До АнонименТе мотористите (а.к.а. донорите) могат да карат и с 300 по булевард България. Те като се качват на моторите сами знаят, че може би ще им е последното каране.Това са самоубийци. А тук си говорим за отговорни шофьори.
До 160км/денБе, преди няколко дни не засякоха ли някакъв моторист с 235 по магистралата? Няма да са толкова зле колкото казваш ми се струва. :)
До СТРАНДЖАТАВерно е. 160 км на ден, ама поне стигаш. Днес, по пътищата бойкови, излизаш, слагаш икона на огледалото, подливаш си кофа вода, правиш маневра напред, кръстиш се и не знаеш дали ще стигнеш, обаче си в божите ръце и си спокоен.:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
До СТРАНДЖАТАСтранжичка, ти като си такъв многознайко, защо не се засилиш със 180-200 по любимите ти Бойкови пътища? Да видим кога ше стигнеш пък ти .... Хмммм? Нали си ербап? ДАВАЙ! Направи го.. ::))))))))))))))))))))))))
НА времето можеше да изпълниш километража на която и да е Лада или Москвич ДОКРАЙ и да се прибереш вкъщи без никакъв риск за живота.Днес, като решите да изпълните километража на западните си ДАРАЦИ, обикновено приключвате като окраса на крайпътно дърво или под гумите на модерен западен ТИР, шофиран от подпийнал турски мургавeлко.
През 1965 година се возих веднъж на една милиционерска волга. Возеше по-добре от сегашните автомобили.
Авторката нарича смяната на регистрационните табели пълна глупост, но не е. Още от 70-те години в СССР е създадено устройство, което сменя автоматично регистрационния номер на колата. В него има пет номера. Виждал съм такива по онова време и у нас. Сигурен съм,че още ги има у нас. Носкоро видях смяна на номера от такова устройство в Ю туб, заснето от видеорегистратор в Русия.
Никога няма да забравя гледката на VAZ 21061, която се възползва от максималната си скорост от 180км/ч+ по перфектната АМ Хемус, която нямаше нито една забележка.Сега даже да си купиш и F1 болид, никога не би посмял да вдигнеш такава скорост на която и да е българска магистрала.... освен ако не си абсолютен слабоумник, разбира се.Така че, замислете се малко... :)))))))))))))))))))
ВАЗ-2103 е от 1972 година, а в България го продаваха от 1974 година. Има 4 фара и три варианта според обема на двигателя. Първоначално беше само с 1500 куб.см. Първо го наричаха Жигули, после Лада. Не можа да добие популярността на 2101 в България.
В далечната 1993 година си купих ВАЗ 2105 на 80 000 км. /така познатата лада петица/, от бившата Милиция в България. Стрелката на километропоказателя отиваше между лампите за мигачите, които са извън ограничението 180 км. Истината е , че този мотор издържа още 30 000 км. и приключи.
На километража на Москвича пишеше 160 километра. Това беше указание за максималното разстояние което колата може да измине за стандартен работен ден - 8 часа.
През 1979г. съм капал Жигули в България, собстевност на МВР с осем цилиндров звигател и скоростнва кутия на Волво, фабрично поставени. Колата бе с два резервоара и две горивни помпи. Караше се само на моторна спирачка, защото като я дръпнеш километража залепва на 120 и колата се ускорява, но не знаеш с колко караш. На пътя бе стабилна.
до 90Обаче жигулата биеше всички западни автомобили в едно- с парното си. Вярвай ми при -15 градуса навън зимата аз съм бил в жигули по потник и ми става горещо. Няма такова парно като на жигулата. Сибирска история все пак. Откачени са братушките.
https://youtu.be/AM0s2e02piMТова което ще видите на клипчето е как немски "бегачки", пораженчески пускат десен мигач и освобождават лява лента, за да превъзхождащата ги руска машина да го използва по предназначение - за испреварване с по-висока скорост.:)))))))))))))))))))
Жигули или Лада, разлика няма. Има различни модели, които се продаваха през различни години и затова тук единсе бърка с километража и фаровете. Моделите имаха модификации и максималната скорост беше различна. Базовия модел ВАЗ-2101 с обем на двигателя 1200 куб.см. го даваха с две макс. скорости натоварен до 140 км/чад и ненатоварен, до 142 и нещо. Произвежда се отбор1970 г. При ВАЗ-2101 (1974 г.) с обем на двигателя 1300 куб.см. максималната скорост е по-висока.
Имах жигулка и вдигаше 130км/ч за повече нямах ***, защото знаете как олеква предницата. Другия проблем е че с тези 4 скорости първо че оглушаваш и второ - за 5-10 минути вдига градусите и трябва да пускаш парното за да не прекипи.
Честит 45-ти рожден ден на Дейвид Бекъм!Бекъме, ако оная ти досажда много вече и не можеш да я търпиш- прати я насам. Няма да се сърдя да се гънчаме заедно.
Как се произвеждаха най-бързите автомобили Жигули за КГБ