77

Анонимен

преди 5 години

МИ ТО И СЕГА ПО Т.НАР. МАГИСТРАЛА ДО ВАРНА ПОЛОВИНАТА РАЗСТОЯНИЕ Е С ОГРАНИЧЕНИЯ ОТ 70 БИ 90 КМ/Ч - ГА ТИ МАГИСТРАЛАТА!

76

Анонимен

преди 5 години

То сега някой спазва ли ги знаците за ограничението на скоростта, че си мислите че и след тези наредби някой ще им обръща внимание?

75

Анонимен

преди 5 години

Парадокса е в това, че трябват глупави хора за да бъдат лесно управлявани, а от друга страна е нужен само един *** за да стане белята, пък било то и всички останали участници в движението да са свръх интелигентни, да спазват всички правила по най-перфектните модели... Така че според мен има смисъл в по-добрата подготовка на водачите и фокусирането на усилията именно там.

74

Анонимен

преди 5 години

Само да напомня, че само за леките коли до 3,5 тона разрешената скорост е до 140 км/час, а за останалите е до 100 км/час - камиони, автобуси, мотоциклети. Оказва се, че това малко се знае и много се бърка.

73

Анонимен

преди 5 години

Не е ясно кой модел е по-добър за България, дали сегашният модел от преди 1989-та година или предлаганият немски модел. Какви са разликите между тях?

72

Фалш

преди 5 години

Браво браво а тол система ще турите. 100 са много ограничете я на 50.и после викнете Меркел да види какво сте направили с милионите които взехте. Ама си оставате табелите от ремонта хептен да е както трябва.

71

а

преди 5 години

Ааааааааааааааааааааааа,не съм съгласен.Какви са тези високи скорости ?Значи трябва при сухо време скоростта да е не повече от 30км/ч.,а при мокро не повече от 10 км./ч.. Няма хората на Боко да слагат скъп асфалт я. Карайте леко,та делаверата на Боко да върви бързо !

70

Анонимен

преди 5 години

Те затова и безумните катастрофи, които стават с десетки убити са такива, понеже са по *** модел!Помните ли преди 5-6 години, по кръстовища и острови бяха набутали едни огромни жълти бидони?Какво беше това безумие....разбрах като го видях в you tube - внесени са от Русия!Нашите милиционери са си традиционно тяно свързани с азиатската кoчина!

69

Картофчо

преди 5 години

Какъвто и модел да използват, когато няма кой да контролира изпълнението и влаганите материали, а всичко се прави през куп за грош, за да се вземат парите и после кой как знае да се оправя! Бащата прави пътя, а сина го контролира! Познай какво ще изконтролира сина?!

68

Sik

преди 5 години

Тази наредба е закъсняла с около 20 години.

67

Анонимен

преди 5 години

Продължавайте да обвинявате шофьорите щом искате да става все по-зле по пътищата.----------Не, те шофьорите въобще никога не са виновни!

66

Картофчо

преди 5 години

Отново покрай добрите идеи е пълно с недомислия, които *** майката на всичко. Като начало за безопасното преминаване на завоя е важен радиуса на кривата и преходната крива за влизане и излизане от завоя, а не ъгъла на изменение. За това даже и в "съветския модел" преди време в планинските участъци се оформяха така-наречените "фиби" при остри завой - напоследък това нещо въобще не се прави при новите пътища, за да не се копае и прави насип и да е по ефтино, та да се гепят парите.

65

Опорна точка

преди 5 години

До Fake News 1. Магистрала Тракия след Стара Загора посока Бургас е като Дунавски вълни. Най-новия участък е най-разбит, пък и е затворен цяла зима.------------1.След Стара Загора участъкът е строен от Царчето и Станишев, защо не сте си го ремонтирали досега.2.Искърското дефиле е перфектно направено.3.В София няма некачествен ремонт, освен, че вие умишлено чупите плочките!

64

Я па я...!

преди 5 години

И аз така си мислех че съветския модел е виновен.

63

Анонимен

преди 5 години

Камионите за сведение са ограничени до 90 км/ч. Автобусите до 110 км/ч, а основната група дето правят фатални катастрофи са млади хора до 30г. и пенсионери. Какъв е извода? Младите шофери първо преди да получат книжката си за управление на МПС трябва много добре да изкарват курсовете и да не им се подаряват книжки срещу заплащане. Пенсионерите, над 65-70 г да се преглеждат на 5 г за рефлекси и на очен. А, криещите се в храстите полицайчета веднъж завинаги да им го забранят това.

62

Анонимен

преди 5 години

Нова наредба: Скоростта по магистрали може да е и до 100 км/ч...То друго от такива управници не може и да се очаква.Абе какво ще се церемонят, да забранят движението по магистралите с повече от 50 км/ч, че вождето ги е строил с *** и ако вдигне някой повече, може да се утрепе (виж Своге).И вместо да направят пътищата като хората, ни будалкат с уж грижата си за хората, чрез ограничаване на скоростта. И да не забравя, време е освен на фарове да ни накарат да караме с натиснат клаксон.

61

ЕДИ

преди 5 години

Камери и бързи санкции !!! Разрушената 140 км скорост не е задължителна !! Карат като луди и като гледам коли малък клас как надуват , се чудя , що за самочувствие и безразсъдство? ?? Автобуси , Тирове и те гонят яко...никой не спазва разрешените по закон скорости , защото няма контрол и ТЕЖКИ наказания , а само тежки катастрофи и загинали млади хора !!! Вижте контрола и санкциите в Германия, Австрия, Гърция! !!

60

NoName

преди 5 години

Тия се чудят каква глупост да измислят!!!!

59

Анонимен

преди 5 години

30 години демокрация и ще се наложи на магистралата да се кара със 100 км иначе глоби- странна работа е тая, не е измислена рационално. Решението е просто - затегнете контрола при ремонтите и строителството. Проектирайте с предвидимост 10-20 години напред не за условия от преди 50 години... Спрете да узаконявате незаконното.

58

Загрижен

преди 5 години

До Fake пътища 61Ти пътувал ли си по магистралата или това ти спуснаха като опорка?!?!Аз пътувам почти ежедневно (не съм шофьор) и мога да ти кажа, че магистралата е добра, не идеална, но много добра. Комунистите ви научиха да казвате кое, как няма да стане, а не да търсите решения и да предлагате варианти!