97

Reptile

преди 5 години

Хубаво го мислите, ама като свършат еврофондовете, кой ще плаща прескъпите наредби и модели?! Трябваше до сега, вместо да се краде, да инвестираме в кество, защото ЕС плащаше... Сега е късно, и за да съберем пари по новите стандарти, ще трябва данъците да скочат ПЕТОРНО!? Единственото успокоение е, че ако бяха БСП на власт и това нямаше да има. Всичко щяха да откраднат, а фондовете да са спрени!

96

Shark

преди 5 години

До USA. Откъде накъде ще ме задължаваш да карам с мин. 80, или с колкото и да е. Аз си преценявам с колко да карам, като съм с ниска скорост няма да карам в лява лента, а ти си минавай, кой те спира. Само че ако превишим макс. допустимата скорост трябва да отнесеш солена глоба, както е в Германия, например, и не само там. А не да ми хвърчиш с 200 и да застрашаваш и мен!

95

Анонимен

преди 5 години

Парите от евро фондовете скоро ще свършат и кой крал, крал.Борисов,Лиляна Трейс и всички фирми свързани с ГЕРБ ще броят пачки някъде,а след тях каквото ще да става.Те се нагушиха.Сега може спокойно да си отидат,без да им пука за кривите улици и магистрали които оставят след себе си.Може и нагреватели на магистралите да предвидят в новият закон.нали те ще са далече от тук.

94

Анонимен

преди 5 години

А не е ли по-лесно просто пътищата да са от асфалт, ама няма да може да се краде така качествено нали?

93

Анонимен

преди 5 години

ГЕРБ = КОМУНИЗЪМ, ПОШЛОСТ, БЕЗДАРНИЧЕСТВО И ПОДЛОСТ

92

Анонимен

преди 5 години

Когато има марди като Дани Йорданова и Лид Костова, активистки на Герб, а. К. А Червени бабички които да защитават хора които не им е мястото в управлението ще е така

91

Анонимен

преди 5 години

Кат се научат да правят пътища без да крадат, тази наредба ще е абсолютно безмислена. Свиквайте нека дърниците от герб упрсвляват

90

Транкоолу

преди 5 години

До АланкоолуАко действително СТЕ бил инженер, то неминуемо бихте направили разлика от сегашните творения и ония...бай Тошовите...Сегашните пътища и магистрали са типично "китайски" т.е. пълно менте, как от старите участъци няма такива пропадания и коловози,а сегашните се нагъват като от кашкавал...Русе -Бяла се преасфалтира на места, полага се 4-5 см пласт, който е толкова вълнообразен,че пътя става още по-опасен от преди,но...трябва да се отчита дейност и да се усвоява,а иначе искат данъци.

89

Кратун

преди 5 години

До 95 Анонимен: То затова Васко Кеца пееше през 80-те: Със 100 км/ч аз летяяяяя. Да я намалим на 80. Още по-добре. Може би и затова влаковете ни пътуват от София до Варна за 8 часа и нещо. Как пък по целия свят никой не я оценява тази работа, че правят все по бързи коли и по-гладки пътища?

88

Аланкоолу

преди 5 години

Аз работих на АМ Тракия като инженер от 1980 до 1985 и модела изобщо не е съветски,а бедняшки.Всичко е изкопирано от американците,но изпълнението си е нашепско.С предложения за промяна на проектите от партийните другари и работа през пръсти .Пускове за рождените дни на бай Тошо на всяка цена за сметка на качеттвото.Така,че много поздрави на Нанков.

87

Iceblast88

преди 5 години

Аз имам един леко глупав въпрос - след като от 30 години се работи по стар модел - то тогава за всичките тези 30 години как нито един заплатополучател в министерството на транспорта, АПИ, КАТ, ДАИ и всичко останали комисии и агенции не му светна лампичката да направи нов модел или да заимства от друго място? Защо първо трябва да измрат десетки хора и тогава държавните *** да си размърдат тлъстите заплатополучаващи туловища? Къде спахте 30г.? Колко милиарда сме дали за заплатите ви?

86

Анонимен

преди 5 години

Каква е тая мания по високите скорости, не мога да разбера. За къде толкова сте се разбързали? 100 км е ОК, губите един час докато пътувате от София до Бургас, но какво от това, ако сте със семейството това е един спечелен час, в който сте близо до тях. Всеки ден губите часове пред компютрите, в пиене и за всякакви други глупости и се опитвате да наваксате всячески. ?!??!?!?!?!!?!?!??!!?

85

Анонимен

преди 5 години

По някои участъци на Тракийското море и 100 км. са много.Питам се дали да не карам по стария път вместо да се друсам по тая "магистрала"!

84

Анонимен

преди 5 години

Абе, то при такова изпълнение и 60км. са много ама...

83

Анонимен

преди 5 години

Да проектирането на пътищата по руски проект... А магистрала Люлин изпълнена по италиански проект от 60-те години на миналия век, за това нито дума.

82

Анонимен

преди 5 години

приветствам за 100 км макс.скорост ! само крути мерки в България трябват !

81

Анонимен

преди 5 години

Изглежда добре, като начало. Всяко нещо трябва да се актуализира с времето. Най-добре ще бъде, когато КАТ спре да прави седмични акции за скорост, за колани, за светлини, а започне да прилага всички тези акции, целия закон, в една всекидневна акция, както беше с пешеходните пътеки и е въпрос на време да доиде и резултата и всички да се дисциплинират, както се дисциплинираха с пешеходмите пътеки.

80

DEM

преди 5 години

Шосе с 90 градусови завои?! Уау. Това не е шосе, а лабиринт.

79

врата в полето

преди 5 години

Защо ли тъпите по принцип аМериканци са ограничили до 55мили/час..... щот' са им калпави магистралите ли ??????

78

Анонимен

преди 5 години

Щом има такава смъртност ясно по кой модел са правени пътищата.