До Анонимен 58Руски производител на съвременни двигатели НЯМА.....Няма да те нарека *** - това е нещо вкусно, а ти си нещо гнъсно. Просто и неграмотно. Руснаците произвеждат в момента най-добрите двигатели В СВЕТА. Освен за бойните самолети и хеликоптери, вече модерни двигатели за пътнически, транспортни и специални самолети. Десетки световни рекорди се правят само с най-добра техника.А авиационни двигатели произвеждат и Китай, Швеция, Германия, Украйна, Индия.Може би и Япония.
В Германия в момента влаковете и корабите преминават на водород .А зарядни водородни станции за автомобили никнат като гъби. Въпрос на време е бензинопилите в Европа да бъдат забранени. То и сега има еко такси . Ама ако някой друг направи самолети на водород ЕС ще отмени таксите съвсем ;) Това е бъдещето .
Когато всичко е един балон от акции, чиято сена се определя само от слухове така става. Свободата всичко да е илюзорно.
Интересно, ако не вярват на Боинг, на кого ли вярват. Аърбъс няма да запълни нишата, за останалите...кои точно са останалите?
В момента е под въпрос сертификата за сигурност на самолета (даден му е такъв за максимална сигурност), предстои разследване. Нещата не отиват на добре за Боинг.
Канада ще преразглежда одобрението за летене на Boeing 737 MAX след нов тест за сертифициране от FAA.
когато нещо е прекалено хубаво да е истина най вероятно е фугезе. та и боинговата работа такава. очаквам сега тиквоний да подкрепи големия брат като купи 3 бройки за правителството и да ги цементира на летище софия. може и неколко за армията да ги ползваме като камикадзета срещу народните протести. тъкмо докато отлепи на летище софия че мое се забие пред президентството.
Споко с двигателите . Единственият самолет на водород и до сега си остава ту 155 ;) А бъдещето на двигателите е точно там .
Самите производители на МС-21 казаха, че трябва да произведат поне 700 самолета, за да си избият разходите. Това значи минимум 10 години с техните темпове на производство. След 10 години евентуално ще изкарат някоя рубла печалвба.За това време Боинг и Ербъс ще са произвели над 5000 самолета.
В момента руснаците направиха преврат в двигателостроенето и достигнаха, а в някои отношения превъзхождат най-добрите двигатели на P&W, GE и R-R.Вчера излетя третият опитен МС-21, - Никакъв преврат няма, руснаците са назад с 15-20 години. МС-21 ще се продава с Прат енд Уитни. Преврати и революции има само в *** кра туни русофилски. МС-21 е безнадеждно пилеене на бюджет, ще се продава колкото и другия б0клук, Суперджета...
Списък на отказалите се от този Боинг след катастрофите:ЕС (28 държави)АвстралияБермудаКанадаКитайЕгипетИндияИндонезияИракКувейтЛибияМалайзияМексикоМонголияХоландияНова ЗеландияОманПанамаСингапурШвейцарияТайландТурцияОбединените Арабски ЕмирстваСАЩ
До Анонимен 50Откъде ти хрумна да пишеш за руснаците? Защо не напишеш за кенийците?А да, 45% от титана, който използва Боинг, е руски. И много от титановите детайли са НАПРАВЕНИ в Русия.В момента руснаците направиха преврат в двигателостроенето и достигнаха, а в някои отношения превъзхождат най-добрите двигатели на P&W, GE и R-R.Вчера излетя третият опитен МС-21, догодина е на конвейра. Заедно с Китай след 2 г. започват производството на далекомагистралния CR-929.
"Двете катастрофи на Боинг са елементарен саботаж."Със сигурност извънземните стоят зад този пъклен план.
Двигателите са британски серия тренд,но тук май е новост за боинг и компютъра стабилизира самолета и тук се дънят засега.Еърбус нямат този проблем
Еърбъс 320 нео не е нов самолет, а е същото като 737 МАХ - старият самолет с нови, по-икономични двигатели. Едни и същи фирми правят двигателите и на Боинг, и на Еърбъс. Двете катастрофи на Боинг са елементарен саботаж.
най голямата лъжа в днешно време е юдейската игра наречена борса, за 2 дни 25 млрд по малко, като в тези 25 млрд са били забележете непроизведените 5000 поръчки! аз ако си купя най скъпите учебници по мениджмънт и автоинженерство, ще стана ли шеф на мерцедес????????? един ден фондовите борси ще бъдат официално закрити, след още 2 3 световни рецесии всички ще изреват, първата световна рецесия е 10 г след възникванаето на фондовата борса
само дето двигателите са проектирани за еарбус и ги слагат на боинг..-А на руските коптори какви двигатели слагат? Двигателят си е двигател - може да се сложи на всякакъв самолет. По принцип двигателостроителните фирми са американска, канадска, британска и една френско-американска. Руски производител на съвременни двигатели НЯМА.
Плашещ кризисен PR на Boeing: Провалът след катастрофата