Руснаците са избивали 30 високопоставени офицери на НАТО само в сънищата си. Руснаците не смеят да пипнат никой натовец, защото ще бъдат лошо бити. Ако бяха толкова смели, нямаше да си късат пагоните и да се преструват на отпускари, когато влизат в Украйна.
Тука са се събрали американски смукачи да бранят боинга на господарите си и да храчат европейският Еърбус, който е много по-добър самолет. Жалка картинка.
само дето двигателите са проектирани за еарбус и ги слагат на боинг.. много са напред няма що
До Анонимен 43С голямо неудобство ще ти съобщя печалната вест, че си пълен и.д.ио.т.Първо, не са 450+, а 9. Това беше потвърдено от специален екип на Bild, който направи разследване на място. Преди това руските ВКС избиха с високоточен удар над 30 офицери от разузнаването на НАТО и Израел, събрали се на съвещание. Ако буха съобщили на руснаците, това нямаш да се случи.Второ, има нещо гадничко в това да печелиш сребърника си по този начин. А и се включваш много gлупаво в съвсем друга тема.
Биинг е много по-самолет от Еърбъс и Етрбъс са тези, които вървят след Боинг. Всеки пилот ще ви ги каже. Руснаците пък изобщо не присъстват в класацията.
Ербъс е много по сигурен от боинг, доказателство е това е ,че новите модели на американците копират европейския производител ,защото са по-икономични и ги натъпкаха с електроника ,но едните падат ,а другите не
Тва "MAX 8" в името на самолета да не значи, че макс до 8 пъти лети и толкоз :D Тогава да ползват другия модел макс 9...
"Една мащабна кампания в медиите, която да открои сигурността на самолетите на компанията или да изтъкне подвизите на военните й самолети би могла да бъде първата стъпка за връщане на доверието на широката общественост"Да не забравят да питат какво мислят и хилядите роднини на жертвите, останали без деца, съпрузи и близки за подвизите на военните им самолети.
"Една мащабна кампания в медиите, която да открои сигурността на самолетите на компанията или да изтъкне подвизите на военните й самолети би могла да бъде първата стъпка за връщане на доверието на широката общественост, коментира Матю Йема"Тоест да лъжат и подвеждат хората с пропагандни материали за да ги качат обратно на гробниците си. Отвратително.
По принцип Боинг са по-надеждни самолети от Еърбъс,политиката им е различна,при Боинг се дава повече възможност на пилота.При Еърбъс управлението е максимално компютъризирано.Да не говорим че Боинг е създадена 1916, а Еърбъс 1970г
До 38Я си прочети първия пост.тогава се опитваше да лъжеш, че еърбъс имат същия брой часове като боинг 737.А те са 2.5 пъти по-малко.Поста ти стои - прочети си какво си лъгал.
Само за твоя информация - от приблизително 1000 направени ту-154, към 70 са паднали!!! Сам си смятай много ли е, малко ли.Друг е въпроса, че доста то тея бройки са ги сгромолясали и пияни или неграмотни пилоти.
намерих следните данни за летателните часове:еърбъс 32х - 84,6 милиона летателни часабоинг 737 всички модели - 192 милиона летателни часа2.5 пъти повече летателни часовенещо май се опитваш да лъжеш.
Чичо Доналд го каза: ''Повече вярвам на опитен пилот отколкото на електроника" Има нещо сгрешено в софтуера.Колкото до ТУ 154 в различните му модификации за времето си е бил много надежден, но неикономичен и шумен. Руснаците нямат добри комерциални двигатели. Техните са военни.
Безпощадната статистика сочи, че при еднакъв брой прелетени часове, при 737 има точно 5 пъти по-голям брой жертви отколкото при А320. И тази статистика е правена ПРЕДИ да паднат 2та 737-макс8 !!! А именно в цифри - приблизително 4300 срещу 800. А понастоящем бройката е нащо като: 4600 срещу 800. Боинга води убедително в претрепаните хора.
Един датчик провали Боинг. Един резистор - Майкрософт Сърфис Про 4. Един АРМ провали Интел и АМД.Случайност? АРМ е 100% случайно откритие.Сериозно се замислям,че всичко е случайност. Всичко!!!
А сега си помислете какво би се случило, ако това бяха примерно Еърбъс 320нео. Щяха да ги скъсат от проверки и накрая да платят глоби, колкото стойността всеки продаден самолет. Но това се случва на американска компания и последствия няма да има. Най-много още паднали бойнги. 100% са знаели, че самолетите са им НЕнадеждни, но въпреки това са си летяли. Американска арогантност и безочие.
Плашещ кризисен PR на Boeing: Провалът след катастрофата