35

Мирослав

преди 9 години

Е аз като съм от Пловдив, трябва да ходя до Карлово ли? Има много хора които тръгват и след Пловдив към морето! Айде напишете в статията, че това важи за София и градовете около града! Няма нужда хората от село Труд или от Пазарджик да хващат подбалканския! Само в България не може да се регулира правилно движението когато има ремонт на "магистралата"! То бива невежество, ама вижте в Европа как правят ремонти!!! Айде лек ден на всички тук!

34

Анонимен

преди 9 години

Дадоха луди пари да я разширят, сега ще дават луди пари да я ремонтират, накрая за капак да не я затворят постоянно, да я пазят за идните поколения! Ей тея работи само у нашенско може да се случват ..

33

шофьор

преди 9 години

Всичко е много хубаво по подбалканския, но има много автомобили и завои и е изключително опасно - карат в насрещното в завоите и няма видимост - много рискован път. По-добре да оправят АМ Тракия по-бързо, за да може да се пътува бързо и безопасно!

32

Анонимен

преди 9 години

"Аутобана" бухахаахааИмайте предвид, че до 2 години максимум отново ще трябва да ремонтират НОВАТА отсечка от магистралата (Ст. Загора - Бургас). Вече има кратери, неравности и колата се тресе като трактор...пълна пародия. "Магистрала" било...ХАХАХАА

31

Анонимен

преди 9 години

Стига сте ревали бе, все едно цял живот по АМ Тракия сте стигали до морето. Голям праз, ще вземете стария път.

30

До 35

преди 9 години

Ти не си в час, или по скоро си червен евтин ***...като дойде тройната ламя направиха тотална чистка, администрацията е пълна с неграмотни турци...явно единствения ти опит се състои в кибичене пред компютъра...

29

Анонимен

преди 9 години

Не им е писано на бедните българи да им е комфортно. Тъкмо след 100 години чакане им направиха една магистралка, но сега всяко лято ще я кърпят. За миг си помислихме, че ще ходим до морето за три часа... :)

28

Анонимен

преди 9 години

До do 28Еми нали тежката бавна корумпирана администрация е на ГЕРБ бе заблудений!!!!Ти явно не си в час.

27

Анонимен

преди 9 години

Вие сте интересни хора. Защо ремонтирали лятото, а не пролетта или есента... Кога ще е най-видно "правенето" на ремонти? Лятото. Ето затова иде реч - просто реклама как действаме /правим нещо/ уж за хората. Нещо, което правят всички политически партии, а при Боко стана ритуал. Вече си имаме и официален ленторез...

26

Анонимен

преди 9 години

До ЗапасенКак ще е по-дълъг бе?Защо заблуждаваш хората?Подбалканският път е по-кратък-факт!За завоите и ограничението 90 км съм съгласен.

25

Запасен

преди 9 години

Подбалканският път не може да е по-бърз от "Тракия", ако ще и десет тапи да има. Първо, е по-дълъг, второ, все пак има участъци със завои, тесни места, а и ограничението е до 90 км/ч. Така че публикацията ми прилича повече с цел да се създаде мнение, та народа да тръгне не по магистралата. Пътувах скоро по него, пътят е добър, няма дупки. Ако човек не бърза и иска и да се поразходи, не просто да премине от А до Б, тогава си струва да мине по него.

24

Бръчков

преди 9 години

Че не може без ремонти е ясно , но зима нямаше и трябваше и тогава да се работи , а не когато масово се пътува ... Хубавото е , че подбалканската е в перфектно състояние и няма никъде нито камери нито навалица от гладни пътни полицаи и ако се кара разумно , пътуването е доста по-приятно от жегите по Тракия .

23

do 23

преди 9 години

Всеки път има нужда от поддръжка! Много е важно хората като теб да осъзнаят, че изобщо всяко едно съоръжение има нужда от поддръжка! Нали за това плащаме винетки и данъци! Аз не бих обвинявал ГЕРБ, че построи някакъв нормален път, а бих обвинявал тежката и бавна бюрократична и корумпирана администрация, в чиито джобове отиват парите от данъците и винетките. Ама какво да си приказваме изобщо, България е все пак. Не знам колко поколения трябва да се извъртят, че да станем държава.

22

фсб

преди 9 години

лятото ли се правят тези ремонти беее, *** простиии, еи тая държава никога няма да прокопса....

21

до 23

преди 9 години

Явно и ти си много заблуден (Абориген)

20

Анонимен

преди 9 години

Аз го обожавам подбалканския път. Откакто магистралата стига до морето, пътувам много често по него, понеже е празен. Ако стегнат и него малко, малко го разширят, ще имаме още една скоростна отсечка, която свързва Източна със Западна България.

19

dddd

преди 9 години

на нас майните не ни пука, софянци да му мислят хаххаа

18

Анонимен

преди 9 години

Поддръжката на магистралите излиза много по-скъпа от строежа им. Затова трябваше или да не ги строят, или да са платени, но ГЕРБ побързаха да изхарчат валутния резерв на БНБ.

17

Анонимен

преди 9 години

Още има пътища от бай Тошо строени и се кара по тях без да са рехабилитирани.Ама тогава се работеше качествено.Сега един ситен тъничък материал слагат и след 6 месеца пропада и трябва ремонт.То и с храната е така.Едно време имаше два вида салам,ама салам!А днес пълно със видове салам,но всичкия ***!

16

Анонимен

преди 9 години

Еее, троловете все недоразбрали - *** ряза лентички за новите участъци, там където преди нямаше магистрала. Кво общо имат 61, 67 км, изходът на София и т.н.?