До До 58 Елементарна математика показва следното:Нека имаме 3 млн (3 000 000) електрически автомобила в България. (някаква фантастика)За да заредиш всеки седно по 22 KW (20 за по слено смятане). Това прави 60 000 000 kw да ги заредиш по 1 път.Ако погледнеш сайта на АЕЦ козлудуй. От блок 5 и 6 имаме за месец февруари почти 3 млрд. kw/h произведена енергия. Имаш достатъчно близо 2 зареждания на ден на всички автомобили само от АЕЦ-а, който генерира по-малко от 50% от енергията в страната.
След 5 год. батерията ще се разреди и трябва подмяна. тогава ще Ви стане ясно , колко голяма е тая далавера - ел. автомобил.далавера - дрънци.същата тъпотия като бит койн.
300км ама на равно я да тръгне тоя електромобил по пътя Асеновград -Смолян до Пампорово я стигне я не
Кви 6 лева бе ? Батерията която струва мама и тате е КОНСУМАТИВ и е редно да се включи като амортизация в цената на пробега. Батериите имат ограничен брой презареждания, после драстично им пада пробега, а са доста скъпи
Да ама не...300 км в идеално време, без климатик, на автопилот със 120, без фарове, на гладка магистрала без баири, без изпреварване на колона от тирове... по- реално е към 150 км в българските условия. Ако сметнем и цената на тока....ако искаме да имаме чист въздух и природа, то трябва да започнем от инфраструктурата, забрани за кадящи варели по пътищата, по- високи изисквания за регистриране на големи двигатели. Иначе с тия електрокарчета само е някак си като на свинче звънче работата
Ще забранят зареждането от домашната мрежа и ще сложат акциз върху тока за електромобили. Сега е само зарибявката, като при дрогата. И наказание - затвор за зареждане с безакцизен ток.
Нищо не става от тия електрокари за сега. Зареждаш 8 до 10 часа за да караш 200 до 300 километра. До Варна трябва да пътувам два дни с електрокаруца а с обикновен автомобил за 7 , 8 часа. Но, мерси. Когато ги направят да се зареждат за 1 час и пробегът да бъде 1000 километра тогава могата да казват правиме електромобили за сега са електрокаруци.
Една мутра си купила елавтомобил.Попитали го:-Как е братче?Абе,супер е ама удължителя до Варна ми легна скъпо!
Батерия на тесла с капацитет 100kw за зареждането и ще са нужни поне 120kw. А сега сметнете колко ще струва едно зареждане. По близо е до 60 лв а не до 6 лв.
До ТъпакВъзможно е. Имам колега, купи си BMW i3. За една седмица до работа и обратно покрива 150 мили ( около 250 км), , казва че зарежда ток за около 4 паунда.
Напротив чели сме много за електроавтомобилите. Първо няма още инфраструктура за подобни автомобили. И където на запад има, тя е за да покрие минималното количество такива автомобили. Освен това, ако махнеш всички коли и на тяхно място сложиш електрически, ще колабира електроснабдяването навсякъде. Няма държава която да може да поддържа подобен товар. А само с перки и слънчеви батерии не става. Трябват АЕЦ-и и ТЕЦ-ове, но запада иска без тях - е без тях не стаа.
Че, то у Европата вече си вървят хибридните автомобили, бе!Разход на гориво между 5-6 литра на 100км, плюс ниски застраховки и нисък пътен данък.Ползата е безпорна!Предполага се, че до 2030 г. всички автомобили ще са електромобили!
Един наивен въпрос към г-жа Фъндъкова:Като с електрическия автобус ще бъде по-евтино,цената на билета за него ще бъде ли намалена поне наполовина???
Днес, обновете си информацията. По 84 няма електробус, защото същия замина за Пловдив на тестове. Но на самото летище София между Т1 и Т2, шатъла е електробус. В същото време този който сте го писали в Бургас вече е в София и се движи тестово по линията на тролейбус 11, редом с останалите тролейбуси. Та не е лошо преди да публикувате нещо, да си обновите информацията или просто да използвате достоверни източници. Предполагам че може и още грешки да има за другите видове превозни средства.
Бих ви посъветвал да почетете още малко за електромобилите освен всички неща които сте чели досега. Не е вярно, че производството на батерии е толкова мръсно, не е вярно че са маломощни, не е вярно че батериите се сменят често и не са на сметка. Също така не е вярно, че произведения ток за тях пак замърсява. Има много проблеми и недостатъци, но въпреки че са още в своята зора електромобилите са напълно използваеми, както се доказва в развитите държави като Норвегия примерно. Най-доброто предстои
Пътуваме от София до Варна за 6 лева – с електромобил