177

До Невярно твърдение

преди 3 години

Този "смелият" дали няма да се нахендри яко, когато започне да доказва, че е вложил заявеното за тази цена? Да не прерасне от дело за клевета в криминално?

176

emigrant

преди 3 години

Поредните опорни точки и пучи масали на льотчика,крушовската *** и русото ленче,практикувани от техните безсмислени представители в сайта!!Нападките и обвиненията за Тракия към сатанишев и сие.Като не гледате пик ,няма как да знаете,че Борисов освен че строи новите и прекрасни магистрали,трябва да оправя и бакиите на ***!! Три от мостовете на тракия бяха с висящи колони.Борисов чисти л,айната на предходните и струва милиони,а вие го плюете него,а не тези които са щели да ви убият?!

175

Свиня

преди 3 години

Магистралата до Пловдив трябва спешно да се разшири...трафика и натоварването е много голямо ...няма да е скъпо и може бързо да стане.....давам малко акъл на задддниците с акъл на муха на високи постове...не е нужно да се строят на този етап мостове и виадукти..просто трите ленти стават активни а там където релефа позволява се добавя по една аварийна лента...в участъците където няма аярийна се намалява скоростта до 110км и се слагат камери...пак ще се пътува по-бързо отколкото сега в час пик ..

174

Анонимен

преди 3 години

До ДакатаТочно Великобритания има едни от най-гадните магистрали като качество на Запад, та не знам какъв "контрол" имат.

173

Даката

преди 3 години

До преди 2г карах самосвал в Англия и честоме товариха с асфалт от кариерите на Hanson.Само заради не достатъчно високата темп. на асфалта в камьона, са ме карали да изсипвам тармака за ресайклинг. Хората имат контрол и качество.Не помня да сме кърпили дупки по магистралите, машините изрязваха по 700,800м и ние изливахме един след друг.Само споменавам как е на Запад.

172

Анонимен

преди 3 години

Буренясала държава,тревясали магистрали,с крещящи послания от билбордове ,който отнемат възможността да се видят неадекватните изпотрошени пътни знаци. Това е част от спектакъла МУ.

171

Невярно твърдение!

преди 3 години

Дали са безопасни незнам но твъртедието че:"Магистралите ни - най-скъпи в Европа" - е АБСОЛЮТНА ЛЪЖА!Това всеки може да го провери! Данните за обществените поръчки на всяка държава са публично достъпни.В сравнени с Испани и Германия, Българските автомагистрали са си направо евтинийка!Няма ли кой да заведе едно дело за клевета тук срещу такива неверни твърдения и умишлени лъжи?

170

анонимен

преди 3 години

до 215 А какво ще кажеш за продължението след Стара Загора до Бургас? Там НЕ ДРУСА ТАКА ЛИ? И кой я строи там?-:) Точно "големият строител"! -:) Дето само си прави разходки из БГ и пиар! Малко му остава! Оставка на мутрата!

169

До БС

преди 3 години

Предлагам самият Б. Борисов да отиде в Унгария и Австрия и да види как се строят магистрали!

168

БС

преди 3 години

Не знам кои *** ги строят тези магистрали? Предлагам Бойко да ги заведе до Австрия, Унгария или Германия и да им покаже какво е мантинела.

167

Анонимен

преди 3 години

Всички ЩЯХА, и по-евтино, и по-добре и по-бързо ...ама никой НЕ направи.Както каза един римлянин: Много исках, ама нямах желание!:))))

166

Анонимен

преди 3 години

Този участък до Стара Загора няма как да е гордост на Борисов след като е строен по времето на Станишев.Въпросът е защо не сте си го ремонтирали, а чакате всичко на Борисов да ви върши?

165

Анонимен

преди 3 години

Е нищо. Важното е, че ще правим превантивен ремонт на здрав път м/у Карлово и Васил Левски (8 км) за 12-13 млн. Като само се подменя асфалта.

164

българин

преди 3 години

Да особено Тракия гордостта на др Борисов.След Стара Загора по посока на към Пловдив.Цели около 30 км ограничение от 90 км.Лентата до мантинелата в ляво що годе е добре,Но тази в дясно нямам думи.То друсане,то подскачане. То кръпки стара,нова настилка Имам чувството че ще ми се разпадне предния мост на колата! Но пък иначе "толажиите" са си на пост.И на морето ги има! А скрити стационарни камери за глоби под мостовете бол.Да пълнят на др Борисов продъненият бюджет! Българска му работа!-:(

163

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 211Кариера не е "на работа от 9 до 17". Кариера означава да се развиваш постоянно в областта където работиш, да ставаш все по-добър и да бъдеш оценяван за това от останалите.Иначе с тия определения само се издаваш, че си нямаш идея какво значи сериозна работа. Повечето успели хора не работят по 8 часа на ден, а по доста повече и работата им не е свързана непременно с часовете на работа на държавната администрация.:)))

162

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 206Човек образован и с добра професия, който е успял да изгради кариера и може би бизнес, може да си позволи да живее комфортно, без да се страхува, че ще има сериозни финансови грижи, и има модерни разбирания за света. Ако има семейство, още по-добре. Човек със самочовствие, който не могат да го разиграват с празни приказки за "източни или западни".Защо, вие какво разбирате под "успял човек"?

161

Нови опорки другари?

преди 3 години

Опорките за чекмеджета , кюлчета и Барселона се изтъркаха и не вършат работа, затова трябват нови опорки - най-скъпо строим и най-некачествено ама и таз опорка е лъжа както предишните и няма да върши работа !

160

Анонимен

преди 3 години

Значи, ако човек просто си е скъсал *** и е имал акъл да стигне донякъдеТакива хора има. Но не са толкова, колкото мислиш. Пак ти казвам, вместо да показваш средни пръсти, поразрови се леко в биографиите на "нормалните работещи и успели хора" и пак ще си говорим :)

159

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 201" не са чак милярдери .."Май вие си говорите напосоки. Въобще не става дума за милярдерите. Даже не става въпрос и за милионерите, макар че доста хора дори без да го афишират станаха и такива и пак с порядъчност и здрава работа.

158

шофьор

преди 3 години

Тракия от Плодовитово до Ст. Загора и обратно е не за ремонт, а за затваряне и ново строителство. Това всичко, което е там трябва да се изрине и изхвърли, настеле с чакъл и ТРАМБОВА, което не е правено при строителството- затова е такава. Това с кърпене и настилки не става.