нищо легендарно няма в тези бракми дето само трепят хора по пътищата и освен това да видиш автобус на 3-4 милиона километра е съвсем нормално нещо,на отпадъци му е мястото на тоя кютук не в музея
Крадци и некадърници "приватизираха" всичко понеже всичко трябавло било да бъде частно. И сега всичко е частно и блатясало.
До 47Не говоря конкретно за Чавдара, а като цяло, че всичката ни военна техника се свежда до 3 изтребитела миг (1 е развален, 2рия чака нов двигател, а на 3тия не иска никой да се качи), няколко ръждясали танка, няколко развалени хеликоптера (1 американски дето не може да лети при мъгливо време), също толкова уаз-ки и няколко Чавдара. Това е!
Изпозатворихме всичко поради псевдонеконкурентноспособност все едно всичко, което произведем трябва да изнасяме. И сега зяпаме за мухи и чакаме Чуждестранни Инвестиции като манна небесна. А можехме лека полека да си модернизираме производството като ползваме знанията и опита на другите ако нещо е по-добро от нашето. Ама то от крадци никога нищо добро не се е получавало. Никога не е ставало няма и да стане.
Какъв бенефис кви 5 лв??? Българската "армия" все още ги използват за превоз на служители, пък и като гледам скоро няма да ги сменят!Уж сме в нато и стара съветска техника не можела да се използва в него, но ето, че правилата важат различно за всички! Мотото на политиците ни е: "Надупваме се накъдето духа вятъра"!
поправете се авторите на статията, за 5 милиона километра става въорос. Водете си коректно запидките като взимате интервюта, звъннете му на Вальо да ви потвърди.
До Бракма и половина!Я какжи ти какви инженерни гениални решения си предложил ? Освен това става въпрос за преди 50-на години. Можеш ли да разсъждаваш като вземеш предвид развитието на технологиите хронологично ?
Според пишман-тролинген-експертите ние въобще не трябва да произвеждаме нищо. Освен това пак според тях само който на тях лично им харесва трябва да произвежда нещо, а останалите нямали биле право. Лоши, хубави, произвеждали сме си автобуси и сме си ги ползвали. Ако не бяха затворили дивокапиталистически и псевдополиткоректно завода може би сега щяхме да произвеждаме нещо по-хубаво. Без опит няма напредък.
500 000 километра се минават за по-малко от 2 години от стандартен автобус. 500 курса Варна-София и обратно.
какво се пънете срещи автобуса, лиценз на Сетра с МАН двигател, края на седендесетте, в армията е пълно че и в сифия МВР врътка ефин зелен.Всяко нещо с времето си но е здрава машина и мн приятно вози, тук не става дума за побългарената версия с шкода мадара двигател.
Инженерни недоразумения! Вътре интериора направен от картон и шперплат. Няма никави изолации. При 100км/ч шума е доста силен, като вали често тече вода а миризмите от двигателя се усещат вътре.И да не говорим колко замъряват тия автобуси! Направо са екологична катастрофа. Пълен с пътници Чавдар дори на лек наклон 5 градуса отзад е черна пушилка. Сажди.Унгарските Икаруси бяха доста по добри във всяко отношение, но и те си бяха брички в сравнение със немските и японските автобуси.
До vlady Боже,няма как някой от по-младите да знае,какъв ад под небето беше 11М3 по заледени серпантини!Антиавтомобил,кошмар!
Преди време един германец участвал в строежа на завода плака, като го видя в каква руйна е. Няма ли някой прокурор да му стане мъчно и да привика завряния зет да го попита защо бе нужно и да го завре в централния.
Една легенда си отива! За 40 г. "Чавдар" навъртя над 500 000 км