65

Анонимен

преди 5 години

Капитализмът е така, който не изпълнява изискванията - заплати .осигуровки , задължения към кредитори и данъци фалира. Нишата ще се запълни веднага от който може. При нас обаче 70 години не стигнаха държавата да се отдели от бизнеса. Затова всички млади са в Англия и САЩ.

64

Сбъркани сте ,бе..

преди 5 години

НАЛИ ИМАТЕ "ПРОФСЪЮЗИ" И ПЛАЩАТЕ ЧЛЕНСКИ ВНОС ??!!!ЗАЩО ПЛАЩАТЕ, БЕ ...ЗА ДА ВИСИТЕ КАТО СО.ПО.ЛИ ПРЕД НС И МС , ЛИ...ХА,ХА,ХАААААААА....ВИЖДАТЕ ЛИ , ЧЕ СТЕ СБЪРКАНИ...??!!!!Я ХОДЕТЕ И ПРЕД МЮФТИЙСТВОТО ИЛИ СВ.СИНОД , ТОГАВА...ХА,ХА,ХААААААААААА

63

до тролфермите

преди 5 години

Тролфермите само Лукойл им е в устата- не плащали данъци.Я кажете какви данъци плащат и какво плащат чуждите концесионери- американските Марици и Челопечените, дето винаги се изкарват документално с минимална печалба или загуба!Що българите плащат стотици милиони за непроизведен ток на Мариците, а Лукойл поне плащаш за 1 литър получаваш 1 литър!А българските бизнесменски елити, дето се водят на МРЗ, карат скъпи коли за 100 00, не плащат осигуровки, бавят заплати и данъци???

62

Boko bo

преди 5 години

Дори и КЗК дето е на подчинение на мафията от Банкя призна преди 1г след разследване, че има нещо гнило. Като прибавим фактът, че ЛЛукой не е плащал данъци откакто управлява Герб едва ли има нормален средностатистически интелигентен човек, които да не стига до извода, че мафията определя цената. При това става въпрос за сорт Урал, а не Брент. В държави дето Мафията е Държавата е така. Рецепта уви вече няма. Хората проспаха 3мандата на Герб, а за това време мафията стана държавата и обратното.

61

Анонимен

преди 5 години

Икономиката работи много добре откак сме в Евросъюза. Проблема е в българските работодатели хитреци и андрешковци. Укриват данъци и осигуровки и никой не им търси сметка. Е държавата е тази която трябва да направи това.

60

до тролфермите

преди 5 години

Хората протестират на правилното място пред МС и НС.Когато изгаряха с неизплатени заплати от бизнеса, протестира пред работодателите- ни МС, ни НС, ни трудовата инспекия и беше зор за обикновените хора, че ще фалират!Щото премиера, Менда депутатката, оня подкрепаджията, експерти от НПО на Сорос, политолози се грижат само за бизнеса, той да не фалира! Това е държава с живи хора, не е хан капия на бизнеса!Бизнеса заплашвал, че ще засели България с мигранти, политиците в МС и НС си трайкат!

59

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен60Няма по голяма глупост от това ,че икономиката ни е неработеща.

58

до 56 май ти си сбър

преди 5 години

Абе нали затова има МС и НС да управлява тази държава!Колко хора изгоряха с заплати, протестираха пред работодателите си- ни МС, ни НС, ни трудова инспекция,проявиха интерес към хората!Затова сега ще протестират пред МС и НС, щото това им е работата да се грижат не само за бизнеса, а и да го контролират, когато нарушава правата на работещите.В България бизнеса никой за нищо го не закача, а той па един бизнес- неефективен и некадърен за разлика от хората, над 3 млн.се доказаха на Запад!

57

Анонимен

преди 5 години

Цените на горивата са изцяло контролирани от държавата, посредством мита, акцизи, данъци, и НЯМА ОПРАВИЯ защото е единствения начин да се пълни бюджета, при тази неработеща икономика и индустрия , хотели укриващи доходи , работници на мин. осигуровки , няма откъде да има постъпления

56

Анонимен

преди 5 години

Същото лицемерие на правителствата в Европа е и това , че забраняват дизелите на хората, а камионите които замърсяват най много и не се гасят, за тях няма и дума, защото оттам цоцат.

55

до 39 Анонимен

преди 5 години

До18 Преди 3 месеца цената на суровия петрол беше с 1/3 по ниска. Сега петролът се котира на старите цени. След 3 месеца цените в България ще станат ли с 1/3 по ниски?...Не защото ще падне акциза и ДДС-то на които се крепи бюджета на цялата държава.Затова се цели с тези постоянни 30- 80 % увеличения на цени на горива, храни, лекарства, цигари, стоки за бита, да се увеличава и прихода от ДДС, който се плаща от хората.Много от бизнеса се осигуряват на МРЗ, въпреки че карат коли за 100 000.

54

Ха,ха,хаа..СМЕШНИЦИ

преди 5 години

АМИ ВИЕ СИ МЪЛЧЕТЕ ...И ВСЕ НЕКОЙ ЩЕ ВИ СЪЖАЛИ И ЩЕ ВИ ВДИГНЕ ЗАПЛАТИТЕ ОТ БАРОВЦИТЕ!!!ПЪЛНИ СТРАХЛИВЦИ СТЕ!!!ОВЦИ!!!!

53

ВИЕ СТЕ СБЪРКАНИ ,

преди 5 години

ЩО НЕ ПРОТЕСТИРАТЕ ПРЕД РАБОТОДАТЕЛИТЕ СИ .....А , КРЕЩИТЕ ПРЕД МС И НС!????БОЙКО ЛИ ВИ ПЛАЩА ...ИЛИ РАБОТОДАТЕЛИТЕ ВИ...??!!СТРАХ ВИ Е ДА ИМ ИСКАТЕ ПО-ВИСОКА ЗАПЛАТА --ЩОТО ЩЕ ВИ БИЯТ ДУСПАТА , НАЛИ...??!!ПРЕД МС И НС....Е ЛЕСНО----ЩОТО Е "ДЕМОКРАЦИЯ" И МОЖЕТЕ ТАМ И ДА СЕ НАСЕРЕТЕ ДОРИ...!!!

52

Анонимен

преди 5 години

Единствено и само държавата е отговорна за ниските заплати, защото позволява "работодателите", да не плащат осигуровки и заплати. В най добрия случай плащат на половин работен ден, а се работи по12 часа и повече.

51

batmario

преди 5 години

зелето в Айтос на пазара и то всичкото на една цена...навсякъде споразумения...пазарна икономика друг път

50

Анонимен

преди 5 години

Производствените цени на Лукойл себестойност са някъде към 0, 80- 1 лв., най- ниските в цял ЕС, както Газта от Газпром, е най- ниската в България за ЕС- 212 $ за 2018, за Германия е най- висока- 242 $!Та разликата от производствената цена на Лукойл и 2. 20- 40 лв. на бензиностанциите- разлика от 1, 20- 40 лв. я търсете в финансово министерство на Горанов- акциз, ДДС, при доставчиците на бензина от Лукойл и бензиностанциите.В тоя бранш навсякъде е картел или монопол- в ЕС и САЩ също!

49

м даа

преди 5 години

На българина все световните конспирации са му виновни, вчера един познат изгърмя с 50кинта на евро-футбола и каза че мачовете (които не позна) били нагласени , но за които позна- ни дума.

48

Анонимен

преди 5 години

Продължавайте да вярвяте, ще повчрвате и за 4тия мандат.

47

без кола

преди 5 години

То, да са само цените на горивата! Ало протестиращите с колите, като влезете в магазина да пазарувате, не виждате ли цените на хляба, сиренето, салама? За последните 3 месеца инфлацията е 4%! Защо не протестирате и за тези цени, и за ниските доходи?!

46

Анонимен

преди 5 години

Нищо не е скъпо, просто заплатите са ниски, за да може работодателя да кара Бентли. В Англия е много скъпо, но там държавата е забранила за труд, какъвто ида е той, да се плаща по малко от 6,5 паунда. А ако държиш работници без осигуровки ти се взема лиценза и повече не може да се занимаваш с нищо до края на дните ти.