До Анонимен"От 20 години вече тесла не са мръднали и на милиметър в технологията на задвижването и захранването но тъпчат колата с електроника."Не съм съгласен с това изказване.Първата им продуктова кола е от преди 15, не 20 години.Първата им кола подържа 16.8 kw зареждане.Последната подържа 250 kw.Очкаванията за Plaid + са - 2.2 тона седан, 2 секунди от 0-100, 600 мили пробеб.Покажи мо коя кола изобщо ускоряваше под 2 секунди, не лекрическа, ами като цяло, само допреди 5 години?
До Смях"Само 10% от енергията на батерията отива за задвижване, другите са за носене на самата батерия. Тоест горят въглища които пушат и отделят СО2 да произвежат ток с който се зарежда батерията и само 10% от енергията на тези изгорени въглища се използва за кола която не отделя СО2, но хората вярват на тази дивотия."Самото ти изкзване е безумно. Както и целият ти живот.
И този сайт е връх на глупостта, къде да публикуваме цитати от неграмотните писания на "екипа"?
До АнонименНяма да я махнат, това им е силата. Никой друг няма такова на пазара, което да работи по същия начин.
до 16Абе то и за пилотите е така,ама оня дето падна два пъти и уби сума хора не даваше компа на пилотите да управляват ръчно.Та водача е архаично понятие при наличие на компютър и спътник!ОСОБЕНО В ОРЪЖЕЙНАТА ИНДУСТРИЯ!Която вече се пренася за мирни цели!!!
Подобни изпълнения освен да принудят ТислЪ да премахне функцията за автопилот - едва ли ще постигнат друго.Иначе - да, готина функция, но й трябва още доработване. Да не кажа доста доработване. Което няма как да се случи, ако я забранят.
тинейджър който плаче за наградата ''Дарвин'' за най-глупава смърт на човек, който няма наследници.
До Анонимен 7Според закона за движение по пътищата, и не само нашия, а навсякъде по света, има ето този член. "Водачите са длъжни да контролират непрекъснато пътните превозни средства, които управляват."Въпреки автопилота, това си остават 2 тона ламарина които се движат със 100км/ч.Представи си, чесофтуера на автопилота не разпознае даден обект...
Само 10% от енергията на батерията отива за задвижване, другите са за носене на самата батерия. Тоест горят въглища които пушат и отделят СО2 да произвежат ток с който се зарежда батерията и само 10% от енергията на тези изгорени въглища се използва за кола която не отделя СО2, но хората вярват на тази дивотия.
Тесла не е кола. Това е по скоро натъпкан с електроника гаджет за забавление. От 20 години вече тесла не са мръднали и на милиметър в технологията на задвижването и захранването но тъпчат колата с електроника. Една кола от среден клас като голф или рено меган или опел астра е класи над Тесла като поведение на пътя и като окачване и като комфорт.
"в резултат на масовото неразбиране от страна на хората, на какво всъщност е способна функцията за автопилот в автомобила."Ами ако възможностите й не отговарят на името, тогава да го променят на "имитация на автопилот" за да не заблуждават клиентелата си.
Айде бе, знаем ви журналистите. Ако беше станала катастрофа, пак щяхте да пишете "Кола на Тесла уби майка и син". Виждали сме ви какви ги дращите в подобни случаи.
Могат да се снимат където искат. Нито има нещо опасно, нито нещо забранено.Детето спи или лежи. Колата стои.Е, и.Свръх глупава статия.
Връх на глупостта: Майка снима сина си, който спи зад волана на Tesla