Ами че то 90% от автомобилите трябва да се спрът от движение по тази логика. За да не бълват пушек трябват нови автомобили бе селските управници! Кой може да си позволи нов автомобил от магазина? Освен мутрите други няма! Обикновения човек няма възможност и на изплащане да си купи щото ще трябва да пасе трева. А в този зимен сезон няма и трева за пасене бе! Управниците тръгнаха по наклонената плоскост и се самозабравиха и ще трябва да им покажеме кой им е РАБОТОДАТЕЛЯ! Скоро не са яли кютек!
Взимайте и книжките, трябва затвор да има. Това в описанието горе не е никакво наказание за мършавите мърлячи, само предизвикателство към тях.
Средната възраст на регистрираните коли в София, според изминатите в София километри, е между 5 и 7 години. Като прибавим и движещите се в София коли с номера от провинцията, средната възраст според изминатите в София километри е около 6-8 години.
В София в началото на 2015 година, регистрираните коли, които са на над 20 годишна възраст са били 60606, а колите до 5 годишна възраст са били 109091. Колите до 15 годишна възраст в София са над 70% от регистрираните. Това го пиша, защото едни все пишат колко били стари колите ни .... в София.
Ефектът от тези промени даже няма да е нулев, както изглежда на пръв поглед, а ще е отрицателен, като всеки сам може да се досети защо ще е отрицателен ефекта.
Като се пише за възрастта на колите, много често се използва една проста манипулация - обсъждат се колите в София, а се дават статистики за България. Примерно, колите на възраст до 5 години в софия са 12-13% от регистрираните коли, а в провинцията са 1,2%. Колите на възраст над 20 години в София са около 6,5%, но се дават някакви огромни проценти, които са средни за България. Средната възраст на колите в София е 11-11,5 години, а в провинцията е двойно по-голяма, т.е. в София колите не са стари.
Колко служби и чиновници получават заплати да измислят недоносчета, които не могат и няма да бъдат приложени :)
Принципно колите с бензинов двигател замърсяват повече от колите с дизелов двигател. Основното замърсяване е с въглероден двуокис и затова трябва да се наложат много по-строги изисквания към колите на бензин. Замърсяването с фините прахови частици (ФПЧ) стана актуално от 2-3 години заради горенето на гуми, пластмаси, въглища, дърва и т.н., замърсяването от колите на дизел е толкова малко, че не си заслужава да се занимаваме с него в България вкл. и в София.
А бе не разбрахте ли че всичко това се случва, защото нямаме пари. Ако имахме, нямаше да караме 10-15-20-30 годишни бараки. И искам да попитам как ще хванете превъртането на километраж. Точно за километражите, трябва да хванете автокъщите, не да търсите обикновенния човек. Сега тия дето превъртат километражи ще вдигнат мизата 5-торно.
Поредната имитация на грижа за чистотата на въздуха и за безопасността на хората. То и досега технически неизправни автомобили нямаха право да се движат, вкл. и ако замърсяват наднормено, което се мери на ГТП. Новото е някакво сваляне от регистрация, което си е преливане от пълно в празно. Учудващо много хора са се хванали на въдичката, че нещо се променя.
Чета по долу кой какво пише и рядко нещо смислено.Все другите ни виновни, я дизела / нищо, че не разбираме /, я онзи от Банкя бил и какво ли не още.А всичко идва от всеки едни от нас.Като няма съзнание има оправдание.Няма стари машини ,има неподържани машини от собсвениците които ги карат на магия ,нарушавайки законите.Оправдания за бедност, за липса на пари ,заплащане ,глупости.На горния етаж като няма нищо ще е така.
Сънародници, време е някой да изхвърли ***! Спрете да бъдете овце! Простест до дупка днес! Протест на 3-ти март! Всички на улицата за бъдещето на България и нашите деца!
Ще спрат ли всички VW, шкоди и Аудита, които доказано не отговарят на техническите параметри и изисквания ??Я да видим до колко ще им стиска на драгите контролиращи органи. Или ще е на "око" и ще е по осмутрение на проверяващия.
Още по жестоки увреждания причиняват НАГло терористичните оръжия за масово поразяване маскирани като "Винетки".Терористите на власт в София принуждават милиони водачи д а увреждат тежко земята и климата с все по гадни холограмни оръжия и включени исключително вредни скенери и фарове на автомобили денем и нощем.МВР се ползва за принуждаване на водачите да уврежда жестоко климата с НЕЗАКОННИ ТЕРОРИСТИЧНИ ВИСОКО ВРЕДНИ ОРЪЖИЯ
След въвеждането на НОВИ НАГЛО ПРЕСТЪПНИ ХОЛОГРАМНИ СКЕНЕРИ лепени ПРИНУДИТЕЛНО НА ПРЕДНИ Стъкла вкл за тн" ТЕхнически преглед "има нови страшни увреждания на биосферата и на придънния слой на Атмосферния океан.Има жестоки увреждания даже в лечебни планински курорти и села
Ако успеят да накарат хората да си сменят колита всяка година, както направиха с телефоните, ще е мечтата за икономически растеж. И кво прайм със бричките тогава? Или при рециклирането се отделя само аромат на зюмбюл? Половината кола е вече гадна пластмаса която не се разгражда. При рециклиране на една джипка се отделят повече вредни вещества отколкото мойта стара кола е отделила за 8 години! А на тия германски танкове по 3 тона и разни СУВ данъка трябва да почва от 3000 лв.
Разбира се, че е по-добре за природата колите да се поддържат и да се карат дълги години, но проблема в БГ е, че почти всички коли над 15-20 години са тотално занемарени технически и визуално, броят им се увеличава и собствениците ги карат като за последно без да им пука от нищо. Карат се едни коли докато могат да вървят, а не се поддържат за да бъдат дълго време изрядни.
Строги мерки на пътя! Бълваш кълбета дим – без регистрация!