Като строителен инжинер с над 35 години опит, 20 от тях в чужбина, аз ОБВИНЯВАМ най-вече клиента - АПИ или държавата. Те са тези, които контролират качеството на дизайн и строителство. Ако поръчаш евтин и нискокачествен път от строителя - това получаваш. Разбира се, има и мошенически номера от строителя, които клиента или си затваря очите или не ги разбира.
А някой от вас знае ли, че освен собственик на Трейс, този Н.Михайлов е Декан на Катедра Пътища в Университета по Архитектура, Строителство и Геодезия и всъщност е бая влиятелен чиляк!!!!! И на практика имаме ситуация, подобна на проблемите с лекарските грешки!?!?!?
Проблемен е и изхода от Владо Тричков и Ромча на тоя път.Там има завой на главния път и нищо не се вижда.Колко пъти трябва да станат там катастрофи,а те редовно стават,за да се направи нещо?
Даже пръста си няма да мръднем. Оставяме пътя да се разруши още малко. Следващият ремонт ще го направим, когато получим 50-60 милиона.
Цитат -" защо въпреки петте констативни протокола за проблеми в участъка на смъртта, не са взети мерки. И кой носи отговорност за състоянието на пътя - държавата или фирмата." Във всяка нормална държава, дори и в Турция, собственикът на фирмата строител вече щеше да е в затвора и неговите адвокати щяха да търсят споразумение за да избегне доживотния затвор с 20 г. затвор. В затвора щеше да са и контролира щите строителя. В БГ - Боко взема, на строител дава, народа жертва става.така му се пада.
Само, че не е скачал през мантинелата ,защото ТИР преди това е бил ремонтирал ,човек които е местен и кара пътна каза ,че самият тои се е поднасял с 5км в час
Ти ако знаеш тази фирма колко години е чакала ,,златната кокошка,, ако знаеш какви мъки е докато влезеш в играта....охх мъкааа ,мъкааа..
Това не е второкласен или третокласен път, това се води бул. Дунав, изхода на Своге към София. Пътят е със завои, там е пролом на река. Бай ви шофьор е имал 40 години стаж из България, не е да не знае къде е Своге и Дефилето. Просто е задрямал, влязъл е в насрещното и като се е събудил се е върнал рязко и скочил през мантинелата.
До жестока истинаДокато по стълбовете на Цариградско шосе не увиснат всички управляващи за 30г.на грабежи и разруха и техните приближени бандити нищо хубаво не ни чака-------------------Извинявай миличък - "всички управляващи за 80 години" СТИГА ВНУШЕНИЯ !!!
До Анонимен 90: Не си прав,............., не си прав!!!! Чети и ще прогледнеш! /малко обърках преди/
ПЪТЯ Е ПРИЕТ ОКОНЧАТЕЛНО СЛЕД АКТ 16 ПРЕЗ 2016-ТА ГОДИНА ОТ УПРАВЛЕНИЕТО НА БОЙКО ПРЕСТЪПНИКА!ТЪЙ, ЧЕ ОДОБРЕНИЕТО ЗА ПЪТЯ Е ПОЛУЧЕНО ОТ АПИ ПРЕЗ 2016-ТА ГОДИНА!
А Ахелой-Поморие ? 5 км я чакахме 10 години и накрая с ограничения на места от 60 км/ч. що за скоростен път? То и на стария си карахме с 60! ГЕРБ= малоумие
Николай Колев-Босия /пред парламентарна комисия за разследване/ :"...Не си давате никаква сметка за кръвта на хиляди невинни души, които са поставени на колене да търпят безобразията ви. Затова искам оставката на Московски!И вече искам оставката и на самия премиер Борисов.Това са истинските виновници. В моите граждански искания няма нищо политическо."
Трейс../г/Труп. При толкова взети пари..никой не е отговорен. Дали най скъпото в пътното строителство е рязането на лентички. Е главният резач вече няма да смее да реже. Язък ще закъса бизнеса на лентички и ножици
До Анонимен 86Да сме точни - 6 август 2014 г. Много ви се иска ББ да няма нищо общо с Трейс. Да, ама не, Трейс са му любимци. Печелят почти всички големи инфраструктурни проекти.
Знаех си, че проблема е в Орешарски, Путин, ..Римокатолическата черква, Чапаев, Петка ...и пр. ..
Пътят до Своге: 45 млн. прибрани левчета и положен асфалт за... градинки