196

Разбирч

преди 4 години

До БатюИма Батю има ,ама се продават по отделно тук евтини там хубави .А в БГ тези които търсят под вола теле много .

195

Анонимен

преди 4 години

всяка кола минава технически преглед.В Англия по интернет може да видиш всяка ходина като е минавала преглед колата на колко хиляди километра е била

194

До 147

преди 4 години

Какво? В Холандия превъртането на километража не било наказуемо? Я пак? Документа, приет още 2014 година за това чел ли си го, или си лаладжийстваш и тук по навик от махалата на село? Що не се пробваш, пък да видим?

193

Киро

преди 4 години

Продавам "азлк 2140" гаражна гордост на 26 км реалистични (от корекома до сервиза) с кожен салон нови всесезонни гуми всичката апаратура работи коректно.Спойлер на задния капак и лепенка "tuning" на задното стъкло показват колко необикновен е автомобила "азлк 2140"Пилен маховик ,спортна джанта ,затъмнени стъкла и опушени стопове са още от екстрите на автомобила.Подаръчен бонус само сега: FM радио с часовник.Киро 0888 365 840 само за сериозни клиентовебез бартери.

192

Батко

преди 4 години

До Проста сметкаНе само сметката, ти самия си много *** както повечето драскачи и разбирачи тук. Дъшеря ми живее в Германия и пътува до работата 4км (четири километра) Хайде смятай с простата си кратуна нейния пробег. Защо си мислите че ВСИЧКИ Германци ходят на работа с една кола на 300км разтояние. И вместо да ми ревете ходете си купете кола от Германия за два дни вместо да тичате като коне по Дупница, Горубляне ,Враца и т.н и само да стеняте че километржа ви бил върнат ВИЕ СИ ГО ИСКАТЕ!!!!

191

Батю

преди 4 години

Във Варна един се хвалеше, че си купил s-класа супер изгодно. На три години и на 180000 на километраж. Като влезе в сервиз се оказа, че е на 748000.Направо му падна ченето. Хубава и евтина кола-няма

190

Ми

преди 4 години

Във вирджиния и мериленд превъртането на километража се смята за криминално деяние. В др щати как е не знам.

189

Анонимен

преди 4 години

Когато се купува автомобил втора употреба ,всеки трябва да е наясно че нещо може да се повреди или да не е перфектно.Който иска автомобил в перфектно състояние си купува чисто нов с гаранция 5 или 7 години.

188

заСъвет

преди 4 години

Не е много правилното място. Карам вечното Пежо комби 306 дизел hdi, вече на 300 000 (взех го от собственик с TUFF) км, за 10 години откакто го карам сумарно съм дал под 3000 лева за обслужване и ремонти на консумативни части. Вече се оглеждам за "нова кола". Спрял съм се на Хонда CRV 2-КА ( 2006) на 430 000 км реални, обслужена и тн. ходова част перфектна (цената е 8000 лева).Заслужава ли си според вас всъдеход от този клас на тези км за тези пари, чудя се дали да се бълбукна директно?

187

Анонимен

преди 4 години

Една баба я е карала, само за хляб е ходила..и веднага в гаража я прибирала.

186

Един

преди 4 години

Чакам вече доста време, а любезният ми сънародник не се обажда за колата...!!? Кой лъже, и обвинява другите в неистина, вие си направете сметка!?Поздрави на Родината

185

Уникат

преди 4 години

Уникат! Само за ценители! Качваш се и караш!

184

опетков

преди 4 години

Работих известно време на запад, като карах служебна кола, която навърташе 170 000 км за малко повече от 2 и половина години. Сменяхме колата на всеки 3 години, като мога да кажа, че старата кола беше като нова и че всяка нова, която купувахме беше по-лоша от старата, с която се разделяхме, като изключим малките екстри..

183

Автотарговетс

преди 4 години

Организирам екскурзии до албаниа за закупуване на автомобили. там келометражите се превартат по малко

182

Анонимен

преди 4 години

До Имена 100% реален , защото 10 години е престоявал в сервизи.

181

Анонимен

преди 4 години

До ЩерюПроизводство 2019 г. :)

180

Име

преди 4 години

Само двуврат голф-4 ( 2001 набор) с 1.9 ТДИ-матор е на реални 160 000 км

179

Щерю

преди 4 години

Снимката е от таблото на ЗАЗ 968...

178

Някой

преди 4 години

Среден пробег за Европа е между 30 и 40 хиляди километра годишно, всичко под и над е по-малко вероятно. Кола над пет години вече достига лимита си и е 70% амортизирана. Конфликтът е, че новите коли, дори и в най-ниският ценови клас са скъпи спрямо българският стандарт, а най евтините са от сорта 2-3 бона и ако ме остави аз я оставям там. Оптимум е втора ( не и 3-та, 4-та и т.н ) ръка кола на три години и още толкова ресурс за следващите 3г. купена за 50% от първоначалната и стойност.

177

Анонимен

преди 4 години

И още нещо. Наскоро исках да си сменя колата и търсих определена марка, харесах си една в Германия производство 2015 г., все едно излиза от магазина и на много добра цена, но като видях километрите ми увисна ченето - 500 000 км. Сигурно вече е в България на 100 000 км.Честито на новия собственик.