62

Анонимен

преди 6 години

Въпрос на късмет веднъж пътувах за Мюнхен, но през Виена за по-евтино. На летището много ми се извиняваха, че се налага да летя със следващия полет направо за Мюнхен, върнаха ми парите за билета и летях безплатно. Случват се такива неща.

61

До 61

преди 6 години

Не, прятелю. Това е защото Уиз са конкуренти на България Ер, а ДНЕС.БГ е част от холдинга им, та дори се помещава в същата сграда на летището ;) Чудят се как да оплюят конкуренццията и да замажат пълния хаос напоследък с полетите на т.н. национален превозвач. Това е истината!

60

не летя с Wizz

преди 6 години

Така унизително се отнасят с пътниците, че за 30 спестени евро не си струва. Веднъж багажът ми беше по-голям със сантиметър и трябваше да платя 80 лева. Тези съм ги бойкотирал. Евреи, нямам друг коментар.

59

Анонимен

преди 6 години

А направи ли ви впечатление още нещо в новината - ВСИЧКО е казано в прав текст! Защо ли "принципните" жорналя не са така при "Мишки се разхождат в голям супермаркет" или "Мобилен оператор *** с договори"!!! Май защото УИЗ са безопасни игли а не спонсори, продаващи ***,а!?

58

ДО 39

преди 6 години

Разбира се, че има обещетение. Не е приятно, но компенсацията за свалените не е за пренебрегване. Така че, г-жа Иванова да не драматизира толкова.

57

Герберски суджук

преди 6 години

Обичайна практика,Веднаж бях свидетел на подобно действие и о тогава никакви лой кост. но щом правилата го позволяват, какво се възмущавате. Още повече че продажбите ги правят компютърни програми и овербукинга е заложен. Скоро могат да направят и правостоящи полети. Каво ще стане когато и машини почнат да управляват самолетите...

56

дървен

преди 6 години

До TRALНяма да ти струва 80 евро, ще ти струва въпросните 10, които си платил за билета. Ако билета ти струваше 200 евро, тогава щеше да си получиш обратно 200-80=120.

55

уточнение

преди 6 години

За да бъдем коректни -------- >>>> в прерогативите на всяка компания е "да сваля пътници на случаен принцип" , не го е измислила Wizz air . Неприятно е , ама .....

54

Wizz

преди 6 години

Няма толкова *** статия. Плюете без да мислите!!!

53

Димитър Стоянов

преди 6 години

Никога повече с тая компания. НИКОГА!Трябваше да пътуваме от Ларнака за София. Още с влизането си в самолета започнаха проблемите за местата. Жената е инвалид и въпреки молбата ми стюардесата ни набута на първия ред, с едно мизерно малко разстояние между седалките и кабината на пилота.Трябваше да се гъчкаме като първобитни *** до София. Пълно разочарование и желание повече да не стъпвам в самолет на тази нискотарифна компания.

52

Анита

преди 6 години

Абе хора как може да вярвате на една такава новина? Още повече като знаете как ''новинарските сайтове'' преписват един от друг! Изобщо не се знае колко достоверен е този очевидец! В днешно време е важно да има сензация и от мухата се прави слон. За рейтинг...Аз ще изкажа моите отзиви от въпросната авиокомпания и те са повече от добри. Летя доста често с тях, основно по работа и до сега никога не ми се е случило подобно нещо, нито съм била свидетел на подобна сцена!

51

Ot London

преди 6 години

Просто се чудя как има смешни хора да вярват на тези така наречени "нискотарифни" компании. Полетите им са или в тъмни зори или около или след полунощ. Пътуваш 50-60 километра до Luton или Stansted. Единствено British Airways остана за нормални хора. Полети излитащи в нормално време. Взимаш метрото от всякъде в Лондон и си там за по малко от час.

50

Smallbear

преди 6 години

Как се овърбуква полет с 23-*** пътника ?!

49

онбашията

преди 6 години

рисковете на нискотарифните полети

48

Тинтири Минтири

преди 6 години

Егати селските изпълнения! Пък аз си мислех, че Ryan Air са по-големи мизерници от Wizz Air...Застраховането срещу празни седалки е сваляне на цените, а не слагане по двама пътници на седалка. А застраховка срещу искове за компенсации направиха ли си?

47

Анонимен

преди 6 години

Ъъъ, извинявам се много, това за свалянето на пътници на случаен принцип си е написано в условията на компанията. Уважаемата, която се възмущава, да вземе да проучи някои основни работи за пътуването... А особено, че използва нискотарифна компания, а не регулярна. Така че, драга ми Мария Иванова, смешна си. Следващия път си купи нормален билет и се поинтересувай как стоят нещата дори в САЩ при овърбуукване на даден полет.

46

Калоян

преди 6 години

РайънЕър са много добре, скоро ще издухат Уиз. С Райън никога не съм имал проблеми, дори са ми чекирвари с 2-3 кг повече багаж отколкото съм си платил. Също така за ръчния багаж не са ми правили проблем, дори когато е бил по голям. Сега като че ли го следят повече но преди не мереха нищо.

45

Анонимен

преди 6 години

Нещо не мога да разбера, нали билета е платен и дали в самолета ще летят 50 или 150 човека кво я бърка авиокомпанията. Те са продали билетите пък после ако ще никой да не се качи на самолета даже само печелят от икономия на гориво. Какво означава това че не могат да си позволяят празни седалки в самолета които обаче са платени и пасажерите не са се качили нали са си взели патите

44

Жоро Схемата

преди 6 години

Време да закрият тези авиоюберчета!

43

Lora

преди 6 години

До 31В Мадрид съм била само веднъж за 1 ден, по работа. Тук говорим за опита на хората от различните авиокомпании. Или съм се объркала.