43

Анонимен

преди 6 години

Като станат по-масови електрическите автомобили и нещата ще се оправят.Какви са тия безумия които се предлагат от по-долу пишещите.20 лева билетче за градски транспорт,5000 данък за кола,и застраховка от 20000 лева на година.Мислете реално.Преди 7-8 години студенти от ТУ софия показаха преправено рено баничарка на ток.Цялата работа струвала 7-8 хил лв.Значи "топлата вода" е открита.Трябват само разумни инвестиции ,помощ от държавата и желание от гражданите.

42

Край

преди 6 години

Съгласен съм донякъде с трудовака - само това за безплатните неща - не. Безплатен обяд няма.

41

Анонимен

преди 6 години

Със забрани не става, защото никой в БГ не ги спазва, а както бе казано по-долу, няма и контрол върху спазването на правилата.Истината е да се бръкне дълбоко в джоба на шофьорите, защото българинът разбира единствено от това.

40

Един българин

преди 6 години

Не знам как е по света, но моето домакинство отделя средно по 2000 лева на година за транспорт. Не знам как пътуват тези на които им стигат по 700 лева, но на мен определено не могат да ми стигнат! Сигурно имат връзки с Фандъкова?

39

Анонимен

преди 6 години

ГЕРБ е партия на селяните и автоталибаните, което често е едно и също.Именно заради това се толерира постоянното нарушаване на правилата, ЛИПСАТА НА какъвто и да е КОНТРОЛЗатова си затварят очите за паркирането по тротоарите, което е повсеместно в цяла София.В никой европейски град не можеш да влезеш с раздрънката си и пушеща кола в ЦЕНТЪРА.Това го има само в Тиквеното царство на корупцията и простите ***, ***-та без правила - България.

38

Трудовакъ

преди 6 години

Е те там е проблема. В София с ГТ е по-скъпо отколкото с кола. Това се променя така:1. Безплатен ГТ.2. Безплатни подземни и надземни паркинги за навлеците от Перник и подобни.3. Изземване на СУМПС от лицата, представили в МВР неистински документ за завършен 8 клас. Тук политическата класа ще нададе дивашки вой, щото губят ценен мат'рял - гласоподаватели под строй!4. Разсредоточаване на централните учреждения, министерства и ведомства - както е в Германия, Белгия-не може всичко да е в София!

37

Анонимен

преди 6 години

До Край 35Съгласен с всичко без т.2 Вече ти написах това по долу. Притежанието на кола в БГ никак не е евтино, дори се доближава до тези в Европа. Изключвам разбира се моргите по пътищата, които са около 80%По строг контрол при прегледите и промяна на данъците на база възраст на автомобила ще свършат перфектно работата. Така е в Европа, съответно въздуха им е по чист

36

Край

преди 6 години

Данъка в България за кола е ненормално направен. Тоарег /товарен бил/ данък 15лв. на година. 30 годишен барутник без катализатори, гърнета и пр. пак толко. Новичка градска кола - 300 лв.

35

Анонимен

преди 6 години

Чрез колата българинът избива комплексите си, а чрез жилището няма как да стане.Затова всеки има кола - да се доказва на пътя пред подобни на него.

34

Анонимен

преди 6 години

Крайно време е Центъра на София да се затвори напълно за автомобили. Без изключения. Защото има ли вратичка за някои се нарушава от всички. Така е в Европа.Колите да се изнесат по Околвръстното и разните тангенти. Градът е за ХОРАТА.

33

Край

преди 6 години

Е те там е проблема. В София с ГТ е по-скъпо отколкото с кола. Това се променя така:1. платено паркиране в ЦЕЛИЯ град.2. данъка за кола по-десет нагоре;3. прегледите като в Германия.4. кола на тротоар, в градинка на площадка - директно в Надин.Парите от горното в ГТ. Повярвайте ще ви олекне. И на дишането и на игрите на децата ви навън и на портфейла ви.

32

Анонимен

преди 6 години

До Край 27Еми то и сега е скъпо:За нова кола 105кс данъка е около 400 лвГражданска около 250-300 лвКаско - 2000-2500 лвВинетката въобще не я броя. Ти колко по скъпо искаш да станат? Аз пък съм да изравнят билета на ГТ като в Европа 4-5 лв. Тъкмо ще има пари за инвестиции за нови мотриси и автобуси. Така добре ли ще е?

31

Транспорт

преди 6 години

Не става много ясно дали статистиката е за разходии за транспорт или разходи за колата. Май става дума за разходи за транспорт, а в България общественият транспорт е много зле, скъп, мръсен, бавен, нередовен и все по-влошаващ се. По всичко личи, че целта в София е всеки да се качи на личния си автомобил, а от градският транспорт да остане само метрото.

30

Анонимен

преди 6 години

Факт, с къща не можеш да се състезаващ срещу другите първобитни хора по улиците!!

29

Край

преди 6 години

Главния архитект на Хамбург каза следното: "Нямам лична кола - излишно скъпо ми е да я държа в града и да я поддържам". Ползва градския транспорт, а когато пътува извън града си наема каквато му е необходима.Доста далече сме от това отношение към автомобила.

28

Анонимен

преди 6 години

Вие кво искате?Да няма автомобили?Само милионерите с мерцедеси последен модел и тва е.Като в Северна Корея.Другаре от там казаха че ще им трябва матрял за ядрените опити и ударни отряди на пироги да громят американците.Що не отскочите до там да видите добре ли е?

27

Анонимен

преди 6 години

Просто на повечето хора ГТ не им върши работа. Ако трябва да сменя 2 превоза в посока, то излиза по скъпо от собствената ми кола. Няма смисъл.Откакто почнах да се придвижвам с моя собствен автомобил и настинка не знам какво е. ГТ е развъдник на болести! Това че стигам по бързо, за където и да съм тръгнал също е съществен плюс

26

Реалист

преди 6 години

Заглавието е пак манипулативно. На гражданина от ЕС, колата излиза по-скъпо, отколкото жилището. За кола 6,3%, за дома 5,5%. Българинът не прави изключение. Разбира се мизерията в България дава отражение и на тази статистика, например по брой коли на 1000 човека, ние сме на опашката в Европа, заедно с други 4 държави. При подръжката на дома и колата е същото, като задължителните плащания за колата натежават доста в общата сума.

25

Край

преди 6 години

Единствения начин да се оправи транспорта в София е да се направи скъпо да имаш кола и парите от това да се налеят в градския транспорт. Ежедневно в града се регистрират коли, които няма как да се паркират законно защото местата са по-малко от колите.

24

Анонимен

преди 6 години

Бай *** без кола не може. Затова трафикът в София вече е невъзможен.Напълни се със селяни, които си ходят с колите на работа, при положение че има метро и градски транспорт.Ама те на село такива неща не са виждали