118

анонимен

преди 6 години

не си заслужава да се занимавам с комент.тоя които предлага това естествено е да е *** и проззд КОЛЕЛОТО НА ИСТОРИЯТА се върти не слагаи греди да го спреш

117

шииеие

преди 6 години

До HeinrichHimmlerсъгласен

116

Голям смЕх

преди 6 години

Някои смятат, че сега сме открили топлата вода. От край време в закона е записано, че коли, които са технически неизправни не могат да се движат, като неизправностите са изброени в закона. Има и изисквания, към колите когато минават на ГТП и в закона пише, че коли без ГТП не могат да се движат. Някои като КРАЙ незнайно защо решиха, че сега се извършва революция по отношение на колите, които могат да се движат по улиците.

115

Хм

преди 6 години

Май забравихме много бързо,че всъщност мръсният въздух се дължи на отопляващите се с гуми,стари дрехи,пластмаси,стари чорапи,отработено масло и какво ли още не.Но понеже няма как да накърним свещеното право на избирателите да се отопляват безплатно,ще накажем пак обикновените хора!Те така или иначе за никого не гласуват.Ще им спрем колите от движение или още по добре ще ги изгоним от страната!И така България ще остане 4 милиона!Тогава замърсяването ще намалее с 0,3%........

114

Кина

преди 6 години

А за трещящите моторетки ще има ли бонуси , или полицията не може да ги спира, нито да ги догонва хахаха ...

113

Край

преди 6 години

Ти им обясняваш че в София има концентрация на коли /И ТО СТАРИ/ каквато няма никъде в ЕС - оно си рупа ли рупа. Градския транспорт няма как да ти стане по-добър, като увеличаваш колите - просто щото няма къде да мине автобуса или тролея. София прилича на Момбай братчеди обаче явно не можете да си я представите друга. Тя и Фандъкова не може.

112

Факт

преди 6 години

Така и не става ясно за какво се прави тази "огромна" промяна - служебно прекратяване на регистрацията? Май някакво лоби пак се е намесило. Кола без регистрация не моежш да я оправиш, без да викаш специализиран автомобил, който да ти закара колата до сервиза. После като я оправят в сервиза, пак трябва да викаш специализиран автомобил, който да ти закара колата до пункта за ГТП. Не е ясно разстоянието от няколко метра между мястото, където ти свалят колата, до мястото където се прави прегледа,как

111

Анонимен

преди 6 години

До КрайДобре де, вземи си една със себе и си я носи, като ти е толкова мъчно. И няма да боли, а само ще тежи. Е, може и по некой въпрос да отнесеш по границите и летищата, ама накрая ще те разберат и ще ти влезнат в положението - все пак, говорим за чувство.

110

До Край

преди 6 години

По брой изминати километри на 1000 жители от колите в София за единица време, примерно едно денонощие, София е абсолютен шампион по най-малко изминати километри. В сравнение с твоя Берлин, километрите в София на 1000 човека са примерно 20 пъти по-малко от тези в Берлин. Повече от ясно е, че колите в София са малко и ще се увеличават поне докато се стигне някакво средно за ЕС ниво, като в София трябва да са повече от средното за ЕС, защото градския транспорт е много зле и става все по-зле.

109

Анонимен

преди 6 години

Старо Субару 900 кубика срещу Инфинити 5000 кубика!

108

Край

преди 6 години

Абсолютно съм съгласен със Сорос. Българина не може да се самооганизира нито да си налага сам дисциплина - без вилата на врата от нашего брата нищо не става. Погледнете рекичките които минават през София - според мен имат изхвърлени по над 10 гуми на 100 метра. Търсил съм гума по брега на езерото Комо - НУЛА.Понякога ми става мъчно.

107

Анонимен

преди 6 години

Бълваш кълбета дим но от некачествено гориво, кво стана с проверкте по бензиностанциите нещо голема тишина.

106

Край

преди 6 години

При референдум -всички да караме трилитрови дизелаци /моооо вървят/ нищо че от респираторни годишно ще си отиват -10-12 хил софиянчета или да се возим на комфортен градски транспорт и малки хибриди и ел. колички мисля че първото ще победи с 80%. ЧИПА е сбъркан.

105

Край

преди 6 години

На 1000 човека повече коли от София в Европа има само Прищина - *** там до скоро и номера нямаха. И се караше само мерцедес. Има и по-диви от нас.

104

Край

преди 6 години

До Факт. Автомобила е необходимост за малкия град и селото - в големия град навсякъде по света е лукс. Забележи статистиката България има по-малко коли на 1000 човека от Германия НО София има почти два пъти повече от Берлин. При нас колите са наврени в големия град - където би трябвало да има СИЛЕН ГРАДСКИ транспорт.

103

Край

преди 6 години

*** да ви светна и Гюнтер от Берлин му се кара кайен па макар и вехт. Да си го качи в градинката пред блока. Само че в Берлин това ще му струва толко много че и през ум не му минава. Във всички градове с мащаба на София и с подобно градоустройство в Света е СКЪПО да имаш кола - за да не се задръства града и хората да не се издушат. И се стимулира да е МАЛКА И ЕКОЛОГИЧНА. В София ТОВАРНИЯ тоарег е с 15 лв. годишен данък.

102

Факт

преди 6 години

След края на Втората световна война в Европа осъзнаха, че колите не са лукс, а необходимост и че всяко семейство трябва да има поне една кола. В България това осъзнаване стана 20-30 години по-късно и съответно България изостава по брой коли на 1000 човека от средното за ЕС и има доста да наваксва. Същото важи и за София - има 4-5 града, където колите на 1000 човека са по-малко в сравнение с София (КРАЙ ги е изброил), като в всички останали градове в ЕС подобни на София, колите са повече.

101

Край

преди 6 години

С тенденцията "всяко софянче с кола" - до три години града ще стане непроходим - средната скорост в пик час ще падне до 10-12 км/час и реално ще се издушим в собствен сос.Общината сега щяла да ОБСЪЖДА да се спират ли колите които нямат катализатори и фап филтри. Те неизправни АМА какво ще каже народа ако ги спрем-диваци.

100

До Реалист

преди 6 години

Донякъде си прав. Факт е, че след Евро1 бензиновите двигатели отделят малко повече СО2, средно по 200 гр. на км срещу 120 гр. / км за дизелите, въпреки обратната тенденция за съдържанието на СО2 в горивото, но отделяните азотни окиси не са за пренебрегване. Азотният диоксид (NO2) е токсичен, диазотният окис (N2O) отвсякъде си е парников газ и само азотният окис (NO) е неутрален и неактивен.Но не забравяй и разните "гейтове" отпреди време, които показаха че част от дизелите се дънят на Евро 6.

99

Край

преди 6 години

София има почти ДВА ПЪТИ повече коли на 1000 човека от Берлин, повече са от колкото в Прага, Виена, Кьолн. Сега като подгонат дизела от Европа - тука всичко ще е с трилитрови кайени, а8 и тоаярези. Радва се нашенеца като дете на въртележка и не си дава сметка че това е отрова. Властта? Властта обсъжда, консултира, координира. Нашата власт не иска да ЗАБРАНЯВА и ограничава - за да бъде избирана от *** и да прави обществени поръчки.