94

Анонимен

преди 8 години

Ако фандъкова е видяла коментарите сигурно си мисли-ЗАЩО ги пуснахме да видят как е в европата??сега само мрънкат хахах,СТАЧКИ

93

Анонимен

преди 8 години

Решението е само едно-от 01.06 БОЙКОТ и ГРАЖДАНСКО НЕПОДЧИНЕНИЕ!!!Какви 200 лв глоба при 420 лв минимална работна заплата???Какви 1.60 като навсякъде по света горивата падат!!!???И какво Картофка ми казва че щяля да купува нови рейсове.Те първо се купуват,подобрява се качеството на транспорта и тогава се правят промени.И докато братята и сестрите не почнат да си купуват билети и плащат глоби дотогава и аз ще карам гратис!!!

92

Истината

преди 8 години

Истината е, че градския транспорт трябва да е удобен за хората, а не мафията да печели чрез него на наш гръб, както е сега в София. Може би най-добрия вариант е градският транспорт в София да стане безплатен, като чужденците да плащат някаква такса транспорт, примерно според броя нощувки в хотела.

91

Анонимен

преди 8 години

Както и до сега ще си пътувам без билет. Като видя контрола - слизам. Лесно и просто!Навремето, когато имаше карта за 2 линии по 28 лева си купувах редовно карта, но когато алчните СКГТ я закриха, защото от нея не се печели достатъчно, просто не си купувам ни билет, ни карта!

90

Анонимен

преди 8 години

В момента в София пътуването е по-скъпо, от примерно в Париж и то в абсолютно изражение, а не само относително спрямо заплатите. В Европа се качваш, пътуваш, сменяш превозно средство и това с един билет, а не за всяко превозно средство отделен билет, както е в София. С други думи час или час и половина след първото ползване на билета, можеш да пътуваш с него. Което реално означава, че в София пътуването ти е примерно 6,40 лева, а в Европа ти струва по-малко.

89

тим

преди 8 години

по нелепо нещо от икономическа гледна точка не съм виждал браво на икономистите във градска мобилност тези хора са изислили нов метод на икономика и финанси по цял свят когато на борсите и пазарите цената на дадено нещо падне веднага се актолизират цените надолу само нашите родни икономисти вдигат цените по техния си измислен метод личи колко е образованието във момента в бг и кой си е купил дипломата като бъкел не разбират от това кето работят пролича си че във момента нямаме кадърни икономисти

88

пътник в адския тран

преди 8 години

Когато видя *** с билет или да си плати глобата ще черпя не само кметицата, а и всички умници около нея! Те глобата и 1000 лв *** я направят кяква полза кано няма кой да я плати.

87

Сит на гладен не вяр

преди 8 години

Не се възмущавайте. Техните заплати са европейски. Пък не се возят и в градския транспорт - служебните коли пак ние ги плащаме.

86

Възмутен

преди 8 години

Те по 20 лева не могат да съберат от , та камо ли по 200. Пак увеличават цената, за да плащаме ние, както е увеличена и цената на тока и водата. Едни крадат и ползват всичко без да плащат, а другите сме балъците. Никаква държавност няма тук. Управляват ни пълни некадърници. Като не могат, да си подават оставките.

85

Анонимен

преди 8 години

Като гласувате за хора с компири и филии с мас в кратуните, това ще получавате. Честито на "печелившите".

84

Анонимен

преди 8 години

То хубаво глоби и наказания, но контролният орган в лицето на всичките институции НЕ работи. Живях в Красна поляна и мога да ви кажа, че там контрольор никога не е стъпвал, а господата с мацинствените особености си правят каквото поискат в рейсовете - разбирайте бира, карти и музика, както и закачане с пътниците и дори шофьорите не смеят да се оплачат, защото знаят че на следващият курс ще стане лошо. За какви 1.60 говорим изобщо. На всяка врата по един котрольор както в другите градове и край.

83

Анонимен

преди 8 години

V Praga globata e 30 Evro, 60 leva :D wahaha !!!

82

Асен

преди 8 години

Каква е тенденцията в управлението на това правителство? Поскъпване на живота и сваляне на стандарта на живот чрез намаляване на покупателната способност (за същото нещо плащаш повече), отказ от множество социални политики, като отказа да се повишат майчинските на българските майки. Същевременно неимоверно увеличаване на данъчната тежест за сметка на най-бедните - "вредни храни", винетки, зелени/бембени зони, билетчета и т.н. и тгелене на непосилни за връщане заеми чрез които не се постига нищо.

81

Анонимен

преди 8 години

ХОРА,да се борим за удължаване времетраенето на билета!!!НЕКА да е като в италия,испания..!така ще им стане тъжно,че са подхванали темата за увеличение на билет,с който,ако трябва да смениш два автобуса в една посока,то за да се върнеш??леле майко-6.40 за едно пътуване до женския пазар??

80

Анонимен

преди 8 години

Разбира се, че така трябва. Глобата отдавна трябваше да е толкова висока ! ОБАЧЕ - да важи са ВСИЧКИ !!!

79

dsgfgwgsg

преди 8 години

За пореден път - маймунско мислене в маймунска държава.Тъпите аборигени така и не разбраха, че проблемът не е в размера на глобите, а в това че каквато и да е глобата, Бай Ганеца не я плаща. Същия *** е във всичко останало. Хранителните продукти, горивата и т.н., са с ниско качество, по простата причина, че Бай *** не налага контрол над нищо и да налага, му се плаща, че да си затвори очите.И каква е тая глоба 200 лева при 400 лева заплата?В Германия е 60 евро при съвсем друга средна заплата

78

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 88ако ги направят 1.60,ще са по евтини от европейските с 30 цента-60 стотинки хахах ,а заплатите ни??..абе смях в тая държава,смях...и тъга

77

Анонимен

преди 8 години

ИЗБРАХТЕ СИ МУТРАТА НА ВИ СЕГА СТРАДАЙТЕ!!!!!!!И ВСИЧКО ТОВА Е ПРИ ПОНИЖАВАЩА СЕ ЦЕНА НА ГОРИВАТА!!ТРЯБВАЛИ ИМ ПАРИ ЗА ИНВЕСТИЦИИ И УСВОЯВАНЕ ЩОТО БУДА НЕ ДАВАЛ ОТ ДЪРЖАВНИТЕ ПАРИ БИЛИ СИ САМО ЗА НЕГО!

76

Анонимен

преди 8 години

Цените може да са под средните за Европа в градският транспорт, но това е с не повече от 30-40%. Докато заплатите са под-средните за Европа с около 300-400%. Как ще се запълни разликата, госпожо кметица?

75

Асен

преди 8 години

Не разбраха тези хора, че градския транспорт трябва да е евтин вариант на превоз за нормалния човек а не средство за рекет и дране на кожи и печалбарство. Градския транспорт е замислен като социална обществена услуга за да могат хората да се придвижват, да се намали автомобилния трафик и замърсяването и за други неща. Билетчето от 1 лев е достатъчно скъпо предвид това, че не е еднократно вложение а многократно изтичане на съществен ресурс от личните финансии на всеки човек.