63

Няма край от Край

преди 6 години

Няма край от Край! Статия за разпределението на разходите на домакинствата в България и ЕС, но Край пак се опитва да ни внуши неистини за колите и за чистотата на въздуха. Колко процента от разходите на домакинствата в ЕС е чистотата на въздуха? А в България...

62

край

преди 6 години

Вярно е че темата за колите и организацията на транспорта в София ВИНАГИ ме запенва здраво. За мен това че не можем да се справим с тази организация е симптом за това че българите не можем да организираме общество и държава. По въпроса с колите задръстванията и паркирането София стои по-зле от Истанбул, Белград и Букурещ. В Момбай може би е по-зле.

61

До 60 лъжеинфото

преди 6 години

Въглродният оксид се получава се при непълното изгаряне на въглища, природен газ и дървесни материали. Автомобилите също произвеждат въглероден оксид. Тези 65% за България ги дава една публикация на правителствен сайт, но реално няма такава статистика за България. Най-вероятно където има по-висока концентрация на въглероден оксид, дела на автомобилите в него е под един процент.

60

Истината

преди 6 години

Истината е, че по разходи за жилището, България е под средното за ЕС, но е на 16-то място сред 27 държави включени в тази статистика, т.е. горе-долу по средата.

59

Анонимен

преди 6 години

Щом прогресивните умнокрасиви сили (и Кмета) са се заели с въпроса за чистотата на софийския въздух аз съм спокоен.

58

ИНФО за шофьори

преди 6 години

Въглеродният оксид е безцветен, горящ газ, без миризма. Образува се при изгаряне на различни видове горива при недостиг на кислород.Здравни ефекти Въглеродният оксид реагира бързо с хемоглобина на кръвта, образувайки карбоксихемоглобин. Реакцията протича със скорост 200 пъти по-бързо отколкото тази на кислорода с хемоглобина. Намалява работоспособността на човека. Той е токсичен газ.Източници Най-голям източник е автомобилния транспорт над 65% от общото емитирано количество

57

до 55

преди 6 години

Ами аз не съм лежал толкова върху жена си, колкото под колата.

56

Истината

преди 6 години

Статията е какви са разходите на домакинствата, а не за избиване на комплексите на Край, повтарящ като папагал едни и същи нелепици под всяка статия, в която се споменава кола или чист въздух. Какво е важното в тази статистика? Важното не е показано, а това са къде са най-големите разходи в България, средно за ЕС и в по-богатите държави. В България най-големият разход е за храна, както и за ток, вода, телефон, отопление, докато средно за ЕС тези разходи са много по-малки като процент.

55

Обективен

преди 6 години

Разходите за транспорт на българина са голями заради ниските доходи. Без транспорт и храна не може и плащаш колкото имаш, а това е огромен процент от мизерните доходи. В другите държави от ЕС, плащат много повече и за транспорт и за храна, но процентите са по-ниски заради доста по-високите доходи. Тенденцията при колите за България е ясна - колите сега са доста малко, сравнено с подобни държави и градове в ЕС и очевидно ще се увеличават, особено при все по-влошаващия се обществен транспорт.

54

Анонимен

преди 6 години

до 51И за едно "спокойствие сутрин" тровиш всички наред, вкл. твоите си деца. Разходи се в някоя "бяла" държава - хората карат колело, използват гардски транспорт, вървят пеша, липсват задръствания и въздуха става за дишане. Какво ти пука какви хора има в метротото? Те имат право да бъдат там точно колкото и ти! И за справка метрото в София е 100 пъти по-чисто и поддържано от повечето метра в Европа, които хората си ползват и не им пречи. Както казах аман от снобария!

53

маке

преди 6 години

малка корекция "по любима от жената"

52

Анонимен

преди 6 години

До 46 - Това с баничарката е смешен пример...

51

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 48Зимата въздуха не става за дишане от въглищата за отопление. Пълна забрана за тях!

50

Динко

преди 6 години

Мерцедес 600SL паркиран пред панелка!Българска работа!

49

Анонимен

преди 6 години

До От Трудовъкъ до КрайНе виждам, как безплатен градски ще намали престъпността. Картата в София, не беше ли нещо от 50 лева на месец ?

48

Анонимен

преди 6 години

48 - Някой хора искат спокойствие в автомобила си, особено ранно сутрин. Нещо, което не можеш да имаш в градския. Да не споменаваме, че там пускат всеки вмирисан бездомник, напушени тийнейджъри и ***...

47

От Трудовъкъ до Край

преди 6 години

Безплатен обяд действително няма. Но като се сметнат ползите и вредите, безплатен ГТ е по-добре. Тук включвам не само чистия въздух, по-малките нива на шум, но и рязкото намаляване като ефект на белодробните и подобни заболявания. Ще намалеят и ПТП-спасения живот, колега, вярвам ще признаеш си струва цената. Престъпността също ще намалее, това са спестени пари, които ще отидат за субсидиране на ГТ. Ще се разтовари пътната полиция (също икономии, и то не - малки). И т.н. и т.н. Така че пари има!

46

Анонимен

преди 6 години

Кои направи тази сметка ? Това цената на горивото ли е само ? Защото предложената сума (7.6% от 11000 лева, или 836 лева) ще успее да покрие застраховките, смяната на маслото и едно посещение в автомивката. А всички останали посещения, нови гуми, винетки, тол такси в случай на пътуване в чужбина, ремонти, бои, ароматизатор Борче, такси за паркиране, както и двата най-големи разхода - гориво и цената на автомобила.

45

Анонимен

преди 6 години

Българина е сноб - иска да се покаже, да му завиждат. Българина го е срам да иде пешком на 200 м да си вземе децата от градина - той се качва в колата и отива та всички да го видят ,че КОЛА кола. Българина ходи сам с кола на работа . Може да се кооперира с колеги, да хване автобус или метро, но това му е под нивото. Затова и в градовете въздуха зимата не става за дишане, ама на него не му пука - друго си е да се качи на трошляка и да иде на кафе в квартала за да се покаже.

44

Ethash

преди 6 години

Как се оплаквате от ГТ в София като той е в пъти по-удобен и евтин от този във Варна? Ако имахме такъв ГТ наистина щях да си зарежа колата с това постоянно дране.