Голям удар за новите возила - три пъти по-малък данък, докато за старите возила нищо работа - сано 2-3 пъти по-висок данък.
Разбира се че основата ще е различна, В Испания данъка от МПС- тата остава за кметството и затова някой забутано село пуска "промоция" нисък данък , защото знае че колите ще продължат да се движат в Мадрид, но селото ще прибере някой и друг милион , Скоро показаха едно в което са регистрирани няколко фирми за лизингови коли
Да аз също задръствам с колата си. И жена ми също. Имането на кола в София не е конституционно право. Това нещо трабва да стане скъпо. Иначе просто до 3-4г. ще е безсмислено да имаш кола - средната скорост като падне до 5-6 км. в час. Инфраструктурата на града е СКЪПО нещо и трябва да се ПРОДАВА а не раздава.Баровеца да си плаща СКЪПО - колите малко - силен градски транспорт. Това е бъдещето.
Ти май искаш да си сам по улиците на София. Е няма да стане. Ще висиш в създадените от Фандъкова задръствания и ще благославяш ... колите.
В София средната възраст на колите е 11 години и половина. Ти задръстваш ли движението в София с твоята кола?
В София има 1.3 млн човечета. Всяко вече може да кара кола. С 1000 лв. всяко може да си купи " кола". До няколко години това ще стане факт. Е сега обяснете коли-любители тогава на какво ще прилича София. Това ще е най-големия плац за стари коли в Европа. За движение и дума няма да става.
Ползвам автомобила само когато трябва да закарам съпругата до поликлиника или болница защото е диабетичка и не може да ходи. Защо трябва да плащам гражданска и данък като не я ползвам колата ежедневно а само 3 пъти в месеца. Нямам село и роднини в провинцията. За това помислено ли е че такива като мен са десетки хиляди и не допринасяме за замърсяване на въздуха. Даже кола не ми трябваше ако имахме стабилна здравна система каквато имат в Германия. Там за такива нуждаещи си има специален транспорт
В София личните коли са няколко пъти по-малко на 1000 човека в сравнение с личните коли в големите градове в ЕС. При това личните коли в България, вкл. и в София се използват в пъти по-малко. Проблемът е в некадърността на кмета и кликата й в общината да организира движението и паркирането в София. В градовете на ЕС имат десетки пъти повече паркоместа на единица площ и стотици пъти по-голяма пропускателна способност на уличната мрежа. Затова хващай тротинетката,а не че колите са много. Малко са
До този отдолу. Ти чувал ли си някой да го върнат от ГТП. Аз мога да ти покажа коли дето са го минали а пък всъщност не съществуват. Петгодишна кола трудно минава през немския ГТП
И как ти хрумна, че повечето коли в България нямало да могат да минат на ГТП и че хора, които карат над 15-20 годишни коли имат 100 лева излишни, за да минат прегледа? Сам ли го измъдри или някой ти помогна, например козата ти? От 40 години минавам на ГТП и никога не съм плащал допълнително за него, както и всички, които познавам. Никой не е луд да шофира неизправна кола, както явно си мислиш.
Градове като София правят скъпо да имаш кола и разчитат на СИЛЕН градски транспорт. Вчера от НДК до Бъкстон в 17.30 средната ми скорост беше 14км. в час. Това не е шофиране. С толко се движи тротинетката на сина ми. Като глупаво племе просто горим нефтопродукти и им дишаме газовете.
Софиянци /Пловдивчани па др. по големи градове трябва да решат уравнението колко коли да имат. В София има 1.3млн. човека - колите в момента са около 400-500 хил. и инфраструктурата на града отдавна не може да ги поеме. Коли по тротоара/градинки и площадки в нормалния свят е нещо невиждано. Когато всяко човече си купи кола - това в момента е напълно възможно улиците ще станат плътно блокирани.
Другата лъжа е за екологията. Колите в България са пренебрежимо малък замърсител и тези промени са за да ни оберат повече, а не от грижа за чистотата на въздуха. На практика след увеличението на данъка за старите коли, автопарка ще остарее още малко - хората остават с още по-малко пари за по-нова кола.
Не просто "Понти" е автоджамбазин. Те на всички разправят каква лоша сделка е да си купиш нова кола, а самите те продават брутални счупентии. Да не забравяме, че мафията на автоджамбазите е тясно свързана с властта!
Прогнозирали че ще сме автоморга . Хорица та ние вече сме автоморга. 2/3 от колите ни технически преглед в Германия/Австрия/Италия НЕ МОГАТ да минат. В България технически преглед напрактика няма. Тук можеш да прекараш с 100 лв. всичко.Та така.
Няколко лъжи.Данъкът за новите коли намалява значително - близо три пъти. Първо вместо по 2,7 ще се умножава по 2,3 и второ вече и за новите мощни коли ще важи намалението за Евро 6 -коефициент от 0,4 до 0,6, т.е. 2,3 умножено по 0,4 дава коефициент от 0,92, който е почти три пъти по- малък от досегашният коефициент от 2,7 за тези коли.
До pontiГрам си нямаш представа какво дрънкаш!Нова кола в ниския клас която струва 23000 лв след 5 години и 75 000 км пробег ще може да се продаде за минимум 15000 хиляди.Състоянието ще е перфектно защото до този момент ще е била в гаранция. Пари за ремонти няма да си давал. Някои марки предлагат и безплатно ТО. Ако и държавата се намеси и субсидира лизинг или директната цена ще е просто супер!Ама българина е пинтия с комплекси да не се прекара нещо, а държавата не и дреме за хората....
Данък "стара кола", а пък удря новите возила. Що е то? България!