145

Дмитрий

преди 3 месеца

Добрый день! Меня зовут Дмитрий и я представляю интересы Телдери https://telderi.ru/ru - это одна из самых крупных площадок в РФ по купле-продаже интернет-бизнеса. Количество нашей аудитории свыше 280 тыс. человек, а всего через биржу было успешно продано более 128 тыс. активов. Подскажите, пожалуйста, насколько интересно для вас рассмотреть возможность продажи вашего проекта?

144

Анастасия

преди 10 месеца

Наша команда готова предложить вам профессиональные услуги по созданию и поддержке веб-сайтов любой сложности. Мы предоставляем удаленные услуги не только на территории России, но и за ее пределами. Наша команда включает опытных маркетологов и программистов, которые знают, как увеличить посещаемость вашего сайта и привлечь новых клиентов. Мы готовы предоставить вам качественную работу по разумной цене. Если вам нужны надежные и компетентные специалисты для разработки и поддержки вашего веб-сайта, обращайтесь к нам - мы рады помочь! https://proitandmarketing.ru/ work***proitandma

143

Анонимен

преди 3 години

Пълни глупости. Ладата е става само за скраб, направо от завода. По-недодялан *** света не е виждал.

142

Анонимен

преди 3 години

Волгите на КГБ, т.нар. "догонялки"... По спомен, даже са били автоматици.

141

Анонимен

преди 3 години

140,В допълнение - въпросната беше Лада 2015, 1300 кубика.

140

Анонимен

преди 3 години

Не само ти си имал ваз 2105, че да лъжеш като последния рилмлянин.Този пък. И за какво да те лъжа, нещо пари ли ще спечеля?

139

Анонимен

преди 3 години

Това не са били най бързите коли в Русия по времето. Волгите на КГБ са били с двигател 170кс - колкото голва 1ца на дедо ми ;)

138

Анонимен

преди 3 години

140кс? бухахахахаха на баба ми уокъра е сповече ве! :)))

137

някой си

преди 3 години

До всички пишеш ти по темата - позаитересувайте се от Стасис Брундза и за неговите Лади и тогава пишете.

136

Анонимен

преди 3 години

ВАЗ-2101 и ВАЗ-2105 имат различни модификации по мощност и обем на двигателя, така че е възможно 2105 да има модификации с различна максимална скорост.

135

Анонимен

преди 3 години

до 133 Ваз 2101 до Ваз 2103 бяха до 160. Ваз 2105 вече беше 180лм/ч на скоростомер. Не само ти си имал ваз 2105, че да лъжеш като последния рилмлянин.

134

Анонимен

преди 3 години

До Стар СофиянецТи прочети какво си си написал: че разликата била с оглед на търсенето и предлагането, пък по-ниските цени били за да си купят хората с долари. Само че вече установихме, че хората МАСОВО не са имали въобще достъп до това решение, с което теорията ти увисва: това въобще НЕ МОЖЕ ДА Е ПРИЧИНАТА. А ако вземем предвид и втората част от изказването ти (че било резултат на търсене и предлагане) съвем отиде .. у ряката. Такова нещо в СоциализЪма НЯМАШЕ.

133

Анонимен

преди 3 години

до 133Ваз 2105 се произведе първата 1979-та и километражът й беше 180 лм/ ч, ***!

132

Стар Софиянец

преди 3 години

Прочети пак, но този път и разбери прочетеното! Никъде не твърдят, че от Кореком масово са се купували автомобили. Не знам как ти хрумна, че доларите са си ги купували на черно?! Имаше много работещи в чужбина, които се връщаха в България с голяма сума в долари. Имаше много шофьори в СОМАТ, които на няколко години събираха долари за кола от Кореком. Лично познавах хора и от едните и от другите.

131

Анонимен

преди 3 години

До Стар СофиянецПрочетох го преди да ти отговоря. Ще ти го повторя пак: в България никога не е имало масово купуване на автомобили от Кореком. Всъщност, купуването на автомобили от Кореком масово щеше да вкара доста хора в затвора, тъй като търгуването с валута беше незаконно, а на всеки гражданин се полагаха по 120 долара заедно с международния паспорт, тъй че българските граждани и да искаха не можеха да си купят кола с парите с които разполагаха по волята на държавата.

130

Стар Софиянец

преди 3 години

Я пак прочети какво съм написал!Търсене и предлагане и по-високи цени за Мототехника.За Кореком по-ниски цени, за да си дадат хората доларите в Кореком, вместо да си купят колата с левове от Мототехника.

129

Анонимен

преди 3 години

Ладата ми беше 2105 и километража беше до 160. Гледал съм го 4 години, дето се вика. Беше някаква експортна версия колата, може и заради това да е. Но че беше до 160, ти гарантирам.

128

Анонимен

преди 3 години

До Стар СофиянецВ България никога не е имало масово купуване на автомобили от Кореком, а като се има предвид, че цените на автомобилите идваха от едно и също място, каквито разлики в цените е имало със сигурност не са били определяни от никакви пазарни принципи. Който твърди обратното не е наясно с това как функционираше социалистическата икономика.:)

127

Стар Софиянец

преди 3 години

Преди 1989 колите в Мототехника се продаваха в пъти по-скъпо от същите коли в Кореком. Целта беше вместо левове държавата да получи долари и разбира се имаше търсене и предлагане. Голямото търсене при недостатъчно предлагане води до по-високи цени в Мототехника.

126

Анонимен

преди 3 години

До Стар Софиянец"Разумното е да се ползва медианната нетна заплата"Не, защото "остатъка" от заплатата отива за да функционира държавата и услугите на нормални принципи, а не като придатък на дотирана от "Големия брат" икономика.;)