280

Инженер

преди 4 години

Голяма работа , че volkswagen няма да инвестират , тука се прави всякаква електроника и софтуер и за коли.. Сглобката е последния етап на тенекеджиите и отверкаджиите..Те турците само за тенекеджии стават..

279

Анонимен

преди 4 години

Дойчланд Юбер Алес!!!Този девиз от едно далечно време,под сурдинка се изпълнява стриктно без церемонии и обяснения! Затова шапка трябва да свалим пред тази велика нация,която си знае интересите и възможностите!

278

Анонимен

преди 4 години

Обичайте Родината .. Учете Инженерни науки , Физика и Математика.. И да не ви пука от германци , турци и друга нечистотия..

277

Анонимен

преди 4 години

Откровено мисля,че държавата ни не е дестинация за такива инвестиции! Ние сме тънкачи, вървим по ръба,нещо тарикатско ни дай!Както Томислав Дончев каза,икономиката ни е стигнала тавана си,и оттук само високотехнологични производства могат да дадат тласък.Аутсорсингът е пример за отминалия работохолизъм на българина....

276

Анонимен

преди 4 години

А дали швабите ще плащат като на германски работник?Не,и те затова си търсят евтини роби.Каква ще бъде ползата за България?Ако е като ползата на Великобритания от "Амазон" по-добре да не идват.Не скачайки толкова като ужилени.Не ни трябват компании заобикалящи данъците и плащащи 700лв.Такива си ги имаме в излишък

275

Анонимен

преди 4 години

Защо да е Виновен Боко.. Децата ви не учат инженерни науки , физика и математика.Децата ви са предатели постоянно мислят да бегат накъде..

274

Анонимен

преди 4 години

Казах ли ви го още преди месеци, няма луд да дойде в това блато.Сй честито оийте една студена вода

273

До onan

преди 4 години

Щото разбираш от икономика по-малко и от кучетата пред УНСС. Тая турска финансова помощ за привличането на крупен инвеститор в дългосрочен план ще се изплати многократно. А когато нашите политици се научат да отстояват държавния интерес може и другите да започнат да гледат сериозно на нас. Как ли гледа примерно една Швеция към нас, когато при спечелен конкурс назначаваме нов изцяло по политически причини и избираме конкурентен производител при това извън ЕС ???

272

Анонимен

преди 4 години

Не разбирам защо ви учудва, че пак надухме кавала? :) Всичко е както винаги...

271

Onan

преди 4 години

Бойкооооооо, твоите началници пак ни го сложиха със свинска мас - най-хубавият натурален лубрикант :=) Нищо, то и турците ще видят....ех, какво време доживяхме - държави и общини да наддават да плащат за да дойде някой да направи завод. Че то скоро може и работниците да си плащат, за да ги наемат, само и само да покажат договор пред банката, че да вземат кредит за жилище. Така де, то си е така вече и това о.О.

270

Анонимен

преди 4 години

Причината е геополитика!Имаше един скандал с изборни митинги в Германия,на които турски политици,начело с Ердоган, се самопоканиха през главата на германците!Последвалите реплики на висок тон нажежиха междудържавните отношения.Заводът в Турция е стъпка за потушаване на напрежението - Все пак от години в Немско живеят над 4 млн турци.

269

МддМ

преди 4 години

Боко не харесва фолксваген...ще ми правят те нещо непонятно.!! Ние ще чакаме коли Б.М.Б...Боко Метод Борисов... Таака де!!коли кръстени на него!!.. друго си е!!и емблемата..като за нас..- перка!! Щото Той..си е ..иЗ- перкал

268

Waffen SS

преди 4 години

До Мдя"Всъщност Германия и със Северен поток 2 и сега с Фолксваген доказва, че гони икономическите си интереси."" А какви други интереси да преследва.За една държава е важно населението и да живее добре.Само тези с минимални когнитивни възможности ,вярват,в декларативната политическа лоялност пред чужди интереси..Другите политици основно служат на хората ,но нашите изцяла служан ва себе си и свойте интереси и се надяват да бъдат оценени от своите чуждестранни господари.

267

Анонимен

преди 4 години

Прочетох внимателно статията на немския вестник. Един от авторите на статията се казва Ozan Demircan. Логично, само турчин може да измисли оксиморон като "предварително решение".

266

12_5

преди 4 години

Ние ще правим..ароматизаторите за колите!! Прави са всички които казват че няма кой да работи в такъв завод!..не вдявате ли,че немците никога не са имали намерение да строят тук!!.това бе новина- партенка от Винету преди изборите!! Айде на бас че преди другите избори.ще обещава че ще правим Бокофони( по добри от ейпъл)..и ще шием дрехи за марсианци. Щом има 80 % тови...индианци..ще има и винетку

265

Причината

преди 4 години

В България вече няма кой да работи. Няма нито млади хора нито специалисти, нито качествени инженери. Всичко отдавна избяга в чужбина. Като добавим корупцията, лошата админситрация и несъществуващата инфраструктура просто няма как голям инвеститор вложи капитал в България. Производството на автомобили е сериозна работа. Това не е като да шиеш долни *** на ишлеме....А Турция e шестия най голям производител в Европа. Над 20 фирми произвеждат превозни средства там, Форд, Тойота, Рено....

264

Burzum

преди 4 години

За какво ни е тоя завод само да дига заплатите те хората вече са доволни от доходите си ....браво господин Борисов добре,че сте им казали чиба на тия немци(идва от неми ,не говорят човешки езици, затова)

263

Анонимен

преди 4 години

Измир е пристанищен град с развита инфраструктура. С население колкото цялото население на Р.Б Голям процент от гражданите на Измир са про-западно настроени и с високо образование. Малцинства почти няма. Много по свободно ще се разкарвате със забрадка в някой български град отколкото в Измир. Там веднага ще ви напомнят, че Турция е светска държава и че религията трябва да се изповядва "отвътре" и без показност.

262

БГ

преди 4 години

Ако не бяха руснаците сега ние щяхме се чудим къде да си правим колите в коя по евтина страна

261

Географов

преди 4 години

Измир по население е колкото цяла България...6 милиона