Prez 2000 ,2003,2012 година проучвахме МОсква ,Киев и Букурещ.В Москва зимата ноември и февруари до главни булеварди със стотици хиляди автомобили въздуха кристално чист/Лечебна йонизация до минус 4 към плюс 1.В Киев 2012 цяла Украйна с божествена биосферна охрана.терористи чрез телевизии на украйнски облъчват на машинен иврит милиони жертви по домовете.няма замърсяване на въздуха.В Букурещ остър ЕМС юли 2012 има остро токсични газове повредена биосферна охрана
Стига ъс тези коли бе, в Софив рядко ще видиш руина. Газифициране трябва но много крадци се навързаха на газа и стана скъп. Стандарт на живота трябва да е по-висок, доста при отива. С тези цени на тока и парното, масово се избяга от тях, мина се на въглища и дърва. Защо не върнат нормалните цени на тока и парното, много политици пълнят гуши от тези цени. И още нещо важно, защо никой не говори за качеството на дизела и бензина? Знаете разликата с Германия. Причината е краденето от управниците.
Проучвали сме ежедневно зиме въздуха в София до 1990 година.Нямаше СМОГ въпреки Кремиковци,Липса на катализатори,всички ТЕЦ работеха на МАзут..Биосферата чистеше мигновенно димът от улиците вкл в центъра.Тежко увредените със скенери и фарове обеми се пълнят с мръсен въздух дим,отровни газове.. Обемите са видими вкл от Космоса
нагли престъпници принудиха милиони водачи д а увреждат тежко и завинаги земята и въздуха с включени скенери денем и нощем и с включени фарове денем.У нас масовит е убиици чрез КАТ принуждават милион водачи да купуват нагло вредни НЕЗАКОННИ Холограмни оръжия лепят ги на предни стъкла точно по Указание на Терористите провеждащи нагла подготовка за обевяване хората за НЕЗАКОННИ ОПАСНИ ВРЕДИТЕЛИ..Увредена е БИОСФЕРАТА която чисти ВЪЗДУХА..
Не са виновни само дървата и въглищата.Никой не коментира конструкцията на печките-масово са тип варел-чудо или с кюнци,монтирани вертикално върху горната плоча.Няма долния крив кюнец.До тази зима използахме споменатите печки-разхода на дърва беше два пъти по-голям от настоящия.Купихме на старо класическа пернишка печка и налепите тип гарнисаж по кюнците изчезнаха ,а излизащият пушек от комина почти не личи.Всичко навежда на мисълта ,че горенето вече е по-пълно.
Я го вижте специалистът по растежа на горите - В Каролев ! Виж му акъла, че му скрои капа - казва народа.Те, горите, растели с "изключително бързи темпове" !? Защо не се поразходи във владенията на Горско стопанство - Старо Оряхово, област Варна??? Че да види с очите си как, не бракониери, а съвсем "законно ежедневно се изрязват и извозват стотици кубици дървесна маса. И това вече години наред !!! ГОРА НЕ ОСТАНА !! Ела бе Владко, ела да и побаеш на гората, че да израсте "с бързи темпове" !!
Във България хората масово карат стари дизеловите автомобили и се топлят на твърдо гориво. Много ясно че ще имаме най мръсния въздух във Европа.А трябваше да се построи АЕЦ Белене и цялата държава да се отоплява на ток и да сме независими!Да не говорим че след 20 години всички автомобили ще са електрически. От къде ще дойде тоя ток? Ще го купуваме то съседните държави които са се подготвили за бъдещето.Така става като си избираме политици със пилешки мозъци.
1. Въглищата, дървата и всички други твърди горива включително отпадъците.2. Дизеловите превозни средства.3. Бензиновите превозни средства.4. Мръсните улици. Когато времето е сухо най финия прах се вдига във въздуха и хората го дишат.5. Гумите на превозните средства. Над 40% от праха по улиците е от изтърканите гуми. Този прах е отровен.6. Самолетите. Над България преминава доста международен трафик. А особено около София е най много. Мръсния въздух е сумарен резултат всички замърсители.
И ква стана тя?Аз понеже съм *** не мога да разбера дали автомобилите замърсяват или кюмура?Сега по празниците като няма коли сигурно замърсяването е от извънземните т.е. бай ***.
Ясно е, че проблемът със замърсяването е голям, но какъв е Каролев, че ще изразява експертно мнение по въпроса? На всяка манджа мерудия, че даже го пишат в новините, какво е казал по сутрешните студия. Зле.
При наднормено замърсяване, твърдото гориво е причинител на между 25% и 97% от замърсяването. Колкото по-голямо е замърсяването, толкова дела на твърдото гориво се увеличава. Вторият голям замърсител са мръсните улици и тротоари, но дела им при наднормено замърсяване е между 2% и 50% от замърсяването. Колкото е по-голямо замърсяването, толкова спада дела на неизмитите улици и тротоари. Колите са по същият начин, като те замърсяват приблизително два пъти по-малко от неизмитите улици и тротоари.
Прах от мръсните улици и тротоари вдигат не само колите с ДВГ. Прах вдигат и вятъра, пешеходците, велосипедистите, тролеите, трамваите, автобусите, колите са ел. двигатели, детските колички, тези дето отбиват номера, че уж метат, за да си получат помощите и т.н. Прахът вдиган от колите с ДВГ е може би 20% от всичкият прах заради неизмитите улици и тротоари.
Пич, раздвижвай се ти всеки ден по час и половина в едната посока, а ако имаш и деца, ще се прераздвижиш.
Колеги, държавата отива по дяволите по всички направления. В момента населението се опосква до последно, след което вашите любими демократични лидери ще се оттеглят в чужбина и ще оставят сингъните да ви довършат физически. Лесно се скача, ама мисленето е по-трудно. Е, вече е късно.
За замърсяването на въздуха автомобилите са на второ място след въглищата и буклуците горени в печките. Освен с емисии от изгорели газове, вдигат и много прах от мръсните улици. Аз ползвам предимно личен автомобил за придвижване въпреки, че имам удобен градски транспорт. Правя го като протест срещу високите цени на обществения превоз. Така, че ако общината/кметицата искат да направят нещо по въпроса с чистотата на въздуха нека намалят цената на билета.
София диша опасно мръсен въздух. Къде е проблемът?