330

Анонимен

преди 4 години

До: номер 343 (коко)Ми аз карам кола на 24 години и е 92 конски сили. Не замърсява.Колко е стара и колко е мощна?Как мислиш?

329

Оставка !!!

преди 4 години

Лъжата си има име - Фандъкова !Подкрепена от лъжепатриотите...

328

Анонимен

преди 4 години

До 350Към пожизнената кметица на София следва да се обръщаме с "Товарищ учительница!" на руски. Тя българския по-малко го разбира...

327

Гарантирано от г..б

преди 4 години

Всеки иска да кара нов автомобил. Не е това решение на проблема с мръсния въздух, г-жо учител! За това ли ви избраха пак за кмет? Стига геноцид!

326

Анонимен

преди 4 години

Съгласен съм с това. Данък за стара кола да стане 1000 евро, за панелка от 60 квадрата да стане от 2500 евро на горе. Само така ще се оправи България.

325

Анонимен

преди 4 години

Пак започнаха лъжите на Фандъкова, че колите са едва ли не единственият замърсител на въздуха в София. Беше ги поспряла миналата зима, когато въздухът беше най-замърсен през нощта и рано сутринта, когато автомобилното движение е минимално. Просто стана студено, печките на въглища, дърва, гуми и какво ли не заработиха и въздухът в София стана силно замърсен, а тепърва ще става по-студено.

324

Анонимен

преди 4 години

Като изминават необходимото им разстояние за 20 пъти повече време, то и замърсяват 20 пъти повече. Това е, което в София се влоши много в последните 30 години - организацията на движението и паркирането, която предизвика задръствания и 20 пъти повече автомобили в движение по улиците на София. С кмет като Фандъкова, очевидно ще става по-зле.

323

Анонимен

преди 4 години

В София средната възраст на автомобилите е 11 години.Интересното за София е, че в сравнение с Виена например, автомобилите са малко, но изглеждат 20 пъти повече заради изкуствено създадените задръствания. Когато колите се движат в задръствания по улиците средно по 2 часа, вместо по 6 минути без задръствания то и изглеждат като 20 пъти повече.

322

Коко

преди 4 години

В София е пълно със стари, но мощни коли и е съвсем в реда на нещата да плащат повече.Хората, които могат да си позволят Мерцедес, Ауди, БМВ и жипове могат да си позволят да плащат по-висок данък или да си вземат нещо не толкова мощно и по-екологично.

321

Анонимен

преди 4 години

Автомобилите в София са малък замърсител на въздуха по обясними причини, но могат да станат неколкократно по-малък замърсител при нормална организация на движението и паркирането. Сега автомобилите в София изминават неколко пъти по-малко километри на квадратен километър в сравнение с подобни на София градове по света. В другите градове по света разстоянието между две точки се минава за 10-20 пъти по-малко време.

320

Анонимен

преди 4 години

Всички гербави "решения" са свързани с пари!С грабене и усвояване!Тези хора са потомствени грабители!Гроб за тях!

319

Баба Вуна

преди 4 години

Как няма стари коли в Европа бе, има. Затова тикат електричките, щото от нова файда няма. То голяма разлика от голф 2010 и 2018 !?! Или ес класа 2009 и 2017 примерно ?!?

318

мак

преди 4 години

Щях да се смея, ама не е смешно, защото това може да стане и в други градове. Тая ..., която преди избори се бореше за "любима" София, с хрисима физиономия, дали е информирала вас, софиянци, за тези си намерения? Или удобно ги е премълчала? Или чак след като я избрахте за 4 път й светна, как още може да ви оскубе, за да може нечий джоб да се напълни?

317

ПЕНСИОНЕР

преди 4 години

НАНОВО НИ ДООБИРАТПЕНСИОНЕРИТЕ НЯМАТ ПАРИ И ИМАТ СТАРИ КОЛИА ТЕ И ГЛАСУВАХА ДОВЕЛРИЕ. НА УЧИТЕЕИИЛКАТА НА ИЗБОРИТЕПО ТОЧНО: ХРАНИ КУЧЕ ДА ТЕ ЛАЕ НЕ САМО ДА ТЕ ЛАЕ НО И ДА ТЕ ЗАХАПЕ

316

xa xa

преди 4 години

още с преизбирането си даскалката по руски просто показва че търси начини откъде да налива пари за общината, и ще продължи в същия герберски дух, ще "заделя" за кварталите жълти стотинки е мижи да те лажим , щото софиянеца е по кварталите а не в центъра къде са бизнеси, туристи и прочие не софиянци и ни харчи парите селянката само за центъра, за бизнесите не за нас жителите - училища, поликлиники пощи, пазари инфраструктура в кварталите е отчайваща.

315

wfffff

преди 4 години

нищо общо общо няма с въздуха стига сте им слушали мантрите за климата.Просто искат да слезете от колите си и да се качите на също скъпия градски транспорт,като на "бедните" небългари ние ще им платим билетчетата. Другарката дори не гъкна за това преди изборите а сега и не чака поне месец да мине, нека е само данъци и такси за софиянеца, "чист" въздух, да.Всичко е бизнес и само бизнес щото сега частника от благодарност ще пълни касата на герб да ви облъчват по-добре колко са лоши другите.

314

Анонимен

преди 4 години

Браво, само така. Даже ви е малко, да дигнат с 500 лева. Пак гласувайте за Фъндък ханъм.

313

дсфг

преди 4 години

Да кажеш на стара кола - трошка е все едно да кажеш на жена над 30 години - баба.Има 5 годишни трошки, има и 20 годишни баби. Ама колите имали 'срок на годност', били замърсяващи? Това може да важи за новите коли, които дори гаранционния срок не могат да си изкарат.И какво е това - Евро 0,1,2 в един кюп? Моята като е с катализатор и минава нормално преглед да се приравнявам и дори да съм по-долу от някоя Евро 4 с резонатор?

312

Анонимен

преди 4 години

Тези които гласуваха за фандъкова, сега да излезнат на протест и да я изгонят.

311

Кирчо Мирчо

преди 4 години

Категоризация на колите по евро норми 2,3и 4 да не влизат в градовете и малко по висок дънъка 5 и 6 да се облагат много по ниско и стимул за пътуване с градския транспорт като билет за паркинг да е и за градския транспорт за 5 часа например , но никой не го интересува какъв ще е въздуха в България