Има страхотни коли нисък или среден клас 3,4,5 годишни с доказан произход , първи собственик ,пълна сервизна история, на много достъпни цени дори под 10 хил лв. Обаче бай селю иска да кара БМВ или Мерцедес с 2 лв в джоба и затова предпочита да купува таралясници и после да си харчи последните стотинки по сервизи и морги!!!
Купих си колата от Англия, беше на почти 6г и 155к км( 100% реални и 100% проверени в националната им система за история на колите,дори колата ми още се води при тях). Сега е на 18г и е на 305к км. Пробег,който е 100% реален и изминат с нормална поддръжка без сериозни проблеми.А в същото време познати си вземат 15 годишни коли на по '150к км' и започват веднага с проблемите.Е до кога драги ще я караме така с лъжите при положение, че работещи системи за проверка като я Англия има от десителития??
До ХабибЕ колко да пътуваш уикендите?52 уикенда по 1000км са 52000. 500км насам - 500км натам. Ти друго освен да караш през уикендите правиш ли?
Най-забавното от цялата история е, че 95% от българите не са помирисвали кола на 160 000 км., а в автокъщите всички са на толкова.
Общ брой леки коли в Германия - 46,474,59(2018)Нови коли продажби в германия - 3,435,778(2018)нали се сещате, че няма как средната кола в германия да е 5 годишна.
Живея в Испания. Имаме едно Нисанче Кашкай 2016г. купувано чисто ново от Нагазима.В моемнта е на 70к километра със съвсем нормално каране. Казвам нормално, защото тук магистралите са магистрали и хората пътуват уикенди. След 10 години сигурнбо ще е нов-внос в БГ-то на 140 000 (щото си я пазим), а всъщност ще е на 350 000. Честито на новите собственици, със здраве да си я ползват. А, да... и вноската за колата е 230 евро, с гаранция и всичко. Това е една десета от заплатата ми, която не е мно'
До Анонимен125Ти излизал ли си реално на пътя?Карал ли си реално?Да ти прилича, че колите за последните 3 години са намаляли с 480000?Що пишеш глупости тогава?Намалението на колите идва от отписване на отдавна несъществуващи коли, водещи се на хора. Аз преди 6 месеца отписах един полски фиат и една дачия ( от времето на Чаушеску ), които не съществуват от 25 години.
Проблемът е, че от поне 50 години, колата в България не е лукс, а необходимост, а станахме толкова бедни, че болшинството от хората могат да си позволят само доста стара кола, което два хляб за лъжите на автоджамбазите. Интересен факт публикуваха вчера - за последните 3 години леките коли в България намаляват с по около 160 хиляди на година, което означава, че все по-малко хора могат да си позволят да имат кола, макари на над 25 години.
За съжаление не можем да различим кола, която наистина е карана малко, от останалите. Едно време, когато търсех кола по автокъщите, за кола внос от Италия, умножавах годините по 60 хил. км средно на година, за да се ориентирам за някакви по-реални колиметри и изобщо не слушах джамбазина как се опитва да ме лъже. Сега моята кола, която я купих нова от дилър, е наистина на малко километри, но заради джамбазите никой няма да ми повярва и ще смята, че съм превъртял километража.
До Анонимен120определено лъжеш.По данни на немския съюз на автомобилистите, средната възраст на колите в германия е 11 години.
Това не вярно.Такива неща тука не се правят.Що набеждавате нашите джамбази.Те честни и трудолюбиви хора Също като нашите 240 политици...засрамете се...
Застраховката Каско на 6 годишна кола оценена от застрахователя на 27 хиляди лева е 1642 лева. Същата кола като нова, при покупна цена от 56700 лева, е имала застраховка Каско 2342 лева, а след първата година 2268 лева. Купувайте си нови коли и плащайте, плащайте, плащайте, ....
Западна кола на 5 години не е с по малко от 300 000 км. навъртяни За 10 годишна кола минава 500 000 км. Това ви го казвам като работил в авто къща в Германия. Продавахме ги на вашите жамбази и те веднага връщаха киломеражите. Така че нито един автомобил който го продават при вас не е с реални километри. Всички са с върнати километражи. Хората на запад от вас по стар автомобил от 5 годишен не карат. Изключение правят емигрантите за които 5 годишен автомобил е нов.
Не си наясно с нещата.Пътен данък се наричаше според българското законодателство, данъка, който плащахме в общината. После се промени на Данък МПС.Не помня от кога в Данък МПС има екологична компонента, но е от доста отдавна. През 2003 година знам, че имаше 50% отстъпка за катализатор, така че най-малко екологичната компонента я има поне от 2003 година. После се появи екологична компонента според Евро стандарта във вид на % на отстъпка, която от 2019 година я преименуваха на коефициент.
Такова понятие в българското законодателство няма ! Данъкът върху МПС е данък върху движимо имущество с екокомпонента от 2019 година.
До Анонимен 112. Застраховка ГО и АК на моя т.нар. барутник е общо 500 лева, а за твоята нова кола ГО и АК е 1500 горе-долу. 1000 лева хич не са разлика, а ?
че то аз въртя вече доста години средно по 30000км на година в БГ, а какво остава в Европа...няма как 5-6 годишна кола да е под 200 000км и 10 годишна под 300 000км.Друг е въпроса в БГ ако ползваш колат само за уикендите и почивки и въртиш под 10000км дали да не си взимаш под наем дори
Взех си Панамера върната от лизинг 4г на 250к километра.Реалностите са такива че на запад колите въртят километри и стойности под 200к-250к км са манипулирани
На борсата колата с навъртяни 160 000 км, реално - 437 000