114

666

преди 8 години

В Продавалника е пълно с велосипеди втора ръка, по-евтини от една карта и три билета за градски транспорт.

113

Анонимен

преди 8 години

А по Тошово време билета бе 6 стотинки.Заплатите са същите ,но билета е скочил 26 пъти.

112

НСО

преди 8 години

Просто Фандъкова с градски транспорт не пътува.

111

Анонимен

преди 8 години

Глоба за клошар, бъркал в *** е 1000 лв. Защо само 200 лв за гратисчия? Дискриминация отвсякъде! А как ще се плаща? По банков път или като при ДАИ-яджийската система? Моля за обяснение!

110

Вал

преди 8 години

Нямам думи просто.... Наистина билетите са евтини в България, но и градския транспорт е стар и идва на големи интервали. Ако знам,че тези пари ще отидат за да се подобри нещо от гореизброените бих ги дала, но ... За мен проблемът е в мисленето на хората. Защо да дупча като може и да не дупча билет. В Прага например картата за цялата мрежа е 25 бг лева. Билетът е 2 лева. Транспорта е нов и на 3-5 мин в делнични дни , а метрото на 1.5 мин. Масово се ползва и всеки дупчи билет..

109

Анонимен

преди 8 години

Цената на билета трябва да е 50ст.и да има само качване от предната врата или постоянна контрола а не инцидентна.Така ще има най-голяма събираемост на средства.Знаят го много добре,но не го правят заради шведите които при всички случаи пътуват гратис.

108

против мафията

преди 8 години

Софийскит автобусен транспорт се превърна на Топлофикация София т.е на М.А.Ф.И.Я.

107

Антоанета

преди 8 години

До АнонименМоля споделете, кои са държавите? Правите сравнение Европа, но всъшност става дума за две държави...

106

seira

преди 8 години

НЕ ПРИЕМАМ ПСЕВД-ИКОНОМИЧЕСКИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА ЦЕНАТА НА ПРЕВОЗА С ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ!ПРЕВОЗА НА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ Е "СОЦИАЛНА УСЛУГА", А НЕ "БИЗНЕС"!!!НЕДОПУСТИМО Е ДА ИМА МОНОПОЛ ПО ОТНОШЕНИЕ ПРИДВИЖВАНЕТО В ГРАНИЦИТЕ НА ЕДНО НАСЕЛЕНО МЯСТО!!! 1990 г.:- 1 кг. хляб = 36 ст.- 1 бр. билет за ГТ = 6 ст. 2016 г.:- 1 кг. хляб = 1,20 лв.- 1 бр. билет за ГТ = 1,00 лв.! 01.06.2016 г.:- 1 кг. хляб = 1,20 лв.- 1 бр. билет за ГТ = 1,60 лв.!ВСЕКИ САМ ДА СИ НАПРАВИ ИЗВОДА КАКВО СЕ СЛУЧВА!!

105

Анонимен

преди 8 години

Доста гнусно стана да се пътува с градския транспорт на София, с изключение на метрото. Вътре е пълно с някакви некъпани с години екземпляри, има и пенсионери и ученици. Това най-вече през зимата, когато тези силни вонящи се возят, за да се стоплят. Метрото е хубаво нещо, но покрива много малка част от София и обикновено трябва да се прекачваш както, за да се качиш на метрото, така и след като слезеш, за да стигнеш там, за където си тръгнал. Това прави три билета или 4,80 лева в едната посока.

104

Анонимен

преди 8 години

Да кажем ,че си безработен и трябва да отидеш на интервю за работа трябва и здравните да си плащаш а нямаш и 1 лв . !?

103

Анонимен

преди 8 години

После се чудят защо народа не ги обича

102

Анонимен

преди 8 години

От единия край на града до другия е около 15 км. значи отиване и връщане 30 км. по добре да отидеш с колата отколкото с градския транспорт.

101

Анонимен

преди 8 години

За 1,60 лева сега пътувам 13-14 км с колата си. Колата така и така си я имам, всичките данъци, такси и други разходи си ги правя, така че защо да ползвам градски транспорт?! Качвам се на колата , отивам, върша си работата и се връщам за примерно 2,00-3,20 лева, а ако ползвам градски транспорт ми е 6,40 лева - по две превозни средства на отиване и на връщане или 3,20 лева, ако е само едно и трябва да съм без багаж.

100

Анонимен

преди 8 години

Веднъж един пенсионер се застъпи за една жена без билет и го задържаха от полицията .

99

еремия

преди 8 години

а на "други" какво ще им взимат?Социалните или цървулите? При падане на ценете на ВСИЧКИ енергоносители цената с 60 ст. нагоре.Е не се ли досещате ,че няма една цяла велоаля /ама истинска - не нарисувана/Няма пешеходни зони - колите са напаркирани навсякъде.Хората ще си подкарат колите,защото ще излиза "по евтино"За въздуха , здравето и какво - да се даде още.Още болни от мръсен въздух и празни трамваи

98

Анонимен

преди 8 години

До сега правеха проверки с полиция сега сигурно жандармерията ще ходи с контрольорите !

97

Анонимен

преди 8 години

Евала а заплащането като е по ниско от средното за ЕВропа - защо да не го вдигнем, така че да покрие нивото...Ами чистотата - една пароструика и една професионална машина може чудеса да направят. Мисля че, трябва да има баланс, не само тарикатски работи- първо вдигане на билетите а после и заплатите на висшите постове-това е действителността.Да се издадат карти и да задължат всички от столичен метптрополитен и общински съвет да пътуват с общ.транспорт.

96

Гошо

преди 8 години

ВСИЧКИ ГРАТИС!!! ДА НАПЪЛНИМ ИЗТЪРБУШЕНАТА ХАЗНА НАЙ-СЕТНЕ!!!

95

Ами сега...

преди 8 години

Тъмните ни съграждани, клошари и прочее никога няма да си купят билет. Никога няма и да бъдат проверени. Просто няма смисъл, как ще ги глобят?! И не разбирам с какви очи се вдигат цените. Някой от тия "симпатични" министри-мислители някога пътувал ли е по линията на тм 5 сутрин между 8 и 9 часа, когато при отваряне на вратите хората буквално започват да изпадат като презрели круши, защото броя трамваи не отговаря на натовареността? Пътувал ли е в "автобус" 72? Пълни идиотизми.