Много хубави наредби, обаче какво правим с крадците кметове, изпълнители и надзор, които влагат 40% от необходимия материал в пътната настилка???
Спазването на закона се налага със силата на държавата. Това е навсякъде по света. Изключения няма.
Чужденците шофират в България с много повече и по-опасни нарушения от българските шофьори. Културата на шофиране на чужденците е отчайващо ниска. Като шофират в нормалните държави, шофьорите са с добра култура на шофиране, особено българските шофьори. Въпреки това, едни без много ум в главата обвиняват за всичко българските шофьори.
Дивия, просташки ген на *** трябва да се забрани. Забраната на завоите и високите скорости няма да помогнат. Сегашното ни жалко дередже не е от липсата на закони, а от неспазването на съществуващите такива! Който не ми вярва, да излезе да покара кола 15-20 минути където и да било в страната и ще се увери!
Предполагам, че на всички е ясно, че така наречените магистрали у нас само по име са такива. *** е, че когато баце нареди скоростта да е 140км. разумните гласове за опасността от такава скорост не бяха послушани. Сега обаче се отива в другата крайност явно за чиновниците е достатъчно да се постави едно ограничение на скоростта вместо да се направят качествени ремонти.
Шофьорите във всяка една държаеа шофират по начин, по който контрола на държавата им налага да шофират. Само в България се мисли от повечето хора, че шофьорите сами определят начина си на шофиране. Резултатът е много катастрофи и нарушения.
Над 90% от нарушенията не са по вина на шофьорите, но онези 80% дружно блеят - шофьорите са калпави.
Нека *** да карат като невидели а вие си променяйте каквото искате.Това няма да спре катастрофите по пътищата!Трябва да се отнемат книжки!Мда.
Аз одавна им казвам, кви са тия завой?За кво изобщо ги праите! Завоя е нож с две остриета - той хубаво изглежда и уж върши работа, но винаги се опитва да ви цака с центробежни ускорения. Я име бети майката на завойте, само напрао!
Пътищата в България доскоро се проектираха по съветски модел. Наредбата не беше променяна повече от 30 години. Сега ще се работи по немски модел, с всички съвременни изисквания за пътна безопасност. Какви са тези модели, теренът в България е различен и трябва да се проектира по български модел, но едно че не могат да го измислят, друго че шофьорите не спазват правилата.
За катастрофата в Своге е виновен рейсаджията, пък вие ако сакате забранявайте завоите изобщо, като такива. И понятието магистрала през тежък терен ме умилява.
Нова наредба: Скоростта по магистрали може да е и до 100 км/ч