54

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 58Руски производител на съвременни двигатели НЯМА.....Няма да те нарека *** - това е нещо вкусно, а ти си нещо гнъсно. Просто и неграмотно. Руснаците произвеждат в момента най-добрите двигатели В СВЕТА. Освен за бойните самолети и хеликоптери, вече модерни двигатели за пътнически, транспортни и специални самолети. Десетки световни рекорди се правят само с най-добра техника.А авиационни двигатели произвеждат и Китай, Швеция, Германия, Украйна, Индия.Може би и Япония.

53

V

преди 5 години

В Германия в момента влаковете и корабите преминават на водород .А зарядни водородни станции за автомобили никнат като гъби. Въпрос на време е бензинопилите в Европа да бъдат забранени. То и сега има еко такси . Ама ако някой друг направи самолети на водород ЕС ще отмени таксите съвсем ;) Това е бъдещето .

52

Анонимен

преди 5 години

Когато всичко е един балон от акции, чиято сена се определя само от слухове така става. Свободата всичко да е илюзорно.

51

ff

преди 5 години

Интересно, ако не вярват на Боинг, на кого ли вярват. Аърбъс няма да запълни нишата, за останалите...кои точно са останалите?

50

Анонимен

преди 5 години

В момента е под въпрос сертификата за сигурност на самолета (даден му е такъв за максимална сигурност), предстои разследване. Нещата не отиват на добре за Боинг.

49

Анонимен

преди 5 години

Канада ще преразглежда одобрението за летене на Boeing 737 MAX след нов тест за сертифициране от FAA.

48

Анонимен

преди 5 години

Ако смееш да се качиш на Ту-155 с водороден двигател, вози се...

47

men

преди 5 години

когато нещо е прекалено хубаво да е истина най вероятно е фугезе. та и боинговата работа такава. очаквам сега тиквоний да подкрепи големия брат като купи 3 бройки за правителството и да ги цементира на летище софия. може и неколко за армията да ги ползваме като камикадзета срещу народните протести. тъкмо докато отлепи на летище софия че мое се забие пред президентството.

46

V

преди 5 години

Споко с двигателите . Единственият самолет на водород и до сега си остава ту 155 ;) А бъдещето на двигателите е точно там .

45

Анонимен

преди 5 години

Самите производители на МС-21 казаха, че трябва да произведат поне 700 самолета, за да си избият разходите. Това значи минимум 10 години с техните темпове на производство. След 10 години евентуално ще изкарат някоя рубла печалвба.За това време Боинг и Ербъс ще са произвели над 5000 самолета.

44

Анонимен

преди 5 години

В момента руснаците направиха преврат в двигателостроенето и достигнаха, а в някои отношения превъзхождат най-добрите двигатели на P&W, GE и R-R.Вчера излетя третият опитен МС-21, - Никакъв преврат няма, руснаците са назад с 15-20 години. МС-21 ще се продава с Прат енд Уитни. Преврати и революции има само в *** кра туни русофилски. МС-21 е безнадеждно пилеене на бюджет, ще се продава колкото и другия б0клук, Суперджета...

43

Анонимен

преди 5 години

Никой не се е отказал от Боинг, спрени са до изясняване на причините за авариите.

42

Анонимен

преди 5 години

Списък на отказалите се от този Боинг след катастрофите:ЕС (28 държави)АвстралияБермудаКанадаКитайЕгипетИндияИндонезияИракКувейтЛибияМалайзияМексикоМонголияХоландияНова ЗеландияОманПанамаСингапурШвейцарияТайландТурцияОбединените Арабски ЕмирстваСАЩ

41

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 50Откъде ти хрумна да пишеш за руснаците? Защо не напишеш за кенийците?А да, 45% от титана, който използва Боинг, е руски. И много от титановите детайли са НАПРАВЕНИ в Русия.В момента руснаците направиха преврат в двигателостроенето и достигнаха, а в някои отношения превъзхождат най-добрите двигатели на P&W, GE и R-R.Вчера излетя третият опитен МС-21, догодина е на конвейра. Заедно с Китай след 2 г. започват производството на далекомагистралния CR-929.

40

Анонимен

преди 5 години

"Двете катастрофи на Боинг са елементарен саботаж."Със сигурност извънземните стоят зад този пъклен план.

39

ex

преди 5 години

Двигателите са британски серия тренд,но тук май е новост за боинг и компютъра стабилизира самолета и тук се дънят засега.Еърбус нямат този проблем

38

Анонимен

преди 5 години

Еърбъс 320 нео не е нов самолет, а е същото като 737 МАХ - старият самолет с нови, по-икономични двигатели. Едни и същи фирми правят двигателите и на Боинг, и на Еърбъс. Двете катастрофи на Боинг са елементарен саботаж.

37

Анонимен

преди 5 години

Еърбъс вече намазаха 5 милиарда евро печалба от загубите на Боинг.

36

българина

преди 5 години

най голямата лъжа в днешно време е юдейската игра наречена борса, за 2 дни 25 млрд по малко, като в тези 25 млрд са били забележете непроизведените 5000 поръчки! аз ако си купя най скъпите учебници по мениджмънт и автоинженерство, ще стана ли шеф на мерцедес????????? един ден фондовите борси ще бъдат официално закрити, след още 2 3 световни рецесии всички ще изреват, първата световна рецесия е 10 г след възникванаето на фондовата борса

35

Анонимен

преди 5 години

само дето двигателите са проектирани за еарбус и ги слагат на боинг..-А на руските коптори какви двигатели слагат? Двигателят си е двигател - може да се сложи на всякакъв самолет. По принцип двигателостроителните фирми са американска, канадска, британска и една френско-американска. Руски производител на съвременни двигатели НЯМА.