53

Анонимен

преди 5 години

Като дойдат автономните камиони, няма да има нужда от тия промени, но сега и шофьорите са хора. Някой превозвачи станаха милиардери за сметка на кучешкия живот на тираджийте от източна европа.

52

Анонимен

преди 5 години

Странно забогатели на чии гръб са тия не се знае апи спят ДАНС спят *** иначе знаят

51

Анонимен

преди 5 години

То от инжинерния мозък спи по цял ден в бюрото и гледа да се заяде ми да не се заядемза купените книжки за рушвети под маса за подкупи а Петър спасов на кого перете пари тия години а

50

гош

преди 5 години

До До гошАми да върти курсове между Гърция и Турция тогава. Таман ще има предимство пред френския шофьор, а и няма да е през цялото време в така недолюбвания ЕС.Или като толкова държи да вози между Германия и Швейцария да си пререгистрира камионите и фирмата в Германия и няма да има нужда да се връща в България

49

dramaqueen

преди 5 години

тия ,дето мислят ,че ЕС се е загрижила за българските шофьори - вярвате в духове, Франция и Германия си решават проблема с конкуренцията, т.е.абсолютно целенасочено удрят българския транспортен бизнес . и тука идва въпроса - къде бяха наште полицити и държавници , най-успешните преЦедатели на ЕС - вчера мозъчния тръст Цветанов обвини президента ,че бил неадекватен!?

48

Euroslayer29

преди 5 години

Каква поредна футболна/икономическа драма!Франция отново победи!Миналата година стана Световен шампион,а догодина-Европейски!Между тези две титли разгони фамилията на вулгарските тарикати и прочие авантаджии на черни курсове в Европа!

47

Анонимен

преди 5 години

Не се връзвайте.Това е международна олигархична богаташка корпоративна изме.т.Тя използва слабостите ви за да ви привлече на своя страна но целта Льо Пен директно си я каза Европа на отечествата тоест всички българи и румънци обратно по държавите и да си *** там от глад.А бъдещето на Европа е ясно както и кой плаша за това.Европа или ще е съюз или група колонии на друг съюз САЩ Шанхайската организация Африканския съюз или Арабската лига който за разлика от ЕС се централизират.Те и го вършат.

46

Анонимен

преди 5 години

Макрон иска да ги направи европейци, ама те си искат да спят по кабините и да живеят като кучета. Тези селски хитрини са ги преживяли преди 50г. е ЕС.

45

Анонимен

преди 5 години

Спасова като си нямаш работа не се занимаваи с глупости да не почнеш да виждаш неща които не трябва

44

Анонимен

преди 5 години

Марешки в съюз с въпросната неонацистка която забележете вечно не са и проблем толкова арабите и терористите а подобно на учителката и танцуващата вещица Мей и тяхното гуру фюрера Тръмп бългатите и румънците.Точно тя превърна френски протест срещу скъпия живот в неонацистки протест на партията си.Но французите са умни и веднага спряха протеста и той спадна с 85 процента като брой хора и сега там са самк нейните неонацисти на който не им пука за горива и цени а за това да свалят Макрон.

43

Анонимен

преди 5 години

А ЕвропредЦедателО из пър дел ли се е по въпроса ?

42

Тато из Правец

преди 5 години

Помните ли ,,Международни превози,, преди 1989г ? Пътуваха свободно из цяла Европа ! При ,,лошия,, Тошо ! А сега...

41

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 44Не само във форума...и във Франция има много интелигентни и културни хора на които им е писнало да гледат някакви некъпани от седмици гнусуиди да изскачат от кабините на камионите

40

Анонимен

преди 5 години

Ама разбира се, кои сме ние? Последна дупка на кавала в прогнилия ЕС!!! Много ясно, че ще се защитавят големите държави пред такива прошляци като нас. Ето ви го ЕС, въобще не му пука за нас и нашите интереси!!!!

39

Анонимен

преди 5 години

А тук в софтуерните фирми плащат ли като на запад и спят ли на хотел всеки месец с жените си? Реално подбиваме софтуерния пазар и пускаме вируси и една регулация- таман.

38

Анонимен

преди 5 години

А сега ще обясня защо.Първо в България същи се готвиха за протест но негови лидери бяха не превозвачи а едри капиталисти собственици на тирове от големи фирми с други думи олигарси и забележете знаеха предварително точно колко хора могат да излязат на протеста 400 000 ако е спонтанен от къде го знаят.А искате ли да знаете кой точно плати протеста- Марешки и компания.За това и поискаха от всички протестиращи да носят жълти жилетки като екстремистите на Льо Пен която нареди това.

37

Анонимен

преди 5 години

Както виждам няколко платени трола на Тръмп или някой друг авторитарен к.ретен пак са се изходили във форума ама те все пак това им е работата трябва пари да изкарат милите че цената на водката и херойна скочи.Но ми прави впечатление ме има страшно много мислещи и интелигентни хора който също са се изказали и троловете не са могли да ги заглушат.И тезк хора са разбрали че поведението на българския транспортен бранш или по-точно на една малка платена от олигарси част от него е идио.тско.

36

ЖАН-ПИЕР ПАППЕН

преди 5 години

Дано Гърция да сложи 100 евро на бариера за ТИР И КАМИОН НАД 2 ТОНА..СПЕЦИАЛНО И САМО ОТ БУЛГАРИССТАН .В Гърция няма винетка, ама има на всеки 80 км--ЮНАШКА БАРИЕРА !!Нека и те да ви ударят през зъбите с тези ваши нагли камиони .

35

До гош

преди 5 години

Неравнопоставено е когато една държава е в периферията. Тогава пътят за връщане е много по-голям. Пример - един френски превозвач пренася стока от Германия до Швейцария, след което се прибира във Франция за няколко часа. Пример2 - един български шофьор пренася стоки от Германия за Испания. После трябва да се върне до България. Пътя е няколко дни. През това време той камиона не може да се използва, амортизира се и служителя губи време.

34

Euroslayer29

преди 5 години

До всички!До всички!До всички!Да живее Франция!Слава на президента Макрон!Благодарение на него и неговия пакет "Мобилност1" дори за ттъпите български тираджии ще трябва да им се плаща еврпейски заплати!Е сега вече им се разгони фамилията на чорбаджиите-собственици,бре!Вече свърши хубавото време и дъжда вали,вали...Мъка голяма,иначе - тържество на СПРАВЕДЛИВОСТТА,бре!пп-Айде сега вулгаропитеците да му викат-"***","***",бре!Разгони ви фамилията "***"Велик си Маню,велик!!!