42

Факт

преди 5 години

Голям удар за новите возила - три пъти по-малък данък, докато за старите возила нищо работа - сано 2-3 пъти по-висок данък.

41

Анонимен

преди 5 години

Разбира се че основата ще е различна, В Испания данъка от МПС- тата остава за кметството и затова някой забутано село пуска "промоция" нисък данък , защото знае че колите ще продължат да се движат в Мадрид, но селото ще прибере някой и друг милион , Скоро показаха едно в което са регистрирани няколко фирми за лизингови коли

40

Край

преди 5 години

Да аз също задръствам с колата си. И жена ми също. Имането на кола в София не е конституционно право. Това нещо трабва да стане скъпо. Иначе просто до 3-4г. ще е безсмислено да имаш кола - средната скорост като падне до 5-6 км. в час. Инфраструктурата на града е СКЪПО нещо и трябва да се ПРОДАВА а не раздава.Баровеца да си плаща СКЪПО - колите малко - силен градски транспорт. Това е бъдещето.

39

@Край

преди 5 години

Ти май искаш да си сам по улиците на София. Е няма да стане. Ще висиш в създадените от Фандъкова задръствания и ще благославяш ... колите.

38

Анонимен

преди 5 години

Страната на тиквите и гробокопачите

37

До Край

преди 5 години

В София средната възраст на колите е 11 години и половина. Ти задръстваш ли движението в София с твоята кола?

36

Край

преди 5 години

В София има 1.3 млн човечета. Всяко вече може да кара кола. С 1000 лв. всяко може да си купи " кола". До няколко години това ще стане факт. Е сега обяснете коли-любители тогава на какво ще прилича София. Това ще е най-големия плац за стари коли в Европа. За движение и дума няма да става.

35

До 33 Край

преди 5 години

Мен са ме връщали два пъти на различни пунктове за ГТП.

34

Анонимен

преди 5 години

Ползвам автомобила само когато трябва да закарам съпругата до поликлиника или болница защото е диабетичка и не може да ходи. Защо трябва да плащам гражданска и данък като не я ползвам колата ежедневно а само 3 пъти в месеца. Нямам село и роднини в провинцията. За това помислено ли е че такива като мен са десетки хиляди и не допринасяме за замърсяване на въздуха. Даже кола не ми трябваше ако имахме стабилна здравна система каквато имат в Германия. Там за такива нуждаещи си има специален транспорт

33

До Край

преди 5 години

В София личните коли са няколко пъти по-малко на 1000 човека в сравнение с личните коли в големите градове в ЕС. При това личните коли в България, вкл. и в София се използват в пъти по-малко. Проблемът е в некадърността на кмета и кликата й в общината да организира движението и паркирането в София. В градовете на ЕС имат десетки пъти повече паркоместа на единица площ и стотици пъти по-голяма пропускателна способност на уличната мрежа. Затова хващай тротинетката,а не че колите са много. Малко са

32

Край

преди 5 години

До този отдолу. Ти чувал ли си някой да го върнат от ГТП. Аз мога да ти покажа коли дето са го минали а пък всъщност не съществуват. Петгодишна кола трудно минава през немския ГТП

31

До Край

преди 5 години

И как ти хрумна, че повечето коли в България нямало да могат да минат на ГТП и че хора, които карат над 15-20 годишни коли имат 100 лева излишни, за да минат прегледа? Сам ли го измъдри или някой ти помогна, например козата ти? От 40 години минавам на ГТП и никога не съм плащал допълнително за него, както и всички, които познавам. Никой не е луд да шофира неизправна кола, както явно си мислиш.

30

Край

преди 5 години

Градове като София правят скъпо да имаш кола и разчитат на СИЛЕН градски транспорт. Вчера от НДК до Бъкстон в 17.30 средната ми скорост беше 14км. в час. Това не е шофиране. С толко се движи тротинетката на сина ми. Като глупаво племе просто горим нефтопродукти и им дишаме газовете.

29

Край

преди 5 години

Софиянци /Пловдивчани па др. по големи градове трябва да решат уравнението колко коли да имат. В София има 1.3млн. човека - колите в момента са около 400-500 хил. и инфраструктурата на града отдавна не може да ги поеме. Коли по тротоара/градинки и площадки в нормалния свят е нещо невиждано. Когато всяко човече си купи кола - това в момента е напълно възможно улиците ще станат плътно блокирани.

28

Анонимен

преди 5 години

Всички стари автомобили на скрап! Аман от таралясници по българските пътища.

27

Фалшива новина

преди 5 години

Другата лъжа е за екологията. Колите в България са пренебрежимо малък замърсител и тези промени са за да ни оберат повече, а не от грижа за чистотата на въздуха. На практика след увеличението на данъка за старите коли, автопарка ще остарее още малко - хората остават с още по-малко пари за по-нова кола.

26

Мишо

преди 5 години

Не просто "Понти" е автоджамбазин. Те на всички разправят каква лоша сделка е да си купиш нова кола, а самите те продават брутални счупентии. Да не забравяме, че мафията на автоджамбазите е тясно свързана с властта!

25

Край

преди 5 години

Прогнозирали че ще сме автоморга . Хорица та ние вече сме автоморга. 2/3 от колите ни технически преглед в Германия/Австрия/Италия НЕ МОГАТ да минат. В България технически преглед напрактика няма. Тук можеш да прекараш с 100 лв. всичко.Та така.

24

Фалшива новина

преди 5 години

Няколко лъжи.Данъкът за новите коли намалява значително - близо три пъти. Първо вместо по 2,7 ще се умножава по 2,3 и второ вече и за новите мощни коли ще важи намалението за Евро 6 -коефициент от 0,4 до 0,6, т.е. 2,3 умножено по 0,4 дава коефициент от 0,92, който е почти три пъти по- малък от досегашният коефициент от 2,7 за тези коли.

23

Мишо

преди 5 години

До pontiГрам си нямаш представа какво дрънкаш!Нова кола в ниския клас която струва 23000 лв след 5 години и 75 000 км пробег ще може да се продаде за минимум 15000 хиляди.Състоянието ще е перфектно защото до този момент ще е била в гаранция. Пари за ремонти няма да си давал. Някои марки предлагат и безплатно ТО. Ако и държавата се намеси и субсидира лизинг или директната цена ще е просто супер!Ама българина е пинтия с комплекси да не се прекара нещо, а държавата не и дреме за хората....