110

БС

преди 5 години

Като строителен инжинер с над 35 години опит, 20 от тях в чужбина, аз ОБВИНЯВАМ най-вече клиента - АПИ или държавата. Те са тези, които контролират качеството на дизайн и строителство. Ако поръчаш евтин и нискокачествен път от строителя - това получаваш. Разбира се, има и мошенически номера от строителя, които клиента или си затваря очите или не ги разбира.

109

УАСГ

преди 5 години

А някой от вас знае ли, че освен собственик на Трейс, този Н.Михайлов е Декан на Катедра Пътища в Университета по Архитектура, Строителство и Геодезия и всъщност е бая влиятелен чиляк!!!!! И на практика имаме ситуация, подобна на проблемите с лекарските грешки!?!?!?

108

Анонимен

преди 5 години

Проблемен е и изхода от Владо Тричков и Ромча на тоя път.Там има завой на главния път и нищо не се вижда.Колко пъти трябва да станат там катастрофи,а те редовно стават,за да се направи нещо?

107

Трейс

преди 5 години

Даже пръста си няма да мръднем. Оставяме пътя да се разруши още малко. Следващият ремонт ще го направим, когато получим 50-60 милиона.

106

корупцията

преди 5 години

на герб лъсва навсякъде. Никога повече герб на власт, ако искаме да има България

105

смешници

преди 5 години

Цитат -" защо въпреки петте констативни протокола за проблеми в участъка на смъртта, не са взети мерки. И кой носи отговорност за състоянието на пътя - държавата или фирмата." Във всяка нормална държава, дори и в Турция, собственикът на фирмата строител вече щеше да е в затвора и неговите адвокати щяха да търсят споразумение за да избегне доживотния затвор с 20 г. затвор. В затвора щеше да са и контролира щите строителя. В БГ - Боко взема, на строител дава, народа жертва става.така му се пада.

104

до 106

преди 5 години

Само, че не е скачал през мантинелата ,защото ТИР преди това е бил ремонтирал ,човек които е местен и кара пътна каза ,че самият тои се е поднасял с 5км в час

103

До 101

преди 5 години

Ти ако знаеш тази фирма колко години е чакала ,,златната кокошка,, ако знаеш какви мъки е докато влезеш в играта....охх мъкааа ,мъкааа..

102

Анонимен

преди 5 години

Това не е второкласен или третокласен път, това се води бул. Дунав, изхода на Своге към София. Пътят е със завои, там е пролом на река. Бай ви шофьор е имал 40 години стаж из България, не е да не знае къде е Своге и Дефилето. Просто е задрямал, влязъл е в насрещното и като се е събудил се е върнал рязко и скочил през мантинелата.

101

Анонимен

преди 5 години

До жестока истинаДокато по стълбовете на Цариградско шосе не увиснат всички управляващи за 30г.на грабежи и разруха и техните приближени бандити нищо хубаво не ни чака-------------------Извинявай миличък - "всички управляващи за 80 години" СТИГА ВНУШЕНИЯ !!!

100

Апи

преди 5 години

До Анонимен 90: Не си прав,............., не си прав!!!! Чети и ще прогледнеш! /малко обърках преди/

99

1233

преди 5 години

До 1233Корекция - до Анонимен 93

98

Анонимен

преди 5 години

ПЪТЯ Е ПРИЕТ ОКОНЧАТЕЛНО СЛЕД АКТ 16 ПРЕЗ 2016-ТА ГОДИНА ОТ УПРАВЛЕНИЕТО НА БОЙКО ПРЕСТЪПНИКА!ТЪЙ, ЧЕ ОДОБРЕНИЕТО ЗА ПЪТЯ Е ПОЛУЧЕНО ОТ АПИ ПРЕЗ 2016-ТА ГОДИНА!

97

Поморие

преди 5 години

А Ахелой-Поморие ? 5 км я чакахме 10 години и накрая с ограничения на места от 60 км/ч. що за скоростен път? То и на стария си карахме с 60! ГЕРБ= малоумие

96

7

преди 5 години

Николай Колев-Босия /пред парламентарна комисия за разследване/ :"...Не си давате никаква сметка за кръвта на хиляди невинни души, които са поставени на колене да търпят безобразията ви. Затова искам оставката на Московски!И вече искам оставката и на самия премиер Борисов.Това са истинските виновници. В моите граждански искания няма нищо политическо."

95

Абе...

преди 5 години

Трейс../г/Труп. При толкова взети пари..никой не е отговорен. Дали най скъпото в пътното строителство е рязането на лентички. Е главният резач вече няма да смее да реже. Язък ще закъса бизнеса на лентички и ножици

94

1233

преди 5 години

До Анонимен 94Я пак...

93

АПИ

преди 5 години

До Анонимен 91: Не си прав,............., не си прав!!!! Чети и ще прогледнеш!

92

1233

преди 5 години

До Анонимен 86Да сме точни - 6 август 2014 г. Много ви се иска ББ да няма нищо общо с Трейс. Да, ама не, Трейс са му любимци. Печелят почти всички големи инфраструктурни проекти.

91

Пешо

преди 5 години

Знаех си, че проблема е в Орешарски, Путин, ..Римокатолическата черква, Чапаев, Петка ...и пр. ..