32

Ким Чен Ун

преди 5 години

Притежаването на ретро автомобили става све по модно .Наскоро в Ютуб гледах как една ГАЗ -51 стояла захвърлена в един двор десет години и като и сложиха акумулатор ,запали не от раз но запали .Гледах и москвич -400 и 401 как ги реставрират и ги правят като нови ,да не говоря и за мотоциклетите им .А за автобусите им ПАЗ -672 и ЛАЗ 695 Н направо ме учуди как са ги запазили толкова дълго време и то като работещи автобуси .

31

Анонимен

преди 5 години

Лошото е че, и България е вече един експонат.

30

аз

преди 5 години

В БА има много такива и возят хора "военни " !!!

29

Грешка

преди 5 години

има някаква... 500 000км. са малко за кола на 40 години, а за автбус са нищо! Умножете по няколко пъти и вероятно ще получите истинския пробег.

28

Анонимен

преди 5 години

Колко коня е тази чудесия?

27

До Bacho

преди 5 години

Това не е вярно, по времето на социализма в Чехословакия нямаше автобуси с климатик и видео! Там имаше само автобуси тяхно производство Karosa , произведени в град Jablonec nad Nisou и разбирасе без изброените екстри!

26

До 24

преди 5 години

Аз аз аз, другарко! Даже съм го карал, осем години. За времето си беше самолет, честно, ама само *** можехме да се докопаме до такъв рейс.

25

Слаба статия

преди 5 години

Ще остане експонат в автопарка на транспортната фирма какво значи това? Че ще престоява в гаража на фирмата ? Или автобусът излезе в заслужена пенсия ?!? Това означава ли, че ще получава пенсия ?

24

До шоп

преди 5 години

Ти наистина си много шоп. Това е по лиценз на Сетра , не е РТО. Вози по- меко и е по-безшумно от повечето съвременни автомобили. За щастие не е българско, само купето сглобяваха тук. Затова рано се раздрънкваха. Иначе такива немски Сетри още се срещат по Европа. Оригиналните, и с на много повече от 500 000 км

23

Анонимен

преди 5 години

Който се е возил на такъв автобус да вдигне ръка-ееех,,,🙋

22

Анонимен

преди 5 години

До чарли"сега има банани" чарли с устни да Ми го хвани

21

Сп???нс

преди 5 години

има едно предаване за Gas Monkey Garage и много ме кефят като вземат да продават/купуват някоя 60-70 годишна кола с 50 хиляди км, и като се загледаш и виждаш че е като ладите - с 5 цифри на таблото и така повече от 99 хил. км не можеш да отчетеш, и с автобуса ще е някакъв такъв филма

20

Русенец

преди 5 години

За времето, когато основно колите бяха, москвич, чавдарите ставаха. Но когато времената станаха истински, нямаше как да просъществуват.

19

чарли

преди 5 години

Сега има банани .

18

Професор Тюхчеф

преди 5 години

Струва ми се че български бяха онези дето оглушаваха шофьорите, един такъв работи до към 2005-та по линията за село и си беше преживяване, после го замениха с моделът от репортажа и си е друга работа, личи си че е по лиценз от запада.

17

Анонимен

преди 5 години

До д-р ДрегерСопри се бе, ясно стана, че днес произвеждаме повече според теб, според мен, ако троловеете по форумите и електората се броят си прав. Тези машини за годините си бяха добри.

16

Анонимен

преди 5 години

Моля, който не се е возил в теьи таралсняци да не коментира. Аз съм се возил и то много пъти като дете и знам че бяха каруци от класа. А щом за 40 годин е навуртял половин милион значи е стоял в РМЦто за ремонти само.

15

Анонимен

преди 5 години

40 години и само 500к. Това за автобус не е реално

14

Летящият Честмир

преди 5 години

До ШопШопче,на този двигателя е отвън,не е до шофьора.

13

д-р Дрегер

преди 5 години

До Анонимен 6В ремонтната работилница трудно се навъртат километри.