150

Друг

преди 5 години

Плюс..на всичко построено табела кой строил,кога за колко. Едно време Кольо Фичето не го е било срам да си пише името. Още..кой приел кога,даже снимки кой реже ленти.Народа да вижда да знае..ако реши да им пи кае на табелите пък и преди избори да напомнят.Е ако е хубаво направено пък ще им благодари.Нали няма причина някой да го е срам да е на тези табели,....ако е честен!! Сега е пълна анонимност

149

Схемата

преди 5 години

Всъщност голям частен бизнес в България няма. Всяка голяма фирма (частна), която е изпълнител на държавни поръчки задължително може да бъде проследена по роднински, банкови или какви да е линии до някой шеф на държавна агенцийка, министър, депутат, общински съветник, кмет и т.н.Тези фирми са частни само на хартия, на практика са държавна собственост или по-скоро собственост на някое мистериозно държавно лице, което след държавната поръчка се оказва с 2 апартамента по-богато.

148

Анонимен

преди 5 години

Кой не прибира пари в България вече? Съседа ми е на държавна работа. Работи по 5 минути на месец, колкото да се отчете и да си вземе заплатата. Получава 600-700 лева. По цял ден се оплаква от държавата, че крадяла... а не крадели и той същия от държавата? 1/3 от населението работи държавна работа. На 1 работник по 3 шефа. Всеки от тях по цял ден пие кафе и пуши цигари. Накрая взема заплата и мрънка... А за татко и братко с частния бизнес като тоя случай да не говорим.

147

Анонимен

преди 5 години

До Анонименедни превишени 13 км. Които на нормален път изобщо не биха се почувствали и не биха причинили проблем--------------Да, на прав, равен и сух участък щеше да може и с 60. Само че там е наклон, завой и е валяло дъжд. Така че вината си е на заспалия президент на транспортна фирма.

146

Друг

преди 5 години

Когато фалира такава безотговорна фирма това ще е урок и за другите. Ще се прави по добре е комисионната ще стане 5% а не 50. По малко ще крадат няма начин.Но никой няма да им даде половината.Надзора задължително втората класирана фирма те имат интерес да довършат обекта,а не лелки от общината.Плюс 20% от сумата стои в банка- гаранция.

145

Анонимен

преди 5 години

До Абе...шофьора карал с 41 при знак 40---------------Е, и? Шофьорът е длъжен да прецени с колко да кара, знакът дава максимално разрешена скорост, а не безопасна скорост. За всеки автомобил безопасната скорост е различна.

144

ТРЕЙС

преди 5 години

Само посмейте да ни пипнете.

143

Абе...

преди 5 години

В такъв случай в норм свят се взема лиценза на фирмата ( и всичките и възможни превъплъщения).Финиш на всякакви държ поръчки.Трябва зануляване.Този собств. да може само да работи сам с лопата.Но..нали знаете обвързаности зависимости.В Итали взеха лиценза заради моста.А да видим тук кой на КОЙ ще вземе.Виновен шофьора карал с 41 при знак 40!! И нямал лист случаен превоз!!Ама лист случаен Вожд ....е това е важно!!

142

А

преди 5 години

Лентореза какво изскимтя по въпроса?

141

Iceblast88

преди 5 години

До 143А кои дава тия поръчки на отбрани частници?А кои носи отговорност за това как се харчат парите на данъкоплатеца?А кои приема законите и ги прилага бе?Кои е виновен когато някой майстор не си свърши работата по ремонта у вас?Ти нали, защото си спал и не си гледал като си го приемал.Разбира се, че частника ще спести, затова си има контрол по качеството, нещо което хора които не са работили в производство няма от къде да го знаят!Вината за приета калпава поръчка е на приемащия!Да не е спал!

140

Тихомир

преди 5 години

Да вземат отговорните Господа да минат и с влак от София до Мездра, за да видят как на места се движи наклонен на сигурно 30 градуса.

139

Чехите вече ги съдят

преди 5 години

Трейс отидоха в Чехия да строят, по проект за 11 млн. Евро , чехите сега от май месец ги съдят за този проект -до 10 млн лева иск ! Смятай. Трейс се надяват за извънсъдебно споразумение, пише го в техно изказване. Нашите колко години ги търпят , никакъв контрол и санкции, никаква работа от нашите институции. Сигурно е ясно защо. Лошото е, че като си вземат парите чехите, трейс как ще покрие загубите ??? С още по-лошо строителство. Сигурно отдавна го мислят това...на наш гръб е всичко.

138

Анонимен

преди 5 години

До Iceblast88 142А КОГА ще почнат да търсят "отговорност" от частниците, които се навъдиха, защото "държавата била лош собственик"? Продъниха ни ушите с тази мантра! А частника НИЩО ДРУГО НЕ ГО ИНТЕРЕСУВА, ОСВЕН ***-ЧАЛ-БА-ТА!!!! НИКОГА И НИЩО ДРУГО! И докато в държавноо предприятие можеш да смениш един провалил се директор или да го вкараш на топло, то частника не можеш да го уволниш! А той после с парите си, които е откраднал от нас по живо и здраво си излиза не-ви-но-вен! На ви "демокрация"

137

Iceblast88

преди 5 години

Докато нямаме закон за персонална отговорност на държавния *** такива ужаси ще са ежедневие за нас в България!Докато не започнат да търсят отговорност на *** които се разписват и приемат държавни обекти и по този начин застрашават живота на данъкоплатците,те ще продължават да се разписват за приемане на пътища, мостове и тунели където не са стъпвали и да не им пука за това,че могат да загинат стотици!И докато не започнат да ги съдят за немарливост и предумишлено убийство ще е така!

136

Ми

преди 5 години

В батьовата фирма "Трейс" обичат парите повече от майките и бащите си, какво качество на настилката очаквате след голямото крадене?

135

Абе

преди 5 години

До 139/ан/Прав си!! Как горе долу се смята една поръчка строителна.Пътища,чистене на реки,саниране..,напримет пише се 10 мил. 2мил за лентички 1 за ножици. 5 за материали заплати и 2 печалба за фирмата.Всеки инж в дадена област за 1 ден може да сметне реалната стойност.Срамота бе да се дават за саниране по 300+ лева на квадрат.Дедото санира къщата си излезе му малко под 100.Значи описаната форм. е вярна.Е при него нито ленти нито ножици имаше,их как се мина човека

134

Анонимен

преди 5 години

Как ще се строи и ремонтира качествено?Дал си една голяма част от парите под масата за да вземеш поръчката и затова си изпилил качеството,заплати на хората,материали и какво ли не за да остане нещо.И затова в тежки случая ,като този мрем.Мафията ни е гепила яко и няма изход.

133

Анонимен

преди 5 години

НА ИВАНЧЕВА И ПОВДИГНАХА ОБВИНЕНИЕ СЛЕД МЕСЕЦИ!!А ТУК ОЩЕ РАЗСЛЕДВАНЕТО НЕ Е МИНАЛО И ВЕЧЕ БЪРЗАТ ДА ПОВДИГНАТ ОБВИНЕНИЯ НА ШОФЬОРА БЕЛКИМ ЗАМАЖАТ ОЧИТЕ НА ХОРАТА И СЕ ИЗМЪКНАТ ОСНОВНИТЕ ВИНОВНИ ОТ АПИ ЗА ДА НЕ СЕ ВРЕДИ НА ИМИДЖА НА БОЙКО И СИЕ!

132

УАСГ

преди 5 години

До БС:Извинявам се,че не съм се изразил правилно,за да разберете,какво имах предвид! Сериозно го казвам!Така описаната ситуация с този човек създава зависимости между негови студенти,колеги и самият него.Да го кажа още по така-високото му положение и нормалните връзки с колегите пътищари предопределя едно по"свойско"отношение. Имам дребен опит с ОПпоЗОП.Вметвам, че като подпишеш договор по ЗОП /и не само/ ТРЯБВА ДА СПАЗВАШ НАРЕДБИТЕ И ЗАКОНИТЕ дори да си"спал"при оферирането.Защо фалира Гърция??

131

Анонимен

преди 5 години

ТРЕЙС СА ЕДИН ПРЕСТЪПЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ НЕ СЛУЧАЙНО ПРЕДИМНО СВЪРШВАТ С МАЛКА ПЕЧАЛБА ГОДИНАТА ЗА ДА НЯМА ЗА МИНОРИТАРНИТЕ АКЦИОНЕРИ И ДА НЕ ПЛАЩАТ ДАНЪК ПЕЧАЛБА!НО ОБЕКТИТЕ ИМ ГИ ПРИЕМА АПИ!! 99% ПРЕСТЪПНОСТТА Е В АПИ ЩОТО АКО АПИ Е НЕДОВОЛНО ТРЕЙС ЩЕ ИЗГРАДИ НОВ ПЪТ АКО ТРЯБВА!НО ВСИЧКИ ЗНАЕМ ТИЯ КОМИСИИ КАК ПРИЕМАТ ОБЕКТИТЕ НЕ САМО НА ТРЕЙС!АПИ ИНСПЕКТОРИТЕ ПРИЕЛИ ОБЕКТА УБИХА ТЕЗИ ХОРА! УТРЕ НА МЯСТОТО НА ТЕЗИ УМРЕЛИ МОЖЕ ДА СМЕ НИЕ ЗАРАДИ АПИ ОТНОВО И ОТНОВО!