56

Enough

преди 2 години

Може да си е отклонил погледа за миг, за да си смени радиото и да е станала белята. Мир на душата на човека. Кофти случка.

55

До Анонимен

преди 2 години

Тук става дума за самолети, и за България, не за Турция, освен това C-400 са руски ракети, а не самолети.

54

Анонимен

преди 2 години

До До секретчика 62 --- Потърсете бройката на произведените и в летателен акшън Фантоми и ги приравнете с броя на съветските самальоти в България. Знаете как се изчисляват % и ще ви светне в главите. Боинги също падат, а тоже и "Юроавтобуси", защото май други фърчаща техника в момента няма, а и как да паднат съветски пътнически самолети, когато същите НЕ летят. Жестока дилема, isn't it? Lol

53

??

преди 2 години

Има милиарди за остарели F-16, но няма пари за летателни часове на пилотите?!

52

F-16

преди 2 години

Един час във въздуха на F-16 струва 14 хил лева. 16 самолета - 224000 на час. Тепърва трябва да се обучават българските пилоти от нулата, механици от нулата! 16 самолета - 224000 за летателен час

51

Анонимен

преди 2 години

За тези милиарди можехме да купим 30 бройки Су-35 които са почти на нивото на F-35, независимо че не са 5то поколение, в някои отношения дори превъзхождат F-35. A освен това пилотите ни са обучени на руски самолети, и не трябва да харчим допълнителни милиарди за преустройства на летищата както за F-16. NATO не ни дава никаква сигурност, напротив, прави ни мишена на руските ракети, защо трябва да се съобразяваме с НАТО, Турция е член на НАТО и пак купи руски С-400.

50

Секретчик в чужбина

преди 2 години

До Анонимен 63 --- разходи се из нета, намери блога на бившите военни пилоти и ЧЕТИ, защото хората са написали истината, с имената на загиналите пилоти и видовете летателна техника, за да спреш с умозаключенията си. Ако не знаеш как да търсиш, обади се - ще ти помогнем !

49

Анонимен

преди 2 години

И ф16 и тях ще ги забият. Като не могат да летят няма кой да ги кара.

48

Анонимен

преди 2 години

,,Професионалиста ,, се е забил като пирон ;) Няма техническа неизправност ,но ако имаше щяха да я прикрият за да няма виновни. В Хърватия карат нашите Миг 21 .Много по стари от Миг 29 А ние купуваме ф16 .Как тогава хърватите карат наще стари самолети за да не се набутват с американски ?

47

Оберщурмбанфюрер

преди 2 години

Имат пари за къщи, апартаменти, любовници, улични комплоти, мафиотски свърталища, офшорни зони, швейцарски спестявания, а нямат пари за керосин. Навремето се смееха на Петър Попангелов, наричайки го Петър Пакпадналов, защото им се досвидяха пари да изпратят този наш водещ скиор на тренировки в чужбина. Казано е, "practice, practice, practice..., practice makes perfect."

46

До секретчика

преди 2 години

изкарай и информацията за Ф-овете и да я сравним.

45

Следоттърсач

преди 2 години

Вярно е! Винаги има следи. Василий Митрохин явно не е бил сам. Изпратет му ги с препоръчано писмо от Канада.

44

РУССКИЙ ОККУПАНТ

преди 2 години

До СветозарОпределено си ограничен и поради това си платен соросопитекантроп. Вече стана ясно, че МИГът е взривен от "приятелска" ракета.

43

Анонимен

преди 2 години

Пилота сигурно е бил много свестен като човек. Подозирам обаче, че за цялата си кариера няма и 300 часа бойни полети, а и да ги има, то основната част ще са били преди много години. Та абсолютно съм уверен, че е бил далеч от ювелирен боен пилот. За да станеш такъв, трябва поне 15-20 ПЪТИ в повече летене във всякакви условия. Не е негова вината естествено, че не е имал възможност да натрупа опита.

42

До Байрактар

преди 2 години

Вземи и се заинтересувай колко байрактар-а са свалени в Либия и Сирия и ще ти трябва сериозно количество мокри кърпички. Влез във военните сайтове и ще видиш много информация и снимки за тяхното "бивше" участие!

41

Секретчик в чужбина

преди 2 години

На другаря бригаден генерал Николай Русев нима не е чувал за стотиците -- не дестеки, а СТОтици - случая с катастрофирали съветски самолети и СТОТИЦИТЕ загинали пилоти в периода 1955 - 1989, като не включвам загиналите след '89 и серията от аварии, завършили полууспешно благодарение на НЕпобедимата съветска летателна техника. ОБЕЩАВАМ пред цялото форумно войнство, че ще му изпратя копия от СЕКРЕТНАТА СЕКЦИЯ, съхранявани надлежно и унищожени своевременно, за да не се опитва да лъже арогантно.

40

Ф.С.В.

преди 2 години

Не може боен пилот с 12 часа нальот за 5 МЕСЕЦА!!-да прави сложни бойни маньоври и то вечер!! Резултата е ясен!!--изпълни мисията "успешно" но не и за себе си!@!

39

ех Матросовци...

преди 2 години

Значи имаме изправни руски самолети, но да стоят в хангара. Защо пилотите нямат необходимият нальот Генерале ? Изправно ли е и на колко години е въоръжението на тези самолети ? Ако се окаже че е гръмнала старата ракета ?

38

аа1830

преди 2 години

Хем изпитва вина, хем самолетите са технически изрядни, хем пилота е бил отличен. Обаче пилота и самолета го няма. Е коя тогава е причината.

37

Анонимен

преди 2 години

МО и дупетатите краднат парите и бензина. Държат самолетите само за военно време. Всичко се краде в тая държава.