157

Анонимен

преди 3 години

Я .¡. да вземе да си докаже приказките за АМ Марица за 27 млн на км. Много е просто, посочва лот и цена. Как не те е срам да лъжеш така безогледно?И тоя участък, питайте серьожата как е строил и защо има ограничение 90?

156

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 195"И да. Твърдя, че огромната част от "успелите" са успели именно чрез шуробаджанащина по един или друг начин ..."Вие сте неспасяеми. Значи, ако човек просто си е скъсал *** и е имал акъл да стигне донякъде, той във вашите очи предварително е престъпник ...... и съответно ще бъде третиран като такъв от вас.Ами щом е така, за вас един голям среден пръст от нормалните работещи и успели хора в България.

155

Анонимен

преди 3 години

Я .¡. да вземе да си докаже приказките за АМ Марица за 27 млн на км. Много е просто, посочва лот и цена. Как не те е срам да лъжеш така безогледно?И тоя участък, питайте серьожата как е строил и защо има ограничение 90?

154

Анонимен

преди 3 години

Не е най-скъпата, а най-евтината, с най-евтините материали! Другото е крадене, комисионни, рушвети и отчуждаване през трети и четвърти лица на терени, закупени 2-3 месеца преди да се утвърди официално трасето. Ако се разследва отчуждаването,ще се разбере че 60% от терена е отчужден от 5-6 "собственика" с цена по няколко хилядарки на метър.

153

Цени в Германия !

преди 3 години

3,2 км. Около Берлин = 473 мил.? = 148 мил.? /км.Средна цена за 1 км на А1 = 92 мил.?/км.Средна цена на 1 км на А7. = 97 мил.?/км.Защо лъжете, че в България цена от 10-13мил.?/км. е най-висока в Европа ?!

152

Крас

преди 3 години

1978-2010 г. София -Оризово - Стара Загора.Бургас - Карнобат От 2010 насам правителството на Борисов строи Стара Загора -Нова загора, Нова Загора - Ямбол,Ямбол - Карнобат 117 км за три години. 240 км се строят 32 години .И сега е въпроса - кои участъци са зле.Справка Уикипедия.

151

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 183"Вие явно нямате понятие ..."Само не стана ясно по какво съдите. Или и вие сте като неудачниците, които си мислят, че всеки с пари или най-малкото на средно положение, е крадец/мошеник, главно самоуспокояващи се по този начин за собствената си ситуация?

150

аз

преди 3 години

До АнонименЩяха да построят мостовете за 1-2 години, много по-бързо от при соца - защото техниката е мноооого напреднала, няма студентски бригади и соц простотии. А парите щяха да са с 10-20 пъти повече - лапаница за всички по веригата, а и как може да сравниш безплатен труд със соц експлоатация със сегашните цени? качеството в зависимост кой герб-комунист колко пари е откраднал и колко са останали за реалния строеж.

149

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 188"Някои са достигнали, да, но те са много скромен процент. Останалите не са. Казвам ти го като човек с доста добра за БГ заплата. И ако се вгледаш в биографиите на немалко от тези "успели с работа и кадърност", ще се позамислиш над някои неща."Само защото си мислиш, че Бойко Борисов е тъ*, не означава, че е така, затова си мислиш, че мястото му не е там. ;) Иначе, акто гледам как никой не е*ава "протестиращите" бих казал, че доста хора са ДОСТА добре.

148

Анонимен

преди 3 години

Понякога се чудя, колко ли биха стрували сега и колко време щяха да ги строят трите тунела до Правец и мостовете на Витиня?

147

.!.

преди 3 години

Преди време спорех с един дето нито можеше да чете нито да търси в интернет нито можеше и да пише де, та спорихме с него, че магистралите ни са мноооого скъпи! *** явно тоя много си падаше по бойко борисов - Тиквата. Та тоя не вярваше, че сме дали 27-29млн лева за километър на автомагострала Марица! Която между другото вече е за ремонт! Нищо, че няма и 4г от как я откриха! Еми дано сега тоя гербераст да се е научил да чете и да прочете това! Ха дано ама на дали!

146

Анонимен

преди 3 години

Много хора ВЕЧЕ са стигнали и то благодарение на работа и кадърност.Братле, ще ме извиняваш, но ако "много" хора бяха стигнали, тези, дето ни управляват сега, щяха да са там, където им е мястото - пазачи на паркинги, почистване на улици и т.н. Някои са достигнали, да, но те са много скромен процент. Останалите не са. Казвам ти го като човек с доста добра за БГ заплата. И ако се вгледаш в биографиите на немалко от тези "успели с работа и кадърност", ще се позамислиш над някои неща.

145

Чехите

преди 3 години

се оплакват, че цената на новите пътища у тях е с 30% по-висока от цените в Германия и Австрия.sciencedirect ---> /science/article/pii/S1877705814019134

144

Фейк заглавие

преди 3 години

В Европа 1 км. магистрала се строи средно за 80-150 мил. ? В България за 5-13 мил. ?

143

Анонимен

преди 3 години

Я дай да пишеме колко струва чинията на Бузлуджа и за колко иска червеното братство да я санира!

142

Анонимен

преди 3 години

Три тунела и 60 км до Правец и подобие от 20 км до Варна! За какво говорите и пишете? Така беше допреди 15 години! Сега пак лошо,а!

141

Анонимен

преди 3 години

Тъжното брат е че младоста ми мина с една магистрала от 60 км до Правец!

140

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 176Нещо тия дето констатират не са много наясно. А надменността с която говори за напълно нормална работа напълно пасва на дървените философи, които не могат нищо и ги мързи за десет, но дават акъли какво ще ни оправи. Те себе си не са оправили.

139

Анонимен

преди 3 години

Дай да пишеме за катуните на Орлов мост колко струват на хората!

138

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 171Много хора ВЕЧЕ са стигнали и то благодарение на работа и кадърност. Ако всички са като тях ще ги стигнем, защото това Е държавата.