Аргумент номер 1 не е аргумент, а точно обратното. Ми новите шофьори трябва да се научат да използват ръчни скорости и съединител. Освен това, колата която карам в момента има круз контрол и е с ръчни скорости. Така че не е вярно че ръчните скорости не позволяват такава джаджа. Не че го ползвам, пробвах го само няколко пъти - и видях че си работи. Освен това, ръчните скорости позволяват да контролираш разхода на гориво и мощността. Карал съм и автоматик. Нищо особено.
И аз карам автомат- голямо удобство си е. А за града си рай направо- най- вече като си в задръстване. Ама кой както му харесва де. Не разбирам от коли, но някои казват, че например на Опел не им е хубав автомата- каквото и да означава. Лична преференция.
До IT-спец а знаеш ли защо на фордовете стъклата им са толкова големи? Да могат хората хуубаво да го видят тоя, дето си е купил форд :)
С автоматични съм от 2004 година. По-удобно е с тях. Преди това съм карал близо 20 години с ръчни. Сега с последната кола забелязах и още едно предимство на автоматичните - значително по-бързо тръгване на светофар. Като стигна 50 км/ч, другите коли обикновено тепърва пресичат кръстовището на около 40-50 метра зад мен. Е, има и 3 случая, когато аз бях изоставащия, но пак на 40-50 метра пред останалите
Странна статия. Пише, че имало три предимства при ръчната, а пишат за някакъв недостатък на трите вида автоматични.
някои по доло са споменали че новите коли са само автоматици... не е така, моя форд е на 3 години и е с механична скоростна кутия, GPS, сензори за движение, автоматично паркиране и круз контрол .. така че образовайте се, а и да вмъкна че ми гори 6 градско и 4.5 извън градско и е бензин...
До Анонимен:От къде ги изчопли тия 100-200 кг.?Например Айсин сер. 80 на Мондео 2,2 тдци е с маса 88 кг.Всъщото време 5-ст. механична на Фокус 1.8 тдци е 72кг.А разликата в разхода на двата автомобила при напълно еднакви условия е 1-1,2л/100 км.
В САЩ 95% от продажбите са на автоматици. Нима има само 5% мъже? Истината обаче е, че там нямат нормални шофьорски курсове. Най-некадърните шофьори са и моля не давайте Щатите като добър пример.
За България лидер е ясен механичната скоростна кутия, това е поради факта ,че хората не са напред в икономическия стандарт и предпочитат да минат икономически с нисък за разход на колата.Докато в развитите държави нещата както се казва по горе се променят в полза на автоматичната скоростна кутия.Реално и при нас ще се променят нещата след години, просто избора които ще ни се предлага е избора които западните държави са направили преди 5 години.
Автомат отричат тези който не могат да си го позволят. Купете си някоя голяма кола Ауди или БМВ с ръчни скорости. няма, знам няма.
Преди години имах кола с автоматична кутия. След това доста години с ръчни скорости. Сега отново си купих автомат, защото в града е в пъти по-удобно, а и аз не съм джигит или комплексиран тийн, който иска да види "колко ще вдигне на 2-ра".
В САЩ всички карат автоматик. Левия крак почива а с ръката си можеш да правиш нещо друго. Само хората, които не са пробвали могат да говорят против.
Детска радост шарени бонбони,"аз да си я изрежа". Шофьор съм вече 26 години минавам по около 20к на година . До миналата годин бях с ръчни кутии, сега съм с автомат, вече ще съм само с автомат.
Ти си карай автомата. Като не можеш друго, никой не ти пречи. Не е нужно да ни агитираш против ръчните скорости. Кой каквото си иска това ще кара.
Купете си електричка и въобще няма да имате скоростна кутия...Ни автоматична, ни ръчна. На ел. двигател не му трябва..
Абе един кара празна кола, друг кара същата кола с двама пътници, пита се, кой има по-висок разход на гориво? Ти му казваш: Един автоматик е с поне 100-200 кг по -тежък, все едно караш още двама пътници поне. Това също качва разхода, особено в града, където се спира и тръгва често, той ти вика: нѣ*** разлика!
До експертоПрецакването идва от некадърни инженери. Смени модела и/или марката и няма да имаш такива проблеми.
т.1 е пълна глупостАвтоматичния круиз-контрол и втопилот го видяхме като заби до какво доведе. Добре, че беше във Франция , а не тук, че няма спиране до изчерпване на горивото
Три причини да се откажем от ръчната скоростна кутия