НАПИШЕТЕ В ГООГЛЕТО: КАТАСТРОФА САМОЛЕТ БОЙНГИ ПРЕДИМНО ИЗСКАЧАТ 737 НЯКОЛКО КАТАСТРОФИРАЛИ И ДОСТА С АВАРИЯ!!!737 Е ДЕФЕКТНА ПАРТИДА ВСИЧКИТЕ И РАЗНОВИДНОСТИ!
15 Март 2019Самолет "Боинг" 737-800 кацна аварийно в РусияСмлоеат "Биног" 737-800, който е изшввърал в птеък пелот от град Мирни (Яитукя) за Моксва, е ниварпал анарйвио каанце в рикуся град Скикативр (Коми), парведа БНР като се пзвоаова на риксуте мидеи."В ход е пдативреернло рсадзленаве. Според певрредалитната виерся прчиина за аовнайрито канцае е отказ на дваигтлея", звияаха от ртиксуе рнегнаиоли транрптосни влатси, цитниари от РИА
24 яну 2019Самолет Boeing 737-300 катастрофира при кацане в Киншаса На 21 януари 2019 г. основното шаси на самолет Boeing 737-300 се подгъна при кацане на писта 24 на летище в Киншаса, Конго. Няма съобщения за ранени и загинали.
Като авиоинженер, който се е возил в кабината на доста самолети, мога да ви кажа, че Ту-154 и Ту-134 се отнасят към Б737 като стара волга към нов фолксваген примерно. Първите са сдялани с брадвата, грубо, тежко и харчат два пъти повече гориво за превоз на същия брой пътници. Когато Ту-134 излиташе, на половин София се включваха алармите на колите. Когато за първи път чух Б757 да излита, не можах да повярвам на ушите си - жужеше не по-силно от пчела.
ВР вече не е ВР,а е собственост на Кастрол.Общо взето след разлива почти фалираха.Тъй,че Боинг ша го изкупи Еърбъс.
Няма никакви данни , да не говорим за анализ , за подготовката на пилотите , часовете прекарани на тренажор дали са минали тестовете. Само плюем Боинг. Побликувайте поне разговорите на пилотите. Много от нещата ще станат ясни.
Моя скромен опит е 4 полета с Боинг и 10 с Еърбъс. Както четох оня ден в нета, If it's not Airbur, I'd rather take the bus.
летенето с B737 изобщо не беше приятно, при турболенции махаше с крила като врабче, а целият таван се тресеше-Най-силно маха с крила Ту-154.+/- 1,50 м. в края на крилото.
Мда, Еърбъс пак ще пуска спрения А 380. Голям, ама сигурен. Е, един се върна миналата седмица в Нигерия с повреден двигател, но не падна.От спомени, летенето с B737 изобщо не беше приятно, при турболенции махаше с крила като врабче, а целият таван се тресеше. Даже атеистите, търсеха връзка с Бог!
Най яките бяха Ту-134 и 154, но имаха два минуса, горяха 100 на 100 и шумни двигатели. По технически причини рядко са падали. Включительно и над Донбас, когато пилотите са се опитали да го качат на 12 км височина.
След американското изнудване "Дизелгейт" целящо да съсипе европейските си конкуренти - не мога да изпитам и капка жалост за която и да е американска компания.Усещам само самодоволно злорадство.Хак им е! ...бих казал....
Май не е само от ай ти специализъм .Може и оптимизациите да направят проблем ,както е ставало и в автосектора .При колите стареенето на пластмасите не е такъв проблем щото е след гаранционен срок .Ама при хвърчилата не е така .Тия нови оптимизации може да създадат проблеми в бъдеще
Плашещ кризисен PR на Boeing: Провалът след катастрофата