89

Анонимен

преди 5 години

Всяка година в България има около 100 хиляди новорегистрирани МПС, както и такива, на които им се прекратява регострацията. Товз означава, че с този темп на нарастване на автопарка в България, и след 20 години няма да достигнем до нивото, на което са сега Чехия, Литва, Латвия, Естония, Италия, Германия, Австрия, Финландия, Швеция, Норвегия, Полша, Словения и др. държави. Въпреки това печалбите на застрахователите ще се увеличават с темпа на нарастване на броя на регистрираните МПС в България.

88

.

преди 5 години

Абе, какъв бонус от 300лв на 225лв, че аз без бонус мин. година платих под 200лв!!!!!!!!!!За тази платих точно 270лв- смятайте сами какви бонуси ни чакат. Вдигнаха цените с 50% и сега от тях ще ни правят отстъпки - ЦИНИЧНО!!!!

87

Реалист

преди 5 години

Може би ГЕРБ ни вдигат цените на застраховките и на данък МПС, защото са некадърни и не могат да направят съвременни пътища, както и съвременна организация на движението и паркирането в населените места, вкл. и селата. ГЕРБ като всеки некадърен управник, вместо да решават проблемите налагат забрани и глоби. В случая застраховката и Данък МПС са нещо като глоби, с които ГЕРБ цели да намали броя на автомобилите, за да не се налага да решава проблемите с пътищата и с организацията на движението и п

86

До 84

преди 5 години

Колите в България са значително по-малко на човек от населението, в сравнение с другите държави в ЕС и няма как да не се увеличават и разбира се нищо не се е задръстило от трошки. Около половината домакинства в България имат кола, а в другите държави от ЕС са много повече.Колата в България е необходимист, което в Италия го разбраха още в средата на миналия век и около 1960 година всяко домакинство имаше кола благодарение на политиката на държавата.

85

Анонимен

преди 5 години

Българският манталитет не е подходящ за бонус-малус. При положение, че страната се бори от 20 години с ало-измамници, кой ще ми гарантира, че утре един подобен елемент, няма да вземе една бракма и да изнудва хората по всяко кръстовище. Далече сме , колеги, далече сме. ББ, едно е да ходиш в Европа да гледаш как е там, ама тука не е Европа, бате, и никога няма да бъде.

84

Анонимен

преди 5 години

Колеги, чели ли сте 'Пушка от септември'? Там било обяснено как дедовия оправил работата. ПС - не съм от БКП.

83

до обективен

преди 5 години

Когато нямаш възможност не караш кола. Навсякъде по света е така. Тука се задръсти с коли на по 20г. защото на всеки му трябвала. То и на мен ми трябва яхта ама нямам защото не ми е по джоба. В Копенхаген, както са един от най-богатите градове, няма много коли и хората с стотици пъти по големи заплати карат колела. Ама тука хем всеки иска хем да му е евтино, такъв филм няма, учиш развиваш се имаш, иначе креташ на минималната и нямаш право да си опасен и тровещ околните, като не ти изнася на село

82

Анонимен

преди 5 години

Защо в статията пише "ще"това, "ще" онова, когато още нищо не е прието и е уж на фаза " широко обсъждане".На застрахователите може да им се искат много неща. Да не се правят на интересни с "безаналоговата" глупост, която предлагат, ами да видят каква е и как работи системата другаде, например в една Румъния.

81

До 79 Младока

преди 5 години

Ако КАТ санкционираше за всички нарушения, нарушения нямаше да има - така е по света.

80

House M.D.

преди 5 години

Добре се, защо ми изтрихте коментара? Както виждате, всички колеги са съгласни, че системата ще е "конус-фалос".

79

Анонимен

преди 5 години

От около 50 години колата в България не е лукс, а необходимост и трябва всяко домакинство да може да има и използва кола, както е по белия свят. Затова застраховката ГО не трябва да е повече от 30% от минималната работна заплата за леките автомобили, като даже и 30% е много.При 510 лева МРЗ през 2018 година, ГО не трябваше да е повече от 153 лева.При 560 лева МРЗ през 2019 година, ГО не трябва да е повече от 168 лева.

78

Млад шофьор

преди 5 години

Ако КАТ реално санкционираше всички нарушения по мои изчисления щеше да е обратното 18 хил. щяха да ползват бонус, а всички останали малус. Много от така наречените "образцови" шофьори ежедневно сериозно погазват правилника и представляват опасност за здравето на другите участници, но няма кой да ги санкционира, обаче ако на същите им вдигнат ГО веднага излизат на протест, защото им били нарушени правата !

77

Нагоре,нагоре,нагоре

преди 5 години

Март 2016 застраховката ГО ми беше 191 лева, по-висока от предишната година.Март 2017 - 204 леваМарт 2018 - 227 леваСега очаквам през март 2019 ГО да ми е около 350 лева, а ако ми се случи ПТП, да ми вдигнат застраховката до 1400 лева. 1400 лева - 191 лева седем пъти увеличение.

76

Анонимен

преди 5 години

Адаш, нямаш ли работа бе?

75

Мирослав

преди 5 години

Готова измислена система, ние пак я побългаряваме... Пример във Франция : млад шофьор почва на 100% от цената. С всяка изминала година в която няма ПТП или нарушение = 5% отстъпка. Бонуса стига до 50%, а при нас 25? При ПТП = 25% повишение, а не 190... Досието се води на шофьора, не и на колата! Какво съм виновен аз, че Иван има 10 ПТП-а, а аз искам да купя неговата кола? Целта унас не е спад на броя ПТП, а печалба на застрахователите както винаги!

74

Анонимен

преди 5 години

Нали знаете, че всеки момент от "бонус" може да станете "малус"?!Това е пирамида.Застрахователните дружества са узаконена пирамида, където внасяте пари и при нужда получавате малко или НИЩО.

73

Обективен

преди 5 години

Сега за стара кола на над 20 години с 120 к.с. ще се плаща данък МПС от най-малко 149 лева, вместо досегашните 97 лева и гражданска отговорност 600-1200 лева, вместо досегашните 180 лева. То колата не струва толкова. При това нищо не пречи общините да ни треснат данъка по максималните суми и не 149 лева данък за тази кола, а 447 лева данък МПС да се плаща. Гражданската 1200, ГТП още 50 лева и ето ти 1700 лева на година без да включвам винетката, която е още 100 лева. МРЗ перз 2019 ще е 560 лева.

72

Анонимен

преди 5 години

Дали няма да е по-евтино да си караме без затсраховки и прегледи. Имам познат, който е без книжка, кара си кола, лежал е в затвора, дължи 4к на КАТ, но си кара. Блъскал е полицейска кола, но си кара. ТОВА ЛИ ТРЯБВА ДА СТАНЕ? АНАРХИЯ?

71

Веско

преди 5 години

Все повече затъвам в недомислие. Вместо нарушителите да се гонят до дупка, а причинилите смърт на пътя повече да не се качат на кола. Вдигат застраховките за да покривали повече обезщетения. И при това застраховката е услуга, която по принцип не може да ни се налага. От друга страна казват правете застрховка, но ако се случи нещо пак ти одираме кожата!?

70

Анонимен

преди 5 години

АЗ СЪМ КЪМ ТЕРМИНАЛ 2. ТАМ НЯМА ДА МЕ ЗАНИМАВАТ С ГЛУПУСТИ