52

сашо

преди 5 години

нищо легендарно няма в тези бракми дето само трепят хора по пътищата и освен това да видиш автобус на 3-4 милиона километра е съвсем нормално нещо,на отпадъци му е мястото на тоя кютук не в музея

51

Анонимен

преди 5 години

Правец е краден от Макинтош!

50

Анонимен

преди 5 години

Какви са тез глупости? Аз за 20г навъртях на пикапа си 400,000мили=640,000 км

49

Анонимен

преди 5 години

Крадци и некадърници "приватизираха" всичко понеже всичко трябавло било да бъде частно. И сега всичко е частно и блатясало.

48

Българин

преди 5 години

До 47Не говоря конкретно за Чавдара, а като цяло, че всичката ни военна техника се свежда до 3 изтребитела миг (1 е развален, 2рия чака нов двигател, а на 3тия не иска никой да се качи), няколко ръждясали танка, няколко развалени хеликоптера (1 американски дето не може да лети при мъгливо време), също толкова уаз-ки и няколко Чавдара. Това е!

47

Анонимен

преди 5 години

Изпозатворихме всичко поради псевдонеконкурентноспособност все едно всичко, което произведем трябва да изнасяме. И сега зяпаме за мухи и чакаме Чуждестранни Инвестиции като манна небесна. А можехме лека полека да си модернизираме производството като ползваме знанията и опита на другите ако нещо е по-добро от нашето. Ама то от крадци никога нищо добро не се е получавало. Никога не е ставало няма и да стане.

46

Анонимен

преди 5 години

До 40Не само ги ползвахме, ами и доста парички изкарахме от тях.

45

до българин

преди 5 години

че кво съветско съзря в Чавдара бе пич, не обиждай войската

44

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 43Маани нулата от боновете. Не знаех, че у нас още пазаруваме с бонове.

43

Българин

преди 5 години

Какъв бенефис кви 5 лв??? Българската "армия" все още ги използват за превоз на служители, пък и като гледам скоро няма да ги сменят!Уж сме в нато и стара съветска техника не можела да се използва в него, но ето, че правилата важат различно за всички! Мотото на политиците ни е: "Надупваме се накъдето духа вятъра"!

42

:):)

преди 5 години

поправете се авторите на статията, за 5 милиона километра става въорос. Водете си коректно запидките като взимате интервюта, звъннете му на Вальо да ви потвърди.

41

Анонимен

преди 5 години

До Бракма и половина!Я какжи ти какви инженерни гениални решения си предложил ? Освен това става въпрос за преди 50-на години. Можеш ли да разсъждаваш като вземеш предвид развитието на технологиите хронологично ?

40

до 37

преди 5 години

какво разбираш ти бе, мн ясно че на 40 г дизел на МАН и на квото и да е ще кади

39

Анонимен

преди 5 години

Според пишман-тролинген-експертите ние въобще не трябва да произвеждаме нищо. Освен това пак според тях само който на тях лично им харесва трябва да произвежда нещо, а останалите нямали биле право. Лоши, хубави, произвеждали сме си автобуси и сме си ги ползвали. Ако не бяха затворили дивокапиталистически и псевдополиткоректно завода може би сега щяхме да произвеждаме нещо по-хубаво. Без опит няма напредък.

38

Анонимен

преди 5 години

500 000 километра се минават за по-малко от 2 години от стандартен автобус. 500 курса Варна-София и обратно.

37

:):)

преди 5 години

какво се пънете срещи автобуса, лиценз на Сетра с МАН двигател, края на седендесетте, в армията е пълно че и в сифия МВР врътка ефин зелен.Всяко нещо с времето си но е здрава машина и мн приятно вози, тук не става дума за побългарената версия с шкода мадара двигател.

36

Бракма и половина!

преди 5 години

Инженерни недоразумения! Вътре интериора направен от картон и шперплат. Няма никави изолации. При 100км/ч шума е доста силен, като вали често тече вода а миризмите от двигателя се усещат вътре.И да не говорим колко замъряват тия автобуси! Направо са екологична катастрофа. Пълен с пътници Чавдар дори на лек наклон 5 градуса отзад е черна пушилка. Сажди.Унгарските Икаруси бяха доста по добри във всяко отношение, но и те си бяха брички в сравнение със немските и японските автобуси.

35

Анонимен

преди 5 години

До vlady Боже,няма как някой от по-младите да знае,какъв ад под небето беше 11М3 по заледени серпантини!Антиавтомобил,кошмар!

34

Анонимен

преди 5 години

пише се скраП, неграмотници!

33

Анонимен

преди 5 години

Преди време един германец участвал в строежа на завода плака, като го видя в каква руйна е. Няма ли някой прокурор да му стане мъчно и да привика завряния зет да го попита защо бе нужно и да го завре в централния.