74

Грешка

преди 5 години

До До 58 Елементарна математика показва следното:Нека имаме 3 млн (3 000 000) електрически автомобила в България. (някаква фантастика)За да заредиш всеки седно по 22 KW (20 за по слено смятане). Това прави 60 000 000 kw да ги заредиш по 1 път.Ако погледнеш сайта на АЕЦ козлудуй. От блок 5 и 6 имаме за месец февруари почти 3 млрд. kw/h произведена енергия. Имаш достатъчно близо 2 зареждания на ден на всички автомобили само от АЕЦ-а, който генерира по-малко от 50% от енергията в страната.

73

555

преди 6 години

След 5 год. батерията ще се разреди и трябва подмяна. тогава ще Ви стане ясно , колко голяма е тая далавера - ел. автомобил.далавера - дрънци.същата тъпотия като бит койн.

72

Rrr

преди 6 години

Когато електромобилите станат масови цената на тока ще се промени

71

Анонимен

преди 6 години

Това нещо става само да отидеш на пазар

70

Анонимен

преди 6 години

300км ама на равно я да тръгне тоя електромобил по пътя Асеновград -Смолян до Пампорово я стигне я не

69

Анонимен

преди 6 години

Кви 6 лева бе ? Батерията която струва мама и тате е КОНСУМАТИВ и е редно да се включи като амортизация в цената на пробега. Батериите имат ограничен брой презареждания, после драстично им пада пробега, а са доста скъпи

68

РВ

преди 6 години

Да ама не...300 км в идеално време, без климатик, на автопилот със 120, без фарове, на гладка магистрала без баири, без изпреварване на колона от тирове... по- реално е към 150 км в българските условия. Ако сметнем и цената на тока....ако искаме да имаме чист въздух и природа, то трябва да започнем от инфраструктурата, забрани за кадящи варели по пътищата, по- високи изисквания за регистриране на големи двигатели. Иначе с тия електрокарчета само е някак си като на свинче звънче работата

67

Анонимен

преди 6 години

Ще забранят зареждането от домашната мрежа и ще сложат акциз върху тока за електромобили. Сега е само зарибявката, като при дрогата. И наказание - затвор за зареждане с безакцизен ток.

66

евтиния

преди 6 години

А ЕЛЕКТРПОМОБИЛА КОЛКО СТРУВА? НЕ СА ПО ДВА ЗА ЛЕВ, НАЛИ?

65

Анонимен

преди 6 години

Нищо не става от тия електрокари за сега. Зареждаш 8 до 10 часа за да караш 200 до 300 километра. До Варна трябва да пътувам два дни с електрокаруца а с обикновен автомобил за 7 , 8 часа. Но, мерси. Когато ги направят да се зареждат за 1 час и пробегът да бъде 1000 километра тогава могата да казват правиме електромобили за сега са електрокаруци.

64

Мдааа,

преди 6 години

при субсидирана от държавата цена на ел. енергията, може!

63

Анонимен

преди 6 години

Ами те явно са като безжичните телефони-все на захранващия кабел висят.

62

Анонимен

преди 6 години

Една мутра си купила елавтомобил.Попитали го:-Как е братче?Абе,супер е ама удължителя до Варна ми легна скъпо!

61

haha

преди 6 години

Батерия на тесла с капацитет 100kw за зареждането и ще са нужни поне 120kw. А сега сметнете колко ще струва едно зареждане. По близо е до 60 лв а не до 6 лв.

60

От Лондон

преди 6 години

До ТъпакВъзможно е. Имам колега, купи си BMW i3. За една седмица до работа и обратно покрива 150 мили ( около 250 км), , казва че зарежда ток за около 4 паунда.

59

До 58

преди 6 години

Напротив чели сме много за електроавтомобилите. Първо няма още инфраструктура за подобни автомобили. И където на запад има, тя е за да покрие минималното количество такива автомобили. Освен това, ако махнеш всички коли и на тяхно място сложиш електрически, ще колабира електроснабдяването навсякъде. Няма държава която да може да поддържа подобен товар. А само с перки и слънчеви батерии не става. Трябват АЕЦ-и и ТЕЦ-ове, но запада иска без тях - е без тях не стаа.

58

"-"

преди 6 години

Че, то у Европата вече си вървят хибридните автомобили, бе!Разход на гориво между 5-6 литра на 100км, плюс ниски застраховки и нисък пътен данък.Ползата е безпорна!Предполага се, че до 2030 г. всички автомобили ще са електромобили!

57

Анонимен

преди 6 години

Един наивен въпрос към г-жа Фъндъкова:Като с електрическия автобус ще бъде по-евтино,цената на билета за него ще бъде ли намалена поне наполовина???

56

Инфо

преди 6 години

Днес, обновете си информацията. По 84 няма електробус, защото същия замина за Пловдив на тестове. Но на самото летище София между Т1 и Т2, шатъла е електробус. В същото време този който сте го писали в Бургас вече е в София и се движи тестово по линията на тролейбус 11, редом с останалите тролейбуси. Та не е лошо преди да публикувате нещо, да си обновите информацията или просто да използвате достоверни източници. Предполагам че може и още грешки да има за другите видове превозни средства.

55

Анонимен

преди 6 години

Бих ви посъветвал да почетете още малко за електромобилите освен всички неща които сте чели досега. Не е вярно, че производството на батерии е толкова мръсно, не е вярно че са маломощни, не е вярно че батериите се сменят често и не са на сметка. Също така не е вярно, че произведения ток за тях пак замърсява. Има много проблеми и недостатъци, но въпреки че са още в своята зора електромобилите са напълно използваеми, както се доказва в развитите държави като Норвегия примерно. Най-доброто предстои