83

До Ави

преди 6 години

Не ни слагай под общ знаменател. Не всички имат толкова елементарно мислене. Който иска да робува на колата си, да се оправя. Не ми пречи да ползвам градски транспорт, обожавам да ходя пеш, колелото е страхотен начин за спортуване и придвижване.Иначе, статията е доста забавна, но предпочитам да чета вицове. Ако не е проблем за Анисия Иванова, моля да посочи източници на информацията.

82

До 76 Ави

преди 6 години

Вземи си смени средата. Всичко това, което го пишеш, че е типично за българина, за мен е напълно непознато. Никой от моите познатии не се притеснява да пътува с градски транспорт, но също така никой не смята, че трябва да пътува непременно с градски транспорт, защото така е харесвало на Ави и Ави-подобните. Българите не са комплексирани, както ти се струва, с малки изключения, които твърдят по форумите, че българите били комплексирани и т.н. и т.н.

81

Боби свищов

преди 6 години

Да кажа и нещо и аз аз съм на 41 годинки и имам авто къща в Свищов продавам добре колици и се изкарват бая мангизи българинат арчи доста за колици и ми званят и питат бат боби има ле нещо читаво събрали сме парици и дака гълтам мангизите и аз подържам автомобила си защоъо с него ловя пиченца из града возя ги говоря им за моя бизнес как се изкарват кинтите и те неспират да ме тъсят чера ги по кафенце да имам очи да си искам да ги лупкам колицата ми е любима и влагам в нея но пък ловя пичета

80

Динко

преди 6 години

Остави колата, ами бая мъже не обръщат внимание и не жените... После защо ходели при комшията

79

П.Петров

преди 6 години

Аз пък карам колело! В града стигам по-бързо от градския траснспорт, не се бутам с миришещи и изпотени тюлени и карам през парковете.

78

Динко

преди 6 години

Значи купил съм си велосипед за 1000+ лева и много хора гледат с надсмешка на това,че карам колело!Също имам познати хора,които карат коли за по 50 000+ и си купуват гуми втора ръка!Жалка работа,селски манталитет!

77

Анонимен

преди 6 години

.......... е комплексар тотален

76

Анонимен

преди 6 години

Всеки е на кола,щото градския транспорт е *** и е скъп. На цената на хиляда билета си взимаш някой трошляк и си кибичиш в задръстването.

75

Анонимен

преди 6 години

Евростат: За българина колата е много по-любима от дома!===Ето затова се махнах, защото сте прасета. Шоферски прасета.

74

Ави

преди 6 години

За българина/българката ходенето пеша или с градски е крайна форма на унижение. По-добре да потънеш в земята от срам. Друго си да теглиш едно потребителско кредитче за купчина ламарини, докато вноскта за жилището ти е с двеста лева по-малко. Това е реален случай на приятел, който ми иска пари защото на мерцедеса взе, че му светна и някаква лампа. Просо българина е толкова комплексиран, че е готов да гладува, но не и да ходи с градския. Това за него е унижение, а не че е *** на ***. Това е Ок.

73

Начало

преди 6 години

До Край1. Точно трошките ще се замразят по местата си.2. по 10 - веднага сменям колата за 20 годишна.3. Не е проблем.4. И общината фалира от загубени дела.

72

Анонимен

преди 6 години

Българинът без кола не може. Така както дядо му не е могъл без каруцата.Ходенето пеша е за европейците. Българите са от по-високо ниво.За тях ходенето пеша е унижение.

71

Благо

преди 6 години

Така е!Може тапетите му да са от комунизма, но колата трябва да е на ниво.Познавам доста такива хора. Не мога да кажа, че при всички е така, но голяма част от мъжете в България, обръщат повече внимание и заделят средства за автомобила си.

70

Анонимен

преди 6 години

Не е по-любима, а иска постоянни разходи за поддръжка. Евростат са.....

69

Анонимен

преди 6 години

До Обективен 69Предрасъдъка може да се дължи например на това, че старите коли ппокриват много по-ниски норми за чистота на въздуха, за безопасност, че на гаранционна кола не можеш да и отрежеш катализатора (което си е български национален спорт).

68

Обективен

преди 6 години

Голям проблем за България е, че даже и когато нещата в България са близо до средните за ЕС, както е с разходите за транспорт и за дома, пак се намират нихилисти мразещи България и българското. Те лесно се разпознават по използваните определения за България и българите, като например ***/***, таралясник/бангия за колите, *** за България и т.н. Заради такива като тях е трудно в България и много неща не вървят.

67

Обективен

преди 6 години

Всъщност и в другите страни на ЕС масово се карат така наречените от някои тук, "таралясници". в България са повече, но това не променя фактът, че навсякъде по света, вкл. и в ЕС, се карат стари коли. Разбира се "таралясник" се използва от не особено образованите хора, за които "таралясник" е синоним на по-стара кола. Проблемът в България е, че всеки малък разход за каквото и да е, за храна, за жилището, за колата, за ток, за отопление и т..н, е реално голям процент от разходите на българина.

66

Таню

преди 6 години

Е, не моеш свали *** от любимия тaраляс... Нали веднага ше му се свият топчетата за пинг-понг, че е едно голямо нищо без ламаринкята?!?...

65

Дарвин

преди 6 години

Аз ще ви оправя :)

64

Хайде по-сериозно, а

преди 6 години

Да се чете: "Евростат: За ПРOСТИЯ българин колата е много по-любима от дома!"Всеки нормален човек възприема колата просто като инструмент за придвижване. Селтиците, който живеят в коптор в Люлин, но карат скъп модел кола осма употреба не ги коментиране. Те са ....