 100км. и проблемите по двигателя бавно но славно започнаха, а от там и пушиката, която изкарвам при натискане на газта..
освен от дизелите вьздухьт се замьрсява и от печките в панелките на люлинмного ясно се вижда дима когато е тьмно колите вече са по тротоарите не достигатместа
Стига с тези забрани, сега разбирам защо сме най-простия народ в ЕС. Защо никой не поставя въпроса за качеството на дизела? А у нас е лошо. Мълчание. Кой ще забрани дизелите над 10 години, кой смее? Този който предлага защо не си напише адреса да види какво ше му се случи. Защо не се постави въпроса за жизнения стандарт, България се граби жестоко от Тиквата и Шайката му.За това нищо, защо? Тиквара смазва народа по комунистически, да не гледа колко и как краде. Вижте една Чехия, къде отиде?А ние?
Знаят че шофьорите ще плащаме като пичове и затова правят тези мерки. Знаят че в гетата няма как да ги принудят да си махнат кюмбетата и искат да ни изкарат нас виновни. И след 2-3 години когато и тези мерки не дадат резултат ще измислят нови, и нови и нови. Истината е че с подобни мерки искат само да прибират повече пари, а не да се върши реална работа.
Престанете с тези коли на ток! Производството им замърсява в пъти производството на другите. Специалист го каза, ако имаме 2 милиона с ток, за зареждането ще ни трябва още една АЕЦ. И когато свърши батерията, колко струва новата? А американските централи на въглища, за тях нищо, те не замърсяват, а? В ГЕРБ стават все по-големи идЕоти, видимо са прости и алчни, нищо нормално няма от тях. А житаните никой не пипа, защо? Горят *** но не смеят. Без тях губят изборите. И после идва Рестото.
Вместо да се измислят сложни закони,увеличаващи бюрокрацията,не е ли по-добре да се приложат прости,но ефективни мерки?Примерно-да се забранят дизелите над 10г,обаче да останат старите бензинки(на газ) като алтернатива за бедните.Естествено,работещият катализатор да е задължителен.Китайските не са чак толкова скъпи.Впрочем,голямо замърсяване идва и от горенето на масло,което го има дори при 2-3 годишни коли.
Най-накрая ще има къде да си паркирам коня с каруцата :)Няма данък, няма и как да ме вдигне паяк :)
Пълна идиотщина е това!! Проблема не да колите, разбра се по Нова година. В Сифия нямаше коли, нямаше вятър, а беше замърсено. И къде, където са ***, защото те гласуват за герберастите срещу заплащане разбира се. Отново брънка за корупция. Тиквара краде и не се е спрял и за секунда. Стандарта нисък, особено в провинцията. Там кой ще контролира, като всички са роднини?Бедността, корупцията, ненормалните цени на тока и парното са причина да се горят въглища и дърва, а *** гуми и ***.
Строги мерки на пътя! Бълваш кълбета дим – без регистрация!