47

Анонимен

преди 3 месеца

Странно как имам адаптивен круз контрол и механична скоростна кутия едновременно. Явно производителят на колата не е чел статията и се е излъгал да направи нещо невъзможно.

46

Анонимен

преди 3 месеца

Няма смисъл от ръчканата скоростна кутия като има автоматична.

45

Асан

преди 3 месеца

Автоматика е по скъп с 1000 евро :)))

44

Vasko

преди 3 месеца

Пак няма новини, и "днес" поднасят поредната убита статия, пълна с неверни твърдения и откровени глупости!

43

Кратун

преди 3 месеца

Корекция:"не е продължение"

42

Кратун

преди 3 месеца

Имам над 200 000 км навъртени като любител шофьор. Ако го превърнеш във време, излиза, че с месеци не съм излизал от колата. Омръзнало ми е колата да ме занимава със себе си. Да и ръчкам скоростите и постоянно да слушам двиателя с едно ухо на какви обороти работи. За мен, колата е продълшение на пишkaта, асредство, което да ме предвижи от т.А до т.Б с минимално възможни разходи. Следващата кола, която ще си купя ще е с автоматични скорости.

41

Док

преди 3 месеца

При 18 години средна възраст на автопарка у нас и смешни бройки продадени нови коли, за какви автоматици ми говорите? *** няма пари за хляб. *** статии. Много ясно, че който има пари ще си вземе нов автомобил с най-новите и модерни екстри, системи за безопасност и т.н., най-малкото щото му е мил живота. При евентуално ПТП едно е да си в нова кола, друго е в стар трошляк, където шанса за оцеляване не е на твоя страна. С други думи, бедните да го дуухххат.

40

Анонимен

преди 3 месеца

Автоматите и асистентите са за тези, които е могат да карат и пилат смс по време на движение. Скъпо, трудно за подръжка и харчи повече

39

Анонимен

преди 3 месеца

Глупости. Клио 2017 с ръчни скорости си има и круиз- контрол, и автопилот.

38

Анонимен

преди 3 месеца

На сняг автоматика е зле,друго си е с ръчните.Е то от над 20 години не пада такъв сняг де...

37

Някой

преди 3 месеца

Относно цените - Преди 2 месеца навъртях 100000км. и трябваше да закарам колата на инспекция при дилъра. Смяната на маслата и на филтрите на автомата ми струваше Е385 в сервиз на дилъра в гр. Хаген. На другата ми кола с ръчните скорости миналата година сменях съединител, защото си сменяхме жилището, и при пренасянето малко се поувлякох с претоварването на ремаркето.Дисковете, лагера и помпата ми струваха общо Е305 комплекта, сам си го смених. Това е напълно безпристрасно мнение.

36

Някой

преди 3 месеца

Не ми е ясна нещо идеята на статията. Хем експертите твърдят нещо си, хем четем данни от допитване до шофьорите. Лично мнение. Имам кола с ръчна и с автоматична кутия. Имам книжка от 1988г. , а от 2003г. имам всички категории, както и диплом за автомонтьор. Автоматичната е голямо удобство, особено в градски условия. Много е бърза (колата е модел от 2018г., но тази с ръчните скорости е незаменима (например при офроуд). Не че и с другата несъм ходил по чукарите, но съвсем друго е.

35

пияница мистик

преди 3 месеца

Спора за ръчните и автоматичните скорости малко ми прилича на това това дали ще избера да карам колело Балканче и Украйна без никакви скорости или съвременно колело с 21 скорости :))) Тук тези фенове на ръчните скорости дето пишат им пожелавам само да се качат в една съвременна кола с автоматични и да видят КЪК Я :)))

34

Димби Провадия

преди 3 месеца

Бааааааааааа ! Как ши му кайш на БЪЛГАРИНА "автоматика е по-добре" - ща напрай на саздърма за 2 минути !!!!!!!!!!!!! Автоматика харчЕЛ 700 грама повече на 100 км от ръчната скоростна кутия ( никога е нямал и не е засичал НО - ТОЙ ЗНАЕ !!! ) Автоматика бил за инвалиди само ( никога не е карал кола автомат и не знае какъв е кефа , но твърди и готов да се бие !!! Плюс това, повече от половината автомобили в светът са автоматици , това означава че половината свят са инвалиди :) ?!?????? ) Ганьоооо

33

пияница мистик

преди 3 месеца

Само да спомена че с моят бензинов скутер Vespa Piaggio, който е с автоматични скорости късам на светофарите всички Мерцедеси и БМВ-та :)))

32

Анонимен

преди 3 месеца

В момента карам 8 степенна ZF автоматична кутия. Смяна на маслото и обслужване в официален сервиз 2000лв. , ако ти спре колата на пътя не може да се дърпа и да ви кажа малко си ми липсва обикновенната ръчна кутия. От 10год. карам само автоматик - да много е хубаво, но постоянно има риска нещо да се издъни. Докато при другата сменяш един съединител и си готов

31

Анонимен

преди 3 месеца

Все тая. Въпрос на навик. Имам 2 коли, едната е ръчка, другата е с роботизирана с. к. Не усещам кой знае каква разлика. Качвам се и карам.

30

Ентусиаст

преди 3 месеца

На тези, които твърдят че ръчката е по-бърза и по-икономична мога да кажа, че сте се объркали и да не гледате автоматиците от 1991. А на другите, които пък твърдят, че ръчните са за бедняци да кажа, че и вие май не сте обърнали внимание на цените. Разлика почти няма и е въпрос на предпочитание.

29

Ентусиаст

преди 3 месеца

Не разбирам за какво се палите и едните и другите.Който иска да сменя ръчно, който не - да се държи с 2 ръце за волана.Аз лично харесвам да сменям. Не защото съм по-бърз от автоматика, не съм и никой не е. Но пък ми доставя удоволствие да управлявам механиката на машината. Въпрос на предпочитание е.

28

хммм

преди 3 месеца

На теб колко ти е IQ-то бе герП. С безсмисления ти коментар ми осмисли сутринта. Опитал се и Пулю да осмее някой като драсне 3 реда закачки на турски, бългаски и куц английски в едно изречение пък се почувствал и той значим. Като имам нужда от мнението на някой като теб ще пропътувам веднага до най-близкото село и ще поговоря с някое магаре. Айде приятен ден многоцифрено ай-кю.