129

Станулов

преди 5 години

да изплащам издръжка на майката?И всъщност, най-важното и най-несправедливото е, защо има стократна разлика в стъпките за увеличаване и намаляване на Бонус и Малус- облагодетелстваща застрахователните компании?

128

Станулов

преди 5 години

о-интересно е какво се случва с приходите от застрахователна премия от ГО. 44.86% х 250% = 112.15% който, ще удвоят приходите застрахователните компании. И то само за три години. При една и съща, основна базова цена.Искам всички да знаят, защо, как и кои/кой, реши да изземе 650 млн./год. и да ги даде на застрахователите, вместо да ги получи бюджета под формата на увеличени глоби?Сега, ако аз си купя автомобил в който е извършено насилие, каква част от присъдата следва да излежа?В случай, че в следствие на горното се роди дете, следва ли аз, като нов собственик да изплащам издръжка н

127

Станулов

преди 5 години

Според КФН първата година 18% от шофьорите или 1/6 от тях ще получат МалусПрез 2-рата година още толкова, като 18% от първогодишните ще повторят, а дялът на новоприетите в клуб Малус ще намалее до 14.76%.През 3-тата година, дялът на новоприетите в клуб Малус ще достигне 12.1% . Така, само за 3 години, почти половината от шофьорите или 44.86% ще са членове на клуб Малус. А, колко ще са на 5-та, 8-***, 12-та година колкото са необходими за изтриването на Малус точките.

126

az

преди 5 години

Наредбата "Бонус-Малус", която ефективно и безапелационно прие да тероризира и ограбва хората. Реално през 2020-2021 в София ще бъде пак 1990 г. Защо ли, вижте отдолу копираното от наредбата, в сайта на КФС:-"Превишаване на ограничението на скоростта в населено място с 1030 км/ч (чл. 182, ал. 1, т. 1-3 ЗДвП) - 3", т.е. за 10км до 30 км над лимита превишение получавате 3 малус точки и следващата година застраховката ще бъде 77% по-скъпа. Това си е война на хората с пари и власт среюу наро

125

Anonimen

преди 5 години

Всичко е с цел да оборит на хората парите не се наядоха...

124

Ти да видиш...

преди 5 години

Значи само 18 000 са нарушители. Че ние сме си били О.К.За какво е този вой тогава ? Ааа, да захраним застрахователите. Че те не могат ли сами да си определят цените според пазара.Държавата няма работа в ценообразуването.

123

Анонимен

преди 5 години

До ГО=КРАЖБА4 милиона МПС-та по 300 лв. = 1 200 000 000 лв., делено на 365 дни = 3 287 000 лв НА ДЕН. За какви обезщетения и щети ми говорят на стойност 3,2 МИЛИОНА НА ДЕН?МАФИЯ!!

122

Анонимен

преди 5 години

Искам да се откажа от всякакви бъдещи претенции към всички участници в движението, ако трябва и при нотариус ще го подпиша. НЕ ЖЕЛАЯ ВИЕ ХОРА ДА ПЛАЩАТЕ ЗА ДА БЪДА АЗ "СПОКОЕН" . Това си е кражба и рекет.

121

Анонимен

преди 5 години

Какво е това чудо-задължителна застраховка? Как така лев инс, примерно ще ме глобяват? Какви се явяват те? Кой е собственика на тези фирми? Кой прибира паричките? Има си КАТ, има си глоби и санкции към държавата. Как така няма един държавен застраховател, а ме принуждават да давам една пенсия на тези фирми? Ами пенсионерите? Лишени и от достоен живот и от правото да имат кола- та то не са винетки, зони, прегледи, застраховки, данъци, екотакси...

120

Анонимен

преди 5 години

Лъжат, лъжат та се късат. Кой им вярва, че след две-три години 78% ще са в ниската(вече скъпа) категория? Думите не са ли записани в закона, са само лъжи, за да въведат системата за МАСОВИ застраховки на стойност 1200 лв.

119

Анонимен

преди 5 години

Има име на задължителната застраховка към частни фирми и лица - РЕКЕТ. Върнахме се към едни ужким забравени времена, на новите СИК и ВИС, кръстници и т.н. И не мога да разбера как така ще ме санкционират финансово едни частни фирми, при положение, че КАТ ме глобяват, отнемат ми се точки, и за капак ще трябва да платя и на частниците (картели) допълнително?

118

Изнервен

преди 5 години

Призовавам ВСИЧКИ БЪЛГАРИ да излизаме на протестите и да защитаваме правата и свободите си.То НЕ бяха нови данъци.нови ГО. Бонус Малус .синя зона.зелена зонаСваляне на номерата на мпс.за щяло и не щяло непосилни глоби.Подиграва не с обикновените и не равностойни хора.АМАН ОТ БОЙКО И КОМПАНИЯ .ПРОТЕСТИ ДО ДУПКА .

117

Анонимен

преди 5 години

Ами на практика ГО е като здравната вноска ползваш не ползваш плащаш, като идеш на доктор пак, в болница пак.Аз си плаща ГО вече 20 години , нямам пътно произшествие - къде отиват парите ми искам да знам, освен в джоба на дебелите и важни чичковци и дедовци.

116

Изнервен

преди 5 години

Аз не мога да разбера защо ГО трябва да е задължителна .ТОВА ТРЯБВА да отпадне .То утре може да искат да си застраховаме живота .къщата кучето котката и т.н.да стане задължително.Е за това -ОСТАВКА НА ВСИЧКИ АМАН ОТ РЕКЕТЪОРИ.

115

джендър

преди 5 години

До АнонименОСТАВКА !!! валери в гроба

114

Пуй Куй

преди 5 години

До домбиНово 20. Анархия. И ченгетата кълват на 20 лева.

113

ГО=КРАЖБА

преди 5 години

4 милиона МПС-та по 300 лв. = 1 200 000 000 лв., делено на 365 дни = 3 287 000 лв НА ДЕН. За какви обезщетения и щети ми говорят на стойност 3,2 МИЛИОНА НА ДЕН?

112

К Дяков

преди 5 години

Българските корифеи от Министерство на финансите се опитват да оправдаят тежестите от нарущения върху автомобила с аргумента, че недобросъвестния водач можел да прехвърли возилото на някой друг и пак да си го кара. Поради това смятат за редно, всички добросъвестни шофьори да бъдат вкарани в категорията "виновен по презумпция" и да понесат неудобствата от предлаганата "малус" схема. Господа законотворци, направете си закона така, че виновните, а не добросъвестните да носят последствията.

111

Анонимен

преди 5 години

Ако група водачи на МПС не спазват закона за движение по пътищата, задължение на регулаторния орган КАТ и съдебната с-*** е да санкционира нарушителите. Няма нужда от лобистки с-ми бонус-маулс. Ако на застрахователите риска гражданска отговорност им се вижда голям, да ходят да садят картофи на село.

110

Анонимен

преди 5 години

Задължение на държавата в лицето на законодателната, изпълнителната и съдебната власт е да защитава интересите на своите граждани. При положение, че тези три власти създават предпоставка чрез задължителния характер на гражданската отговорност, българските граждани да бъдат рекетирани от застрахователните компании, и лобират със своите действия и бездействия в полза на застрахователния бизнес, това е знак, че системата трябва да бъде сменена.