22

ponti

преди 5 години

Всичко е едно "дранье" с тъn нож. Нов, стар евро-мевро, важното е да се съберат едни пари. Това е истината. А Мента Стоянова трябва да я разчекнат между два коня, по стар български обичай..

21

Emilcho

преди 5 години

Eee narode narode tap i mizeren. May zabravihte starite koli ot sotsa starite ladi i moskvichi i t.n. Do den vcherashen ne znaehte za zapadni koli sega se pravite na golemite bogatashi che i po dve tri koli kupuvate. Predi ste chakali po 10-15 god. Za edna tapa lada ili moskvich. Togava zashto e nqmalo evrostandarti? Vsichki ste dishali tqhnia pushek sega se pravite na interesni.

20

ponti

преди 5 години

Примерно, едно Рено клио 1.2 струва 23000лв. С него си като муха = няма изпреварване ако в обратното няма около километър празно. Блъснеш ли се все едно си в кашон от пералня = мармалад. Тоя двигател в режима в който работи след 3г. (или 50тина хил. км или тъкмо като му свърши гаранцията) е пълен дроб = пуши, не пали, и още по-не върви. Когато изплатиш колата след 5г. тя няма никаква стойност и излиза че като добавиш граждански, каскота, сервизи и т.н.. за 5г си излял 50-тина хил. лв в канала...

19

MaйMyнaтa

преди 5 години

Тънко да вървиии, данък, преглед эастраховка и винетка става яка сметка...эа държавата де.Не энам кой си мисли, че малкото нови коли ще плащат и эа многото стари, эа да ги спрат

18

ponti

преди 5 години

Напълно съм съгласен със 7! Никоя Мента не може да ме свали от 15-годишния ми Мерцедес и да качи мен и семейството ми в някой варел който струва 5 пъти повече, ще изплащам 5-7г., ще ме е страх да не ни блъсне и размаже някой, и след този период ще има стойност на 50-кубиков скутер = непродаваем. Защото живота на съвременните коли е точно толкова, колкото срока на изплащане. А Мерцедеса ми все още покрива всички изисквания за вредни газове.

17

избирател

преди 5 години

Колко трябва да си простоват и ограничен за да смяташ,че можеш да крепиш една държава само на данъци и такси?!Без индустрия!!!Ей така да срутиш огромните заводи за да откраднеш металите,като най-мизерен РОМ иначе казано ***,а след това да чакаш на данъци и такси.И моля никой да не ми казва,че други срутиха заводите!!!Според мен някога ги наредиха в редица и на кой каквото му се падна,било "БСП било СДС и т.н.!!!"Всички са маскари " е казал по-умен от мен човек!!!

16

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 14Абсолютише - все едно да питаме миньора не е ли добре да затворим теца!

15

Пешо

преди 5 години

Щели сме да станем автоморгата на Европа. Ние вече сме. По пътищата не се диша вече от тия стари бангий, смърдящи на.....Ами забранете вноса на коли по стари от 5 години за начало, спрете от движение тези които не покриват нормите при ГТП и малко по малко нещата ще се стабилизират. Вдигнете и данъка на дъртите кошници, но значително. Всеки с по 3 коли - една за градско, една за дълъг път и една за лов.

14

Анонимен

преди 5 години

Гербавите никаква екология не ги вълнува целта им е колкото се може повече да дерат, а тия разни от асоциацията на вносителите на нови автомобили ДГД. На запад са постигнали този висок стандарт с десетки години труд управлявани от хора които са в час, а не от гербави еднокнижници.

13

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 5, До НЕсъгласните с 5 - затова една от стъпките беше градския трнаспортпреди време да е на метан, кое не разбирате???

12

Щерю

преди 5 години

То не бяха изисквания за жилетки, за запалени светлини, за зимни гуми, за отработени газове, сега и за стари коли... И какво - оправиха се нещата ли? Не - просто начини да събират милиони от хората... Очаквайте още данъци в името на никога не идваш по- добър живот...

11

Как що?

преди 5 години

Мента Граблянова

10

анонимен

преди 5 години

значи германците които взимат 10 пъти по високи заплати си хвърлят старите 15 годишни коли в България а искат от нас да караме 5 годишни коли с 600лв заплата егати и Европейския съюз

9

наблюдател

преди 5 години

Yes! Беше ясно, че никакво намерение няма да има,, а трябват пари ьа да се компенсира инфлацията.

8

ХА-ХА-ХА !

преди 5 години

Спокойно !Медийните глашатаи на правителството първо успокоиха собствениците на нови автомобили, че се вдига данъка само на старите коли.После успокоиха и собствениците на стари автомобили, че се вдига данъка на новите такива.Сиреч вдига се данъка на всички автомобили.И не само той ...Цените на всичко тази есен скочиха.Скъпоплатените журналисти и телевизионни водещи обаче не смитат, че това е важен въпрос и ни занимават с глупости.Или просто ги е страх да не последват Вики ? ...

7

Анонимен

преди 5 години

Когато средният годишен доход стане около петдесет хиляди лева, при цени на автомобилите като в момента, едва тогава нещо ще се промени. До тогава няма сила на земята която да ме накара да си купя пластмасов дрънголник и да го изплащам в лишения седем години. Купувам си десетина годишна кола висок клас и си се кефя.

6

Пример за ЕС държава

преди 5 години

АМИ ТОГАВА ВДИГНЕТЕ МИНИМАЛНАТА РАБОТНА ЗАПЛАТА ЗА ДА НЕ БЪДЕМ АВТОМОРГАТА ЕВРОПА?

5

Анонимен

преди 5 години

И за колите на газ/метан пак няма да има явно някакво намаление - нищо че са сравнително екологични. И нищо, че плащат по-висок ГТП и допълнителни регистрации в талони и т.н. Явно някой ден, но не сега.

4

Анонимен

преди 5 години

ЛокоСофия

3

Зозо

преди 5 години

Поправка - това е Герберария