До МартинаДа, много е приятно, когато имаш полет в 08:30 сутринта, а те ти пратят мейл в 11:30 вечерта, когато вече си си легнал.
До ?????Аз си ги плащам, защото летя редовно. Може би имам над 100 полета. Виждал съм, да свалят хора, сваляли са и мен. Никога не е приятено. Последният път, получих 600 евро обезщетение, но истината бе, че 600те евро, бяха нищо, защото загубих безценно време, за нещо далеч по-важно. Компаниите редовно продават повечере билети, отколкото имат места. В 99% от полетите, номера минава. При тези, който не минава ... еми мъчат се да го прикриват. И да, законно е.
А застраховка закъснение и отмяна на полет платихте ли?Айде следващия път го направете,пък нека ви свалят.
Ха...България Ер не е по-различна,оставиха ме без обяснения,въпреки ,че бях на чекина 2часа преди полета,със закупен билет 5месеца по-рано.Подадох жалба,глас в пустиня.Взех си адвокат-никакъв резултат все още.Стигнахме до Хелзинки комитет,чакам още...
Аз пътувам само с Lufthansa, Аustria air, Suisse air и никога съм нямал проблеми.След като човек е избрал ниско тарифна авиокомпания, ще си поема рисковете.
До МартинаЕдва ли си проверяват имейлите. Също както не си мерят багажите. И когато им се случи нещо съвършено нормално за гражданската авиация като забавяне, оувърбукинг и т.н., пищят до небесата или пишат до ей такива медии, където рабоят същите компири като тях и си мислят, че кой знае каква новина публикуват. Един се беше оплакал миналата година, че самолетът му заходил да каца втори път на летището и го бяха публикували в един оборотен нашенски сайт като новина.
Искам да попитам теи, които са били свалени дали да кажем ден преди полета са си проверили имейла, с който са регистрирани в сайта на Уиз? Защото ми се е случвало случайно да си проверя имейла и да видя, че имам промяна на часа на излитане. Полета остава със същият код. Така, че ако не сте си проверявали имейла и отидете със старата бордна карта ще се качите на самолета и ще бъдете свалени.
Иначе Ер Франс да попитам онзи господин...какво им е ? Хубав персонал,всичко ефтино вътре каквото искаш да си купиш ( с изключение на алкохол и цигари) вежливи са какво повече.Зампоследнонлетях преди две години с Ер Франс- супер са.
Абе кахо ви чета коментарите се обърквам вече.Нали ви писах преди малко за ирландските ЕЪР ЛИНГЪС - ОТВРАТИТЕЛНИ СА.Извинявам се само че не си сложих името та да направите връзката.Писах вече...ползвайте дубайските ,катарските и останалите компании коихо съм ви изброил.По скъп полет с 15 %,но пък обслужването е супер.Летя с ясички тях почти всяка ходина до Китай или Индонезия,в Китай с жена ми на госхи да си види роднините,в Индонезия пътуванията ми са свързани със хобито ми к винаги е Ок
Продължение>>> Освен всичко друго ако не обръщаме внимание на старите и изключително страшни с грозотата си стюардеси( които повече имаха вид на сервитьорки от хоремака на село) получихме и изключително грозно и грубо отношение.Мояр съвет е не ползвайте ирлландските авио компании.Ползвайте такива като EMIRATE,QUANUM,QATAR,AEROFLOT,AIR FRANCE,.Малко по скъпи но и качество до звездите...
ПРОДЪЛЖЕНИЕ>>>. Та освен че " евтините "билети ни излязоха солено ни поискаха и да платим и седалки в двете посоки.Платих ме ги нали отиваме на почивка та да не губим време се съгласихме с този им каприз.След всичко обаче при излитането ни ,в самолета не дадоха нищо като закуска за.полера при условие че се полага.Освен това започнаха да продават някаква помия подобие на капучино за кояго искаха 10? и весрници които ги взимат безплатно за по 2? бройката.>>>
Хм...,да бяха са wizz air...на 17 /08/2017 излетях от Дъблин Ирландия за Тенерифе със техните ЕЪР ЛИНГЪС( AIR LINGUS) и какво да ви кажа...Първо платих билети в двете посоки 500 евро,платих и още 315 евро за багаж .Имайте в пред вид че при тези *** багажа се плаща по отделно във всяка посока,т.е цената и на двете посоки е една и съща но ако в вдната посока е дакажем 50?, то трябвя да платиш и потвърдиш и в обратната посока иначе...сетете се сами...Както и да е .(с продължение).>>>>
1. В Америка всички авиокомпании се държат като нискотарифни - всъщност те започнаха тая противна и порочна практика да се плаща за всичко !!2. Битият и изхвърлен осъди АА и му платиха 2 милиона $, след което компанията обяви, че прекратява прктиката да сваля пътници на случаен принцип заради пребукиране..3. Точно па Бритиш и франсетата не ми давай за пример - отвратително обслужване, всичко платено...ти летял ли си с Бритиш наскоро?! Пази Боже ...
Куфар на две пътувания черен дойде побелял от пепел и с две сериозни дупки на дъното и разкъсан плат. 120 евро куфар + 25 такса за багаж в посока ега ти компанията.в 12 и 20 нощес служителката каза че дупките не са големи и багажа си е там а и колелата били здрави. Явно щом не изтича багажа са малки. Само тия летят по дестинацията иначе ги сменям
Тези евтини полети излизат през носа.Или непрекъснато ти искат да доплащаш за всичко - място, повече багаж, вода...
До Сандоclaimhelp e българска фирма, и плащаш 25% от обезщетението, което ще получиш под формата на комисионна за фирмата. При 600 евро им плащаш 150...
До Анонимен 84Ами аз съм доволен клиент. Барабар с цялото семейство. Кой е развързал кесията и къде плаща за доволни клиенти? Че да си искам и аз парите.
Съгласно Европейски Регламент 261/2004, самолетните пътници имат право на обезщетение от авиокомпанията в случай на: закъснял полет отменен полет отказан достъп до бордаclaimhelp.eu
Имаш билет, не летиш... Що е то? Полет на Wizz Air от София