Снимкa: Reuters
fallback

Дейвид Ибстън, пилотът на злополучния самолет, който трябваше да отведе Емилиано Сала в Кардиф, се е отказал от курсовете си за пилот. Това твърди директорът на авиационното училище пред CNN.

Това разкритие повдига въпроса – бил ли е легален този полет?

Oще по темата

Ибстън е притежавал лиценз, който му позволявал да управлява самолет единствено сам, без пътници на борда. За да извършва полети, от които да печели пари, превозвайки пътници на борда на самолета си, той е трябвало да има комерсиален лиценз.

От обучението за този лиценз обаче Ибстън се отказал, следователно, не е било редно той да бъде пилотът, който да откара Сала към новия му дом.

Спорът дали футболният отбор "Кардиф сити“ трябва да плати на "Нант“ сумата за трансфера на Сала още се води. От официалното заключение на разследването зависи, дали английският футболен клуб ще получи пари от застрахователната компания, които после да прехвърли на френските си колеги.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

Discovery

преди 5 години

Тука спора е не дали Кардиф ще плати на Нант... те искат не искат ще им платят, спора е дали застрахователя ще плати на Кардиф, защото ако пилота е нямал лиценз застраховката отпада. Нещо като условията в гаранцията, ако определени условия не са изпълнени, нема кинти тва е!!!

9

Хахахахахаха

преди 5 години

ДоКардиф е Английски клуб???а аз толкова години си мислех че не еА кардифските въглища откъде мислиш, че са, от Марс??? Все пак в Англия е построена първата парна машина (Джеймс Ват) и първият парен локомотив.

8

бай ганю

преди 5 години

Кардиф е Английски клуб???а аз толкова години си мислех че не е

fallback