Я .¡. да вземе да си докаже приказките за АМ Марица за 27 млн на км. Много е просто, посочва лот и цена. Как не те е срам да лъжеш така безогледно?И тоя участък, питайте серьожата как е строил и защо има ограничение 90?
До Анонимен 195"И да. Твърдя, че огромната част от "успелите" са успели именно чрез шуробаджанащина по един или друг начин ..."Вие сте неспасяеми. Значи, ако човек просто си е скъсал *** и е имал акъл да стигне донякъде, той във вашите очи предварително е престъпник ...... и съответно ще бъде третиран като такъв от вас.Ами щом е така, за вас един голям среден пръст от нормалните работещи и успели хора в България.
Я .¡. да вземе да си докаже приказките за АМ Марица за 27 млн на км. Много е просто, посочва лот и цена. Как не те е срам да лъжеш така безогледно?И тоя участък, питайте серьожата как е строил и защо има ограничение 90?
Не е най-скъпата, а най-евтината, с най-евтините материали! Другото е крадене, комисионни, рушвети и отчуждаване през трети и четвърти лица на терени, закупени 2-3 месеца преди да се утвърди официално трасето. Ако се разследва отчуждаването,ще се разбере че 60% от терена е отчужден от 5-6 "собственика" с цена по няколко хилядарки на метър.
3,2 км. Около Берлин = 473 мил.? = 148 мил.? /км.Средна цена за 1 км на А1 = 92 мил.?/км.Средна цена на 1 км на А7. = 97 мил.?/км.Защо лъжете, че в България цена от 10-13мил.?/км. е най-висока в Европа ?!
1978-2010 г. София -Оризово - Стара Загора.Бургас - Карнобат От 2010 насам правителството на Борисов строи Стара Загора -Нова загора, Нова Загора - Ямбол,Ямбол - Карнобат 117 км за три години. 240 км се строят 32 години .И сега е въпроса - кои участъци са зле.Справка Уикипедия.
До Анонимен 183"Вие явно нямате понятие ..."Само не стана ясно по какво съдите. Или и вие сте като неудачниците, които си мислят, че всеки с пари или най-малкото на средно положение, е крадец/мошеник, главно самоуспокояващи се по този начин за собствената си ситуация?
До АнонименЩяха да построят мостовете за 1-2 години, много по-бързо от при соца - защото техниката е мноооого напреднала, няма студентски бригади и соц простотии. А парите щяха да са с 10-20 пъти повече - лапаница за всички по веригата, а и как може да сравниш безплатен труд със соц експлоатация със сегашните цени? качеството в зависимост кой герб-комунист колко пари е откраднал и колко са останали за реалния строеж.
До Анонимен 188"Някои са достигнали, да, но те са много скромен процент. Останалите не са. Казвам ти го като човек с доста добра за БГ заплата. И ако се вгледаш в биографиите на немалко от тези "успели с работа и кадърност", ще се позамислиш над някои неща."Само защото си мислиш, че Бойко Борисов е тъ*, не означава, че е така, затова си мислиш, че мястото му не е там. ;) Иначе, акто гледам как никой не е*ава "протестиращите" бих казал, че доста хора са ДОСТА добре.
Понякога се чудя, колко ли биха стрували сега и колко време щяха да ги строят трите тунела до Правец и мостовете на Витиня?
Преди време спорех с един дето нито можеше да чете нито да търси в интернет нито можеше и да пише де, та спорихме с него, че магистралите ни са мноооого скъпи! *** явно тоя много си падаше по бойко борисов - Тиквата. Та тоя не вярваше, че сме дали 27-29млн лева за километър на автомагострала Марица! Която между другото вече е за ремонт! Нищо, че няма и 4г от как я откриха! Еми дано сега тоя гербераст да се е научил да чете и да прочете това! Ха дано ама на дали!
Много хора ВЕЧЕ са стигнали и то благодарение на работа и кадърност.Братле, ще ме извиняваш, но ако "много" хора бяха стигнали, тези, дето ни управляват сега, щяха да са там, където им е мястото - пазачи на паркинги, почистване на улици и т.н. Някои са достигнали, да, но те са много скромен процент. Останалите не са. Казвам ти го като човек с доста добра за БГ заплата. И ако се вгледаш в биографиите на немалко от тези "успели с работа и кадърност", ще се позамислиш над някои неща.
се оплакват, че цената на новите пътища у тях е с 30% по-висока от цените в Германия и Австрия.sciencedirect ---> /science/article/pii/S1877705814019134
Я дай да пишеме колко струва чинията на Бузлуджа и за колко иска червеното братство да я санира!
Три тунела и 60 км до Правец и подобие от 20 км до Варна! За какво говорите и пишете? Така беше допреди 15 години! Сега пак лошо,а!
До Анонимен 176Нещо тия дето констатират не са много наясно. А надменността с която говори за напълно нормална работа напълно пасва на дървените философи, които не могат нищо и ги мързи за десет, но дават акъли какво ще ни оправи. Те себе си не са оправили.
До Анонимен 171Много хора ВЕЧЕ са стигнали и то благодарение на работа и кадърност. Ако всички са като тях ще ги стигнем, защото това Е държавата.
Магистралите ни - най-скъпи в Европа, но и най-опасни