Притежаването на ретро автомобили става све по модно .Наскоро в Ютуб гледах как една ГАЗ -51 стояла захвърлена в един двор десет години и като и сложиха акумулатор ,запали не от раз но запали .Гледах и москвич -400 и 401 как ги реставрират и ги правят като нови ,да не говоря и за мотоциклетите им .А за автобусите им ПАЗ -672 и ЛАЗ 695 Н направо ме учуди как са ги запазили толкова дълго време и то като работещи автобуси .
има някаква... 500 000км. са малко за кола на 40 години, а за автбус са нищо! Умножете по няколко пъти и вероятно ще получите истинския пробег.
Това не е вярно, по времето на социализма в Чехословакия нямаше автобуси с климатик и видео! Там имаше само автобуси тяхно производство Karosa , произведени в град Jablonec nad Nisou и разбирасе без изброените екстри!
Аз аз аз, другарко! Даже съм го карал, осем години. За времето си беше самолет, честно, ама само *** можехме да се докопаме до такъв рейс.
Ще остане експонат в автопарка на транспортната фирма какво значи това? Че ще престоява в гаража на фирмата ? Или автобусът излезе в заслужена пенсия ?!? Това означава ли, че ще получава пенсия ?
Ти наистина си много шоп. Това е по лиценз на Сетра , не е РТО. Вози по- меко и е по-безшумно от повечето съвременни автомобили. За щастие не е българско, само купето сглобяваха тук. Затова рано се раздрънкваха. Иначе такива немски Сетри още се срещат по Европа. Оригиналните, и с на много повече от 500 000 км
има едно предаване за Gas Monkey Garage и много ме кефят като вземат да продават/купуват някоя 60-70 годишна кола с 50 хиляди км, и като се загледаш и виждаш че е като ладите - с 5 цифри на таблото и така повече от 99 хил. км не можеш да отчетеш, и с автобуса ще е някакъв такъв филма
За времето, когато основно колите бяха, москвич, чавдарите ставаха. Но когато времената станаха истински, нямаше как да просъществуват.
Струва ми се че български бяха онези дето оглушаваха шофьорите, един такъв работи до към 2005-та по линията за село и си беше преживяване, после го замениха с моделът от репортажа и си е друга работа, личи си че е по лиценз от запада.
До д-р ДрегерСопри се бе, ясно стана, че днес произвеждаме повече според теб, според мен, ако троловеете по форумите и електората се броят си прав. Тези машини за годините си бяха добри.
Моля, който не се е возил в теьи таралсняци да не коментира. Аз съм се возил и то много пъти като дете и знам че бяха каруци от класа. А щом за 40 годин е навуртял половин милион значи е стоял в РМЦто за ремонти само.
Една легенда си отива! За 40 г. "Чавдар" навъртя над 500 000 км