Колко от соц защитниците, пишещи тук карата Волга?! Николко, нали?! :) Хич не ми го хвалете тоя ***. "Гадните фашисти" в периода 19571963 правят Mercedes 300SL Roadster с 158 kW/ 212 hp и въртящ момент 274 Nm, BMW M535i от 1979 година е с 218 hp/163 kW, а "гадните британци" пускат през 1975 година на пазара Jaguar XJ-S с "гадния" V12 мотор с 220 kW/295 hp. Мога да изброявам още много, много коли, пред които Волгата е просто грозно оформено парче метал!
До 23 - да, и аз това се чудя. Всеки път като отида в България чувам само мрънкане и оплакване /то е дежурно, та вече влиза през едното ухо и излиза през другото/, а в същото време всеки е качен на колата и за 200 м се предвижва с нея. Да не говори, за задръстванията в София и Пловдив - нали нямат пари? А за замърсяване на околната среда, за показност и за товам че ги мързи да се мръднат-имат.Най-противното е да видиш хора, които все пак имат пари непрестанно да мрънкат, че нямат.
Волга не може да пили гуми, освен ако не е некъв тунинг.Няма пъргав двигател и трансмисия. Не сравнявайте авто соц и запада-соца е векове назад, да не говорим, че 100% е краднал. Това първо. Второ, къде е соцколата в момента на пазара? Шкода-фолксваген, Дачия-Рено, няма полски фиат, полонез, татра, варшачка,бург, траби. А руснаците да се правят на голямата автофукня, така и за 20г. не се лепнаха за някой западен производител.
ДОКАТО ценностната ни система държи на първо място материализма, а духовността е на втори план или въобще отсъства, ще бъдем на този хал. Развитите общества, на които завиждаме, хиляди години са били в лоното на духовността и чрез нея са изградили това, което са.В България хората нямат страх от Бога, ние сме само на думи християнска държава.
Снимката е пълен монтаж - виж в дясно долу бордюра е до гумата и при поднасяне би трябвало там да се удари руската машина, отделно девочките как си стоят спокойни на см. от предната броня. А Вартбурга не го включвайте в колите, защото, ако не знаете, това са били двигатели стационарни за нагнетявяне на въздух в бункерите през войната.
"вече монтираха инжекциони,вадеха по близо 100 коня от литър обем на ДВГ"Би турбото рядко изкарва 100 коня литърна мощност ,ама като е за спорта да маниполираме и плюем по Соца -минава.911 and 911S 2.7 (19741977).4, now had a 2.7-liter engine producing 150 PS (110 kW; 150 hp) and 175 PS (129 kW; 173 hp), respectivelyА това все пак е спортен автомобил .Нека разгледаме и колко литърна мощност вади КурветZQ3 engine producing 165 bhp (123 kW), the optional L82's output 205 bhp (153 kW), while the 454 big-block
До 43 Вярно че 9 "лошадей" са "ОГРОМНА" разлика,както и "ОГРОМНИЯ" въртящ момент от 187 нютона!!! Но признавам възможно е да е била по-добра от останалия скрап,който бълваха заводите им... Относно това дали съм българин,о повярвай ми такъв съм дори знам рода си 200 години назад какви са били. Но не знам дали мога да кажа същото за комунистическите ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТИ,които дадоха Македония на сърболяците,северна Добруджа и беломорска Тракия и избиха над 200 000 българи след войната с "народен съд"
До 41 Мало*мнико така ще разговаряш с близките си,но не и с мен. Ако обичаш мери си думите,защото на живо едва ли би ми го казал :) Колкото до това,че за времето си е била добра... да спор няма,че беше добра за душичките,които вярваха в построяването на комунизЪма. Но хората на запад и изток (визирам Европа и Япония),вече монтираха инжекциони,вадеха по близо 100 коня от литър обем на ДВГ,и правеха автомобили с независимо окачване и въздушни възглавници,да не говорим за системи като ABS и т.н. :)
Продължение"до 40" Също така искам да вметна,че времето когато бях на 14 беше отдавна,а баща ми е доста успял човек,слава Богу нямаме нито един комунист в родата,но това е просто защото няма нискоинтелигентна *** сред тях.Но явно ми излизаш с твърдението "баща пропадняк" понеже затова си се сетил само тъй като най-вероятно такъв си гледал цял живот? Е нищо нищо,простено да ти е,ти не си виновен че си промито мозъче. Няма как да ме засегнеш,напротив доста се забавлявам в този късен час. :)
До 40 Комунистическа ****о и 16 цилиндрова да е волгата пак си остава *** "сделан" с теслата от руснаци между запоите. Уважавам царска Русия,но никога ссср (нарочно е с малки букви),след революцията тва не е оня руски НАРОД.Колкото до американските "мускули",то те са анаболни и никога не съм ги харесвал и те правят същите бангии като водкаджиите (все пак да не забравяме че волгата е прилежно изкопирана от американците,с монтиран миксер под капака,за да е пълна комунистическата картинка).
До Българин: 1. Не е 90, а 99 к.сили ! 2.Благодарение на по-високият си въртящ момент-дърпаше на Лада 1500, а ако Волгата е по скапана, то държеше ладата на половин кола преднина. А за возия, багажник, простор--просто няма такава кола.И е абсолютно непретенциозна. 3. Ти не си българин, а реваншист ?! Представям си, ако си живял в старата система-какъв нагаждач си бил. !!!
М да ,а ромбоидните зомбита на демокрацията чували ли са американския мускул в 75 колко умрели магарета е имал?Щот едва ли теб и осем цилиндровата волга ще ти направи впечатление ,ама на 14 с баща пропадняк какво!
Тоя *** едвам потегля от място с мизерните му 90 коня и вечно прегряващ двигател,а за дрифт и дума не може да става,само на снимка е възможно както в случая. И моля разни промити квадратни комунистически кратуни да не ме убеждават колко е било добре тогава и да се почне с изброяването на цената на сиренЙЕто,рИкията,почивка във вмирисано мухлясало бунгало или почивна станция след тва хренене в стола на станцията,където готвачката услужливо е пуснала косъм за вкус в манджата. xaxaxa
Карал съм Волга. Сега карам камион с ремарке. По-лесно е с камиона.Темите за социалъзм и демокрация, кога е било добре, и кога зле, вече са изтъркани.Кой както си го направи.