92

Я па ти...

преди 5 години

До Анонимен 80 Да , хубави времена бяха. Шапка на тояги и ихууу!

91

Питам

преди 5 години

Къде са тръгнали с този Чавдар , като няма колани ?

90

КОНСТАНТИНОВ

преди 5 години

До Пламен ВасилевВиж какво се случи с българското самолетостроене, корабостроене, производство на мотокари, ДВГ. Същото се случи и с производството на автобусите ни. Навремето преди 1989 градският транспорт в Кабул и други места е бил с автобуси Чавдар.

89

Пламен Василев

преди 5 години

до Константинов,, Да разбрах от давна че 30г. Ни управляват , престъпни групировки, Но просто от човешка гледна точка го призовавам. Викам си , ,, А дано,, и си отоварям ,,А *** на дали,, не съм наивен, просто изразявам мнението си, да направят нещо за България. А що се отнася до годините ми, на 41г. Съм.

88

Shark

преди 5 години

А да питам само - ЗАЩО ВЕЧЕ НЕ ПРОИЗВЕЖДАМЕ АВТОБУСИ, А?!!! КЪДЕ Е ЗАВОДА, А!!! НИЩО, НЯМАМЕ АВТОБУСИ, НО ИМАТЕ БАНАНИ... И ДЕМОКРАЦИЯ, НАЛИ ТАКА. ОЛИГО-СТАДО ТАКОВА.

87

Анонимен

преди 5 години

Реални са 5 млн. километра, я прверете пак.

86

Шопо

преди 5 години

А сеги и чингели не се произвеждат в мутроландия, прогресо на свето.

85

Пламен Василев

преди 5 години

до Г-н. Константинов, да съгласен съм със вас, такае, Но неможели примерно държавата да се намеси, Ако трябва по някоя Европейска програма, но да се въстанови, Ще се отвори работа за много Българи. Аз в Ютуб гледах клип за сградата на завод ,,Чавдар,, сърцето ми плаче в момента вътре спят бездомни кучета. Бойко Борисов не само да ми прерязва лентички като някаква мадама, А да види даа се въстанови завода, за Българско производство на Автобуси, и друга техника.

84

Пламен Василев

преди 5 години

Защо не се намери , някой бизнесмен, и да види по някой начин, да въстановят завод ,,Чавдар,, в Ботевград. Вместо да купуваме Турските автобуси, а пък няма само и автобуси да произвеждат, да почнат да правят Мотокари, Микробуси товарни, Микробуси пътнически, и друго.

83

диди

преди 5 години

Авиобаза Безмер вози своите служители с един такъв Чавдар и едно РД Чавдар.Голяма сензация е всяка сутрин по спирките!

82

Анонимен

преди 5 години

За автобус е напълно нормално половин милион километра. Имайки предвид, че ги е минал за 40 години, то може да се каже, че е каран много малко! Затова и се е запазила машинката в този си вид.

81

Стига вече

преди 5 години

Отива за скраБ... пише се скраП бе... пълна скръб...

80

50 год

преди 5 години

С такъв като ученици сме ходили до Будапеща и се върнахме успешно. Отзад имаше монтирана маса за тихи забавления, като белот и табла и пиене на бира. Имаше и музика от касети със Сиси Кеч и сръбско. Тогава не сме се замисляли, че е добре да има и тоалетна, ама бяхме много млади и непретенциозни. В Унгария видях и истинските автобуси-МАН, Мерцедес и т.н. У нас бяха само в Балкантурист-за немците. Абе млади бахме!

79

хм

преди 5 години

Доколкото си спомням този модел автобуси Чавдар 11 М 4 се произвеждаше по лиценз на "Сетра".Двигателите им бяха на МАН.Окачването беше с въздушни възглавници и возеха меко.За осемдесетте години на 20 век бяха добри.

78

Анонимен

преди 5 години

Автобусът не е на 567000км, а на 2567000км. Превъртян му е километражът поне два пъти. Това няма как да се отчете от собственикът на 40-годишния автобус, който сигурно е купил преди 7-8 години....

77

Анонимен

преди 5 години

Червените *** пак изпълзяха.Бараките им - ще борят Волво и Мерцедес..Бенчовци, Миньовци, и Курнелии...превърнаха България в бананова република.Гнycно червено семе...вас няма ли кой да бракува

76

Анонимен

преди 5 години

Мишо .айнара беше пълна дупка в България. В САЩ е станал две пълни дупки. Иначе, Чавдар е супер як автобус. Да, по времето на мрачния комунизъм правехме нелоши автобуси, издържащи 500000км и 40 години дрънкане по разбитите демократични пътища. Демократична България е една жалка картинка. За времето си Чавдар бяха едни доста добри автобуси, произведени в БОТЕВГРАД!

75

Анонимен

преди 5 години

ех, хубави времена бяха...

74

к

преди 5 години

по време на лошия комунизъм България произвеждаше не само автобуси !имаше индустрия в България сега след 30 години "демокрация" запада превърна България в бананова република !

73

Анонимен

преди 5 години

75 - всъщност Мишо Шамара така и не успя да изкара книжка за тираджия в САЩ , а е диспечер .Някои дори на дъното не могат да се задържат