65

Detroit Pistons

преди 4 години

Ротационният двигател няма бутала, само клапани.

64

до 64

преди 4 години

До АнонименИзобщо не си прав, синко. Купихме ВАЗ2103 през1974 година, на табелката върху капака на багажника пишеше Жигули, в книжката пишеше Жигули, никъде не се е споменавало за Лада. Това е 1974 година. После станаха Лада.

63

Анонимен

преди 4 години

до 64 Казах ли ти за лъва и смейство котки? Май не си ме разбрал. Лъвът е от семейство котки, но те е котка, както ладата е от семейство жигули, но не е жигули. Тъъъп ли си какъв си? Едната котка бяга 160 км другата 180.

62

Bad Company

преди 4 години

Мнооооооооооооооого дълбоко се съмнявам руснаците да могат да направят годен за употреба ванкелов двигател. Те японците не можаха та го доизкусурят толкова време та *** ли?

61

Анонимен

преди 4 години

до 61 Значи жигула изнесена в чужбина става веднага лада с километраж 160, но същата жигула с километраж 180 се води жигула в Русия??? Жигула на километраж 180 няма, синко! И с 4 фара. Набий си го в кратуната!

60

До 58

преди 4 години

И за километража бъркаш. Различен е при различните модели и няма нищо общо с Жигула/Лада, тъй като това е една и съща кола под две наименования. Във Великобритания я продават като Рива.

59

Анонимен

преди 4 години

Жигули, произведено за износ е Лада.

58

До 58

преди 4 години

Бъркаш за Лада и Жигули. Това е една и съща кола, но от един момент жигулитата за износ ги наричаха лади. Примерно ВАЗ-2101 за износ до един момент е Жигули, а после е Лада.

57

Анонимен

преди 4 години

до 59 И как си вдигнал с Вартбург 150, като километража му е до 140?

56

Анонимен

преди 4 години

С Нива 1.7 съм вдигал 150, също и с Вартбург, но с него по нанадолнище.

55

Анонимен

преди 4 години

до 54 Няма жигули с 4 фара, има лади. Жигулитата са с 2 фара. Това че ладата е от семейство жигули е ясноВсе едно да кажеш на лъва , че е котка. Да той е от семейство котки, но не е котка!И жигулитата бяха с километраж до 160, а ладите до 180.

54

Анонимен

преди 4 години

55, ние по татово време и на Трабанта му викахме БМВ (бензин, масло, велпапе).

53

Анонимен

преди 4 години

"Преди 1989 по магистрала Тракия, жигулата беше царят."-----------------------Така говориш, защото не си карал ГАЗ-24 "Волга". Истинска лимузина.

52

Анонимен

преди 4 години

до 41 Пич, постът ти ми напомни за моя дядо, който 1992-ра си взе москвич 12-ка , обаче го купил от някакъв и го вкарал в гаража ни на село и идва при нас...бяхме на маса няколко човека и вика " Купих едно БМВ. В гаража е" . И брат ми: А бе дядо, ти нямаш пари за 10 годишна лада да си купиш, БМВ си купил?" И дядо ми" Елате в гаража, бе" Влизаме и гледаме москвича и брат ми " Е това БМВ ли е?" И дядо ни му вика " Е БМВ е, двигателя какъв мислиш е?" ))))

51

Анонимен

преди 4 години

Жигули ВАЗ-2106 е с 4 фара и максимална скорост 165 км/час. Нарича се още и Жигули 1600 и Лада 1600. Първата Жигула ВАЗ-2101 струваше 6100 лева и я произвеждаха много години, почти до 1989-та.

50

Руснаци...

преди 4 години

... да произведат работещ ванкелов двигател? При положение, че и кафеварки не са се научили да правят?Невъзможно, това е хибридна путинска лъжа ;)

49

Анонимен

преди 4 години

Като говорим за съветски коли и скорости да кажа, че бащата на мой приятел имаше Москвич 408 /вече не нов/, купен от най-обикновена Мототехника. Приятелят се хвалеше, че много върви и един път седнах зад волана да го изпитам. На прав равен участък, с 4 човека в купето, се движехме с 135-140 км/ч като не бях натиснал акселератора до пода. Москвич 412 нямаше проблем да се движи и с по-висока скорост, но за Москвич 408 никога не бих повярвал, ако сам не бях зад волана.

48

Анонимен

преди 4 години

За лоши пътища с голям наклон, най-много ми хвалеха Запорожеца. Аз карах Вартбург и с него нинавах по места, където сега не смея да мина с джипа.

47

Анонимен

преди 4 години

Е то остана и да е с руски двигател...

46

Анонимен

преди 4 години

Как ги товареха тези жигулита просто не е истина, а после си караха с до 120 км/час по магистралата.